Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal dit weekend mijn CD collectie aanvullen in excel (denk dat er zeker 150 CD’s nog niet opgenomen zijn) en op basis van mijn lijst een shortlist maken. Anders zie ik er geen doen aan
Ondertussen 4 inzendingen (eigenlijk 5, maar ik wacht nog even af of Dennis ook echt daadwerkelijk maar 25 albums wil nomineren of toch 50) en we hebben 9 dubbele en dus voorlopig 34 albums die meedoen.
Dus blijf ze maar opsturen, want 34 is een beetje weinig
9 nog maar, damn. Net even geteld en in de tweede ronde van vorig jaar kregen 58/131 albums 2 of meer stemmen (zonder de top25 mee te tellen). Dus dat moet wel slim komen denk ik?
Bij elke nieuwe inzending wordt de kans groter dat er een dubbele tussenzit. Er zijn nu dan 207 albums die nog maar 1 keer zijn genomineerd dus, dus de kans lijkt mij wel groot dat er bij de volgende inzendingen wel telkens wat dubbele zullen zijn
Bij elke nieuwe inzending wordt de kans groter dat er een dubbele tussenzit. Er zijn nu dan 207 albums die nog maar 1 keer zijn genomineerd dus, dus de kans lijkt mij wel groot dat er bij de volgende inzendingen wel telkens wat dubbele zullen zijn
@emmersmetglijmiddel: Jammer dat je niet mee wilt doen. Waarom wil je niet mee doen? Niet omdat je het uit moet leggen maar meer om te kijken of we met jou argumenten wellicht iets in de toekomst kunnen veranderen.
@emmersmetglijmiddel: Jammer dat je niet mee wilt doen. Waarom wil je niet mee doen? Niet omdat je het uit moet leggen maar meer om te kijken of we met jou argumenten wellicht iets in de toekomst kunnen veranderen.
Cool, ook ff gekeken in vergelijking met vorig jaar, toch een groot verschil wat betreft de 10's haha
Vorig jaar;
10's: 28
00's: 11
90's 5
80's: 2
70's: 4
60's: 0