Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sorry, maar een benefietshow, een optreden voor awards of voor tv is geen concert. Kan het aub een beetje afgebakend worden wat actief betekent qua shows. Een one of show betekent niet dat je actief bent, imo. @Koekdoos
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Het is op de grens. Technisch gezien is het gewoon een ‘optreden na 2018’. Ik zou daarom ook zeggen dat het nét binnen de regels valt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lijkt mij ook prima. Laten we ook niet té serieus nemen wat we aan het doen zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het mag. Ma bon, lijkt dat er hier vooral gespeurd wordt om deze zo ver mogelijk te rekken om op die manier met speciale acts, die normaal niet touren of gewoonweg niet actief meer zijn, af te komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dat gezegd hebbende; op naar de volgende aankondiging van het het Live Forever Festival!

We laten de resterende headliners nog even wachten, maar dat maakt deze aankondiging niet minder speciaal. Met het fabelachtige Bitterzoet op zak, fantastische liveshows in 2022, doet ze in 2023 een exclusieve festivalshow op het Live Forever Festival.

Eefje de Visser


@InsaniTiny
@Timmetje
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Bij IN_SANITY hebben we maar kort getreurd om het mislopen van Nightwish, want we hebben het voor elkaar gekregen om een minstens zo knallende act te boeken als tweede headliner!

Vanuit de hele wereld komen gastartiesten met de Duitse Tobias Sammet de meest epische nummers zingen. Persoonlijk kijk ik uit naar het duet Kill The Pain Away met Floor Jansen!

Ik heb het natuurlijk over:

Avantasia

@Timmetje
@Brian
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
2021 kwamen weer ze samen en brachten ze voor het eerst in jaren een fantastisch nieuw album uit. In Londen te zien als hologrammen maar op Timpop in the flesh. Het was een hele reis om ze te boeken, maar Mamma Mia, het was het waard.

Headliner 1. Live from Sweden:

ABBA


@Brian > @MadMandra27
Daar ging mijn 2de headliner, vlak voor mijn neus. Ik dacht dat niemand hieraan zou denken. Potver.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Lekker bezig weer allemaal!
Ik heb zo'n gevoel dat mijn 2e naam weggekaapt gaat worden vlak voor mijn neusje
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Als ze alleen nog maar als hologram optreden, moet je ABBA dan ook niet boeken als hologram? 🤔
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Als ze alleen nog maar als hologram optreden, moet je ABBA dan ook niet boeken als hologram? 🤔
Nee, want ze kunnen geboekt worden op basis van dat ze muziek hebben uitgebracht vanaf 2018. En die misschien hebben ze uitgebracht als band zijnde, dus dan mag het.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en jonasvh

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Na verliezen als Nightwish en Björk mocht de organisatie van MadMandra Meeting opnieuw aan de tekentafel zitten om nieuwe namen in het vizier te krijgen en uiteindelijk ook vast te leggen.

Waar we met Björk onze voorziene afsluiter van de Temple of Themes op zaterdag verloren, gaan we eerst hiervoor vervanging vastleggen. En wat voor een vervanging!

Sigur Rós was ooit het eerste optreden van de organisator in kwestie en dus zijn we maar al te blij om Jónsi en zijn kompanen te kunnen aankondigen.


Next: @Koekdoos, @Yannick

PS: Ik ben een vroege vogel, dus na 21u moet je van mij niks meer verwachten helaas 🤭
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Na verliezen als Nightwish en Björk mocht de organisatie van MadMandra Meeting opnieuw aan de tekentafel zitten om nieuwe namen in het vizier te krijgen en uiteindelijk ook vast te leggen.

Waar we met Björk onze voorziene afsluiter van de Temple of Themes op zondag verloren, gaan we eerst hiervoor vervanging vastleggen. En wat voor een vervanging!

Sigur Rós was ooit het eerste optreden van de organisator in kwestie en dus zijn we maar al te blij om Jónsi en zijn kompanen te kunnen aankondigen.


Next: @Koekdoos, @Yannick

PS: Ik ben een vroege vogel, dus na 21u moet je van mij niks meer verwachten helaas 🤭

Voor Sigur Ros zou ik toch een uitzondering maken, doet 't toch beter na zonsondergang ;).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ooof daar gaat Sigúr Ros, damn it. En hop weer naar de tekentafel..
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Voor Sigur Ros zou ik toch een uitzondering maken, doet 't toch beter na zonsondergang ;).
Ze staan ingepland van 21u40 tot 23u10 op een half-open stage weliswaar. Voor de perfecte, duistere beleving zal je als bezoeker op tijd op post moeten zijn zodat je helemaal vooraan kan staan. Daar zal het immers lekker donker zijn en dus puur genieten 👌
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Elke draft staan ze op de planning om geboekt te worden en elke draft worden ze door iemand anders geboekt. Maar niet deze keer.

Met het recente nieuwe topalbum onder de arm en ook het eerdere werk komen ze langs op Baspop om een geweldige show neer te zetten. Uit Zweden:

Ghost


@Yannick en daarna @Lion
Verdammt. Deze doet pijn. Al moet ik zeggen dat ik wel een 4-tal bands uit Zweden al op de lijst heb staan, dus dit maakt die keuze dan wel weer wat gemakkelijker.

Nice one!

(PS; zou iemand het durven om Kiss van @Koekdoos af te snoepen?) 🤔 🤷‍♂️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken