Down The Rabbit Hole 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.503
Niet doorvertellen buiten het forum om, anders heb ik het straks gedaan dat het voortijdig uitlekt :p
Maar ik was gisteren bij een signeersessie van Declan McKenna in Londen en daar heb ik hem gevraagd of hij naast Rock Werchter ook Down The Rabbit Hole nog zou doen. Dat bevestigde hij enthousiast
Dikke prima. Vond ik op Lowlands 22 verrassend goed. Hopelijk is dit de aanleiding naar snel nieuwe namen :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Niet doorvertellen buiten het forum om, anders heb ik het straks gedaan dat het voortijdig uitlekt :p
Maar ik was gisteren bij een signeersessie van Declan McKenna in Londen en daar heb ik hem gevraagd of hij naast Rock Werchter ook Down The Rabbit Hole nog zou doen. Dat bevestigde hij enthousiast
Nice hoor! Het is ons geheim. Heb je toevallig Jake Bugg onlangs gesproken en gevraagd waarom hij nooit de UK uit komt? Wordt eens tijd dat ik hem live zie.
 
  • Haha
Waarderingen: Pompompidom

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Nice hoor! Het is ons geheim. Heb je toevallig Jake Bugg onlangs gesproken en gevraagd waarom hij nooit de UK uit komt? Wordt eens tijd dat ik hem live zie.
2022 nog, toch? Ware het niet dat dat door welbekende redenen werd geannuleerd. En als die show van Liam Gallagher & John Squire door was gegaan, had je 'm er gratis bijgekregen :) Hij wil wel in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
2022 nog, toch? Ware het niet dat dat door welbekende redenen werd geannuleerd. En als die show van Liam Gallagher & John Squire door was gegaan, had je 'm er gratis bijgekregen :) Hij wil wel in ieder geval.
Precies! Hij zou langs Nijmegen komen onder andere, als ik me niet vergis. Vind zijn laatste plaat echt heel tof en dat wil ik eens live aanschouwen. Hij wil wel?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Precies! Hij zou langs Nijmegen komen onder andere, als ik me niet vergis. Vind zijn laatste plaat echt heel tof en dat wil ik eens live aanschouwen. Hij wil wel?
'Hij wil wel' slaat op het feit dat je suggereert alsof ie liever met z'n luie reet in het VK blijft, terwijl dat zeker niet het geval is.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Fruit Bats duikt op festivalposters op en maakt bekend de oversteek naar Europa te maken voor enkele festivals. Is wel een kanshebbers qua schema dan. Lekker indiebandje.

 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ik heb geen zin om t allemaal terug te lezen, dus: Gossip heeft ook precies een mooi gaatje in de kalender voor DTRH als ik het goed zie? 😃

Edit: wordt wel krap dus denk het niet eigenlijk....
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Ik heb geen zin om t allemaal terug te lezen, dus: Gossip heeft ook precies een mooi gaatje in de kalender voor DTRH als ik het goed zie? 😃

Edit: wordt wel krap dus denk het niet eigenlijk....
Bij de concertaankondigingen is ook te lezen dat Gossip in september in NL is. Denk dat ze de festivals hier overslaan.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Local Natives gaat ook toeren. Zou een mooie boeking zijn. Verder heeft Novastar net een nieuw album uitgebracht. Alhoewel, nieuw.. Vooral hun bekende nummers orkestraal omrand. Beeldschone plaat. Ze doen aankomende weken enkele shows (o.a. in Carre) en staan op enkele festivals die nog worden aangekondigd... 🤞

Oh ja, hierbij de nieuwe van Eefje:

 
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken