Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.436
4.211
Ik ga gwn naar de geboorteplaats kijken dan. De plaats waar de band is opgericht: in dit geval waar de zanger(es) is opgericht. Maarja is ook wel wat op aanvoelen natuurlijk
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.117
4.200
Wel actief op het forum, geen naam lossen, dan krijg je Suzan en Freek in je mik?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Sorry jongens, een beetje lullen tussen het werk, pendelen en koken door gaat wel, maar artiesten kiezen is wat moeilijker. Gelukkig is er nu een longlist en zal het voortaan vlotter gaan. En eigenlijk is wachten wat overbodig, want jullie weten welke naam ik gewoon als eerste zal uitkiezen.

Ome Nick. Saint Huck. Nick The Stripper. De prince of darkness. En nog veel andere Nicknames.

Uit Australië:
Nick Cave and the Bad Seeds.

FestCave.jpg

@theblackmadness
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.436
4.211
Ik wilde beginnen met mijn headliner uit een land waar de minste uit kunnen komen, maar nu doen we het gewoon volledig omgekeerd. Een van de bands die absoluut bovenaan mijn bucketlist staat om nog te zien. Ze speelden na hun reünie hun thuisland volledig plat, maar het noodlot sloeg toe, waardoor ze niet meer naar Europa zijn gekomen. Gelukkig hebben wij ze exclusief voor 1 Europese show kunnen boeken. Dit zal de achilleshiel wel aankunnen.
Uit de VS: Rage Against The Machine!
Rage Against The Machine.jpg
@Timmetje @Yannick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken