Down The Rabbit Hole 2024

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
21
14
Wanneer kunnen we normaliter de tweede drop ongeveer verwachten? Zal ergens in februari zijn?
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
28
10
Zou dat niet met een ander festival te maken hebben?
Oef ja, dat zou ook nog kunnen. Doel je misschien op Best Kept Secret? Meestal boeken ze 1 show in de buurt en dan een festivalshow. Maar om nu al 2 concertshows te boeken en daarna nog DTRH is misschien te veel van het goede?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Oef ja, dat zou ook nog kunnen. Doel je misschien op Best Kept Secret? Meestal boeken ze 1 show in de buurt en dan een festivalshow. Maar om nu al 2 concertshows te boeken en daarna nog DTRH is misschien te veel van het goede?
Ik denk zomaar dat jimmy Rock Werchter bedoelt... Daar kun je hem nu wel voor opschrijven.

Goeie profielpic trouwens! ;-)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
013, Tivoli en DTRH zou wel een beetje veel in een week zijn. Zou ook de Lowlands-DTRH carrousel weer benadrukken, maar in dit geval zou ik er niet echt op tegen zijn.
Rock Werchter is inderdaad wel een zekerheidje nu voor Loyle.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Ik wil niets zeggen

Maar T. Swift speelt tijdens DTRH in Nederland en heeft letterlijk op die The National dag een dagje rust.

Maar ik wil dus eigenlijk niets zeggen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Eventjes dromen ....

The National op zondag 7 juli. Taylor Swift van 4 t/m 6 juli in Amsterdam. Volgende show is 9 juli in Zwitserland.
Van mij mag ze langskomen voor een blokje The Alcott - Coney Island - Renegade

Maak me nog ff niet wakker ...

Welterusten
Heeft Brian ook nog niet gezegd ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik wil niets zeggen

Maar T. Swift speelt tijdens DTRH in Nederland en heeft letterlijk op die The National dag een dagje rust.

Maar ik wil dus eigenlijk niets zeggen.
Met Taylor kan quasi alles natuurlijk... moet volgens mij ondanks alles de meest spontane artieste zijn die er rondloopt, doet eigenlijk gewoon altijd haar goesting.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Met Taylor kan quasi alles natuurlijk... moet volgens mij ondanks alles de meest spontane artieste zijn die er rondloopt, doet eigenlijk gewoon altijd haar goesting.
Ja, en ze heeft echt tonnen respect voor Dessner en zijn band. Zie het ergens wel gebeuren, maar ergens ook weer helemaal niet. The National heeft het ook zeker niet nodig om het festival op een waanzinnige manier af te sluiten.

Enne, op Primavera een soortgelijk verhaal, toevallig in Barcelona en vrij tijdens die ene dag waarop The National daar speelt. Daar zie ik het nog sneller (lees: 1% kans) gebeuren.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Ja, en ze heeft echt tonnen respect voor Dessner en zijn band. Zie het ergens wel gebeuren, maar ergens ook weer helemaal niet. The National heeft het ook zeker niet nodig om het festival op een waanzinnige manier af te sluiten.

Enne, op Primavera een soortgelijk verhaal, toevallig in Barcelona en vrij tijdens die ene dag waarop The National daar speelt. Daar zie ik het nog sneller (lees: 1% kans) gebeuren.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ja, en ze heeft echt tonnen respect voor Dessner en zijn band. Zie het ergens wel gebeuren, maar ergens ook weer helemaal niet. The National heeft het ook zeker niet nodig om het festival op een waanzinnige manier af te sluiten.

Enne, op Primavera een soortgelijk verhaal, toevallig in Barcelona en vrij tijdens die ene dag waarop The National daar speelt. Daar zie ik het nog sneller (lees: 1% kans) gebeuren.
Ja het gerucht wordt natuurlijk ook gevoed doordat ze opeens bij Bon Iver op het podium stond vorig jaar. Het is niet uitgesloten, wat alleen maar voor meer verwachtingen gaat zorgen.
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
28
10
Ik denk zomaar dat jimmy Rock Werchter bedoelt... Daar kun je hem nu wel voor opschrijven.

Goeie profielpic trouwens! ;-)
Zijn natuurlijk ook andere festivals dan BKS en DTRH, haha. Dan moet ik maar mijn portemonnee trekken voor de show in Tivoli. Helaas.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Met Taylor kan quasi alles natuurlijk... moet volgens mij ondanks alles de meest spontane artieste zijn die er rondloopt, doet eigenlijk gewoon altijd haar goesting.
Vraag me af of ze dit uberhaupt qua veiligheidsrisico rondkrijgen. Kleven natuurlijk heel andere risico's aan Swift dan een andere artiest haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken