Down the Rabbit Hole 2025

Radiohead gaat weer touren, hoe goot is de kans dat ze dtrh boekt? Zou wel erg veel oud gediend worden als ze t doen.
Wel vet natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: mroizo en Steve
youtube wtf GIF by Hyper RPG

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Gaat niet snel gebeuren, waarschijnlijk nooit, maar er is wel een klein deel van me dat zich vasthoudt aan het feit dat Thom Yorke DTRH een fijn festival vindt. Kan ik de komende jaren lekker jaarlijks teleurgesteld zijn

• Leuk
Waarderingen: Mimi, MarkD en BeWario
Volgens mij wil Radiohead nog altijd (en hun management), mochten ze weer live shows doen, geen shows op festivals meer doen. Maar goed, alles kan veranderen. DTRH lijkt me dan verre van geschikt overigens.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Ik weet dat hij vorig jaar al met The National op DTRH heeft gestaan, maar Matt Berninger gaat nu solo touren en heeft nog een flink gat van eind mei (VS) tot medio augustus (Europa). Zou hij een optie zijn voor de festivals? Word zelf behoorlijk enthousiast van zijn nieuwe single en neem aan dat hij solo een flink kleinere spot pakt. Staat immers ook in flink kleinere zalen solo dan met The National.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik weet dat hij vorig jaar al met The National op DTRH heeft gestaan, maar Matt Berninger gaat nu solo touren en heeft nog een flink gat van eind mei (VS) tot medio augustus (Europa). Zou hij een optie zijn voor de festivals? Word zelf behoorlijk enthousiast van zijn nieuwe single en neem aan dat hij solo een flink kleinere spot pakt. Staat immers ook in flink kleinere zalen solo dan met The National.

Die gaat dat gat niet touren, anders waren er wel al data bekend

Vorig jaar viel hij al niet in de smaak, dus zou niet weten waarom ze 'm zouden boeken.

Als Radiohead niet komt vind ik Thom Yorke & Mark Pritchard met hun nieuwe duo-album ook goed hoor.

Hoogspanning in dag- en nachtclub REX op DTRH25! Deze top-shelf dj’s en liveacts ontdek je het hele weekend in je favoriete dancepaleis voor house, techno, disco en buzzy clubvibes:

Ajuma | Alex Kassian | Davy Brandts | Ehua | GOME (hybrid) | I-F b2b Esther Dune | JBN Soundsystem | Kamma | Kevin Lo | Kimmah | Lenxi | LUXE (live) | Marie Davidson (live) | Melatonin Man (live) | Merve | Nala Brown | Naone | Nathan Kofi | Objekt | OG Karin | PAAK Listening Club | Priori (live) | Retromigration | SUBFICTION (live) | Suze Ijó b2b Dee Diggs | THC

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze ook nog wat reguliere namen zouden droppen. Hopelijk komt dat later nog dan.

Users who are viewing this thread