Down The Rabbit Hole 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Even een vraagje voor de National-fans hier: sluiten ze hun set altijd af met Vanderlyle Crybaby Geeks? The National 2x op Pukkelpop 2019 is voor mij een van mijn beste concertervaringen ooit geweest. Ik kende toen eigenlijk enkel Boxer, Sleep Well Beast en I Am Easy To Find integraal en hier een daar een hitje. Bij het concert werd ik echter omvergeblazen. Sindsdien ben ik fan. Dit is mede door de unplugged versie van Vanderlyle Crybaby Geeks die voor mij totaal onverwacht kwam; zoveel mensen die en deep cut kennen en dat allemaal meezingen op de laatste dag van het festival. Nog steeds kippenvel als ik er aan denk.

Maar, nu zag ik op Setlist.fm dat ze hier helemaal niet altijd mee eindigen. Of dat het net op setlistFM staat doordat het "slechts" een unplugged versie is Weten jullie meer?
Van de 3x dat ik ze zag, slechts 1x. Ik kende het gebruik ook niet afgelopen Ziggo Dome show, dus was zeer aangenaam verrast. (de andere 2x met About Today)
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Ik heb ze in de hmh, ziggo en op Lowlands gezien. En de zaalshows sloten ze er mee af in mijn geval. Dus voor mijn gevoel was het gebruikelijker bij zaalshows. Maar zie nu als ik even terug zoek dat ze BKS 2019 er wel mee eindigden. Denk dat het vooral te maken zal hebben met hoeveel tijd ze zullen krijgen.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Ik heb ze nu ook 4 keer gezien. Op dtrh maar kan me niet meer herinneren waar ze toen mee afsloten. Op bks en in de Ziggo inderdaad wel maar in het amphitheater in Gelsenkirchen dan weer niet terwijl ze daar natuurlijk ook ruim de tijd hadden. Het is natuurlijk ook alleen maar leuk als iedereen in het veld meezingt en ik vraag me af hoeveel mensen op dtrh dat gaan doen haha
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Ik heb ze nu ook 4 keer gezien. Op dtrh maar kan me niet meer herinneren waar ze toen mee afsloten. Op bks en in de Ziggo inderdaad wel maar in het amphitheater in Gelsenkirchen dan weer niet terwijl ze daar natuurlijk ook ruim de tijd hadden. Het is natuurlijk ook alleen maar leuk als iedereen in het veld meezingt en ik vraag me af hoeveel mensen op dtrh dat gaan doen haha
iig een stuk of 30 van het forum, uit volle borst, vooraan. Alleen daarom moeten ze het al doen ;)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Ja, in de podcast wordt duidelijk dat LCD Soundsystem op vrijdag speelt, Kiwanuka / Jungle op zaterdag en The National afsluit op zondag.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Alvvays, een van de hoogtepunten op Best Kept dit jaar, staat op 3 juli in Paradiso. Die kunnen erna vrijwel linea recta door naar DTRH!
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.601
Alvvays, een van de hoogtepunten op Best Kept dit jaar, staat op 3 juli in Paradiso. Die kunnen erna vrijwel linea recta door naar DTRH!
Ik hoop het ook, maar schat de kans niet heel groot in want ze staan de vrijdag op Roskilde en zondag in Berlijn.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Oei dat vind ik wel erg jammer. Wil ze al jaren zien maar denk niet dat ik zin heb de avond voor DTRH nog naar Amsterdam heen en weer te gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken