Festileagues: Strijd deze zomer met vrienden voor toegang tot festivals in 2021

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hey Jos!

Proficiat met het eerste live evenement, het was heel gezellig!
Echt positief verrast door de kwaliteit van de show, jullie waren duidelijk goed voorbereid.
Nog enkele puntjes als feedback:
- Het was een beetje jammer dat er maar 5 teams punten konden winnen. Zeker met zoveel teams in een spel dat gebaseerd is op geluk en waar veel punten mee te verdienen zijn. Ik begrijp de regeling zeker voor de fysieke prijzen, maar misschien was het een leuk idee om tussendoor wat kleine quizjes te doen ofzo, al was het maar voor 5 punten. Dat werkt motiverend.
- Jullie waren duidelijk verrast dat het zo lang duurde voor er bingo kwam waardoor de show op het einde nogal gehaast verliep.
- De 5 gratis punten voor deelname staan op het Festileagues platform aangeduid maar werden nog niet doorgerekend bij het puntentotaal. Ik heb eens nagerekend bij enkele teams en nergens kwam dit overeen. Wij zijn bijvoorbeeld blijven steken op 100 punten terwijl de som van alle opdrachten op 105 uitkomt. Hopelijk kan dit gecorrigeerd worden.

Wij kijken alvast uit naar het volgende live evenement!
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik sluit me wat betreft de punten van feedback geheel aan bij Thijs.
Verder ook: heel leuk en professioneel gedaan! Mooie avond gehad, de playlist na de live-stream heeft nog tot laat aangestaan :)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hey Jos!

Proficiat met het eerste live evenement, het was heel gezellig!
Echt positief verrast door de kwaliteit van de show, jullie waren duidelijk goed voorbereid.
Nog enkele puntjes als feedback:
– Het was een beetje jammer dat er maar 5 teams punten konden winnen. Zeker met zoveel teams in een spel dat gebaseerd is op geluk en waar veel punten mee te verdienen zijn. Ik begrijp de regeling zeker voor de fysieke prijzen, maar misschien was het een leuk idee om tussendoor wat kleine quizjes te doen ofzo, al was het maar voor 5 punten. Dat werkt motiverend.
– Jullie waren duidelijk verrast dat het zo lang duurde voor er bingo kwam waardoor de show op het einde nogal gehaast verliep.
– De 5 gratis punten voor deelname staan op het Festileagues platform aangeduid maar werden nog niet doorgerekend bij het puntentotaal. Ik heb eens nagerekend bij enkele teams en nergens kwam dit overeen. Wij zijn bijvoorbeeld blijven steken op 100 punten terwijl de som van alle opdrachten op 105 uitkomt. Hopelijk kan dit gecorrigeerd worden.

Wij kijken alvast uit naar het volgende live evenement!
Thanks voor je feedback Thijs! Voor ons ook een eerste keer, überhaupt een live event hosten, dus fijn om te horen dat je het positief hebt ervaren! Kan me goed vinden in je punten, ik zal het intern ook doorgeven.

De 5 punten zijn inmiddels bijgeteld bij alle deelnemende teams!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Vanavond weer een event! :)

https://festileaks.com/2020/06/doe-op-3-juli-mee-aan-de-rock-werchter-quiz-voor-festileagues/
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ja, het is zover: ik heb een vraag!

Ik heb een podium ontworpen voor BKS, maar ik heb meerdere plaatjes gemaakt van mijn model (6 stuks)

Nu lijkt het er op dat ik toch maar één afbeelding of bestand kan insturen op de opdrachtpagina.

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd? Want ik zou graag alle 6 de plaatjes inleveren...

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ja, het is zover: ik heb een vraag!

Ik heb een podium ontworpen voor BKS, maar ik heb meerdere plaatjes gemaakt van mijn model (6 stuks)

Nu lijkt het er op dat ik toch maar één afbeelding of bestand kan insturen op de opdrachtpagina.

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd? Want ik zou graag alle 6 de plaatjes inleveren…
Kan je ze niet allemaal in een worddocument zetten?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Ja, het is zover: ik heb een vraag!

Ik heb een podium ontworpen voor BKS, maar ik heb meerdere plaatjes gemaakt van mijn model (6 stuks)

Nu lijkt het er op dat ik toch maar één afbeelding of bestand kan insturen op de opdrachtpagina.

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd? Want ik zou graag alle 6 de plaatjes inleveren…
In een zip-file opslaan misschien? Als het bestand dan niet te groot wordt...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja, het is zover: ik heb een vraag!

Ik heb een podium ontworpen voor BKS, maar ik heb meerdere plaatjes gemaakt van mijn model (6 stuks)

Nu lijkt het er op dat ik toch maar één afbeelding of bestand kan insturen op de opdrachtpagina.

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd? Want ik zou graag alle 6 de plaatjes inleveren…
Klopt, je kunt een aantal dingen doen:

- Maak er een compilatie afbeelding van, waarbij je de verschillende foto's als een collage bij elkaar maakt tot 1 afbeelding
- Zet de verschillende afbeeldingen in een Word doc en upload die. Pdf kan ook.
- Upload de images naar een web server en plaats de linkjes in het comments veld
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Mag een ZIP-bestand ook?

In WORD heb ik de ervaring dat er kwaliteitsverlies optreed. Een collage vind ik niet mooi, dat wordt overkill en dan mis je de details...

Overigens echt top dat er zo snel een antwoord is!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Mag een ZIP-bestand ook?

In WORD heb ik de ervaring dat er kwaliteitsverlies optreed. Een collage vind ik niet mooi, dat wordt overkill en dan mis je de details…

Overigens echt top dat er zo snel een antwoord is!
Het upload form accepteert helaas geen ZIP, maar je kan m wel even direct opsturen; samen met je teamnaam naar [email protected]. Als jij dan even de inzending doet met 1 van de afbeeldingen, koppel ik handmatig de rest eraan en zal je dit bevestigen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dat klinkt als een prima oplossing. Bedankt Jos. Spulletjes komen eraan. Alleen nog even een korte, mysterieuze omschrijving erbij typen :cool:
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik heb ook een vraagje. Ik had begrepen dat je bij deelname aan een live-event sowieso 5 punten zou krijgen. Aflopen weekend hebben wij meegedaan aan 2 life-events maar sowieso bij 1 van beide geen 5 punten gekregen (onze score was minder dan 5 namelijk :(). Worden deze punten nog bijgeschreven of heb ik dit verkeerd begrepen en gold dit alleen bij bepaalde live-events?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Plek 16 momenteel. Wel minder opdrachten ingeleverd dan de 15 teams boven ons, dus wie weet komen we nog dichterbij de top. Als de bingo nou eens wat op zou leveren komende vrijdag... :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Wij staan momenteel 21ste maar die eerste plaats hebben we ondertussen al opgegeven. We hebben die doe-opdrachten een beetje uitgesteld waardoor de motivatie in de groep weg is om ze nog grondig en creatief te doen. Maar het blijft heel leuk om af en toe eens wat puzzels op te lossen!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Wij staan 36ste en hebben vorige week voor het eerst bonuspunten gehaald bij een creatieve opdracht. Dat heeft ons extra gemotiveerd voor de doe opdrachten die deze week hun deadline hadden dus hopelijk levert dat ook nog wat op. We hebben nog veel opdrachten nog niet gedaan dus we hebben nog hoop op een troostprijs. Ook wij hopen op wat geluk bij de bingo morgen. Vorige bingo hebben we geloof ik 1 ding van de kaart af kunnen strepen in de hele avond dus veel slechter kan het iig niet gaan :p.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Wij staan momenteel 21ste maar die eerste plaats hebben we ondertussen al opgegeven. We hebben die doe-opdrachten een beetje uitgesteld waardoor de motivatie in de groep weg is om ze nog grondig en creatief te doen. Maar het blijft heel leuk om af en toe eens wat puzzels op te lossen!
Herkenbaar! Momenteel op plek 26, maar niemand die echt zin heeft om werk te maken van de creatieve opdracht. Beetje puzzelen en quizzen is wel erg leuk! Vanavond even kijken of er iemand is die kan inschakelen bij de bingo.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Wij hebben zojuist onze 188e, en laatste opdracht ingeleverd.

Het werd met de week een grotere, lastigere uitdaging om alle opdrachten telkens maar weer af te krijgen voor de deadline, en af en toe is er ook maar even snel iets in elkaar geflanst om dan toch maar tenminste de basispunten te sprokkelen. Maar we hebben meer dan genoeg keren genoten van het spel en geweldige momenten beleefd tijdens het uitvoeren van de ene na de andere bezopen opdracht. Een hoogtepunt (of dieptepunt, net hoe je het bekijkt) was dat we zelfs ons Grunt filmpje offline moesten halen, omdat hij hier lokaal onder de aandacht werd gebracht als een mogelijke aankondiging dat het carnaval doorgang zou gaan vinden, waardoor hij snel viral ging en lokale media er zelfs naar ging vragen!

Hoe dan ook, Team Festileagues, ontzettend bedankt voor de massa's werk die jullie erin hebben gestopt. Het was hectisch en druk, maar ontzettend leuk om te doen, en weer eens wat anders dan weer drie maanden lang discussiëren of Volbeat een waardige Pinkpop headliner is. Hoewel we het eigenlijk niet van jullie mogen verlangen, zou ik toch het liefste zeggen: tot volgend jaar!

TeamHuissen
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Wij staan 36ste en hebben vorige week voor het eerst bonuspunten gehaald bij een creatieve opdracht. Dat heeft ons extra gemotiveerd voor de doe opdrachten die deze week hun deadline hadden dus hopelijk levert dat ook nog wat op. We hebben nog veel opdrachten nog niet gedaan dus we hebben nog hoop op een troostprijs. Ook wij hopen op wat geluk bij de bingo morgen. Vorige bingo hebben we geloof ik 1 ding van de kaart af kunnen strepen in de hele avond dus veel slechter kan het iig niet gaan :p.

Wij hebben ons toch naar de 18de plaats weten te knokken. Super veel dank voor dit fantastische alternatief voor de festivalzomer. We hebben er van genoten en moeten echt ff wennen aan geen deadlines meer en niet meer lekker Michael opsporen. Ook nog dank aan jou Rick voor je handje hulp!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken