Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Du hast mich...

Bekijk bijlage 3788

Eerste naam voor het 🍀Paddy Powerfestival 🍀: niemand minder dan onze Duitse vrienden!

RAMMSTEIN!

Haha lekker, dat was een kwestie van tijd natuurlijk in deze landenbingo. Ook een van de eerste headliners waar ik aan dacht. De regels, als ik ze goed begrepen heb, zijn best restrictief toch? Max 2 artiesten per land, en iedere artiest kan maar 1 keer gekozen worden? Het lijkt me een leuk spel maar dat klinkt toch als een forse uitdaging...
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.403
6.955
Haha lekker, dat was een kwestie van tijd natuurlijk in deze landenbingo. Ook een van de eerste headliners waar ik aan dacht. De regels, als ik ze goed begrepen heb, zijn best restrictief toch? Max 2 artiesten per land, en iedere artiest kan maar 1 keer gekozen worden? Het lijkt me een leuk spel maar dat klinkt toch als een forse uitdaging...

Aan het eind van de draft kondigt iedereen ook huilend de vrije keuze namen aan
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.713
3.662
Met elk album is haar ster rijzende. Pure Heroine was een debuut van heb ik jou daar en gevolgd door Melodrama in 2017 en in 2021 met Solar Power is deze Nieuw-Zeelandse uitgegroeid tot een headliner van formaat! Dit is met glans bewezen op Glastonbury en het wordt hoog tijd dat dit ook in onze kleine kikkerlandje gaat gebeuren. Probeer maar eens niet mee te zingen met Royals, Perfect Places, Team, Solar Power en Stoned at the Nail Salon maar vooral om niet mee te dansen en springen op Mood Ring, Ribs, Supercut en Green Light!
Een warm koninklijk applaus voor Lorde!

@Lion
@Yannick
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Met elk album is haar ster rijzende. Pure Heroine was een debuut van heb ik jou daar en gevolgd door Melodrama in 2017 en in 2021 met Solar Power is deze Nieuw-Zeelandse uitgegroeid tot een headliner van formaat! Dit is met glans bewezen op Glastonbury en het wordt hoog tijd dat dit ook in onze kleine kikkerlandje gaat gebeuren. Probeer maar eens niet mee te zingen met Royals, Perfect Places, Team, Solar Power en Stoned at the Nail Salon maar vooral om niet mee te dansen en springen op Mood Ring, Ribs, Supercut en Green Light!
Een warm koninklijk applaus voor Lorde!

@Lion
@Yannick
Natuurlijk, als je Nieuw Zeeland wil coveren is dit een hele goeie. Stond op mijn backup lijstje. Benieuwd of mijn nummer 1 er zo nog in zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
640
794
Eerste naam die gedeeld wordt, die ook op mijn longlist stond. Nog niks van mijn shortlist gelukkig en bijna aan mij 🤭
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
01-mbv-v2.jpg

Na een succesvolle eerste editie keert From The Lions Mouth volgend jaar terug naar het recreatiegebied van het Henschotermeer. Dat maakte de organisatie woensdag bekend.

De eerste editie is in binnen- en buitenland niet onopgemerkt gebleven, zo blijkt uit de ranking die het festival heeft ontvangen. De editie werd door veel festivalgangers en critici beoordeeld als het 4e beste festival wereldwijd. De organisatie is erg trots, maar streeft ernaar om met de volgende editie de top 3 te bereiken.

Het festival geeft aan volgend jaar nog groter uit te willen pakken, en maakt meteen de eerste naam bekend. Dat is een verrassende naam, namelijk de legendarische Ierse shoegazeband My Bloody Valentine.

Next Up:
@Yannick@Koekdoos
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Bekijk bijlage 3790

Na een succesvolle eerste editie keert From The Lions Mouth volgend jaar terug naar het recreatiegebied van het Henschotermeer. Dat maakte de organisatie woensdag bekend.

De eerste editie is in binnen- en buitenland niet onopgemerkt gebleven, zo blijkt uit de ranking die het festival heeft ontvangen. De editie werd door veel festivalgangers en critici beoordeeld als het 4e beste festival wereldwijd. De organisatie is erg trots, maar streeft ernaar om met de volgende editie de top 3 te bereiken.

Het festival geeft aan volgend jaar nog groter uit te willen pakken, en maakt meteen de eerste naam bekend. Dat is een verrassende naam, namelijk de legendarische Ierse shoegazeband My Bloody Valentine.

Next Up:
@Yannick@Koekdoos
Shit daar gaat een van mijn top targets. Had nog wel de hoop die te kunnen pakken. Lorde en MBV achter elkaar doet wel pijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
720
1.451
Shit daar gaat een van mijn top targets. Had nog wel de hoop die te kunnen pakken. Lorde en MBV achter elkaar doet wel pijn
Lang getwijfeld, want er is nog zoveel keuze en dit is een relatief kleine naam. Maar ik wilde er gewoon zeker van zijn dat deze op de line-up staat. Nu ben ik me aan het voorbereiden op de komende rondes om al mijn andere topkandidaten te zien verdwijnen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.740
2.411
Voorlopig zit niemand nog in m'n vaarwater, maar dit wordt over enkele rondes wel een zware veldslag hoor.
En een psychologisch spelletje. Pak je eerst je headliners om die al veilig te stellen, of ga je voor de niet zo gemakkelijke landen..

Issa Rae Reaction GIF
 
  • Haha
Waarderingen: MadMandra27

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Ik probeer weer vooral namen te pakken die ik nog niet heb gehad 😁
Na zoveel edities zou dat voor mij een nieuwe draft betekenen, maar misschien ga ik dat ook weer proberen. Ligt eraan hoe het loopt en of mijn top 3 headliners er zo lang inblijven.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Mijn streven is ook niet in herhaling te vallen, maar doe nu voor de negende keer mee, dus helemaal te voorkomen is dat haast niet.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.403
6.955
Mijn streven is ook niet in herhaling te vallen, maar doe nu voor de negende keer mee, dus helemaal te voorkomen is dat haast niet.

Meer metal, meer beter! Vorige keer had je ook al Black Label Society

Voor mij dit keer wederom een poging tot een breder festival, al wordt mijn eerste naam gewoon een metal act
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken