Down The Rabbit Hole 2024

Bas1617899590

Nieuw lid
21 feb 2017
4
0
Zo'n luxe tent is een stuk duurder dan een heel huisje op BKS zeg...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
794
479
Jommes wat een line-up!

Wat ongelofelijk terecht dat Sho Madjozi er na Lowlands staat. Was echt een waanzinnig feest!
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
26
19
Lekkere namen al! Zeker de moeite om te overwegen. Wat ik wel jammer vind is dat er alleen een groepscamping is voor grote groepen. Was dat elk jaar zo?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Jungle zou ik persoonlijk een vreemde headliner vinden. Gezellige muziek voor overdag in het zonnetje maar geen headliner lijkt me.
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Van de vier headliners hebben ze het grootste aantal maandelijkse streams op Spotify.

We worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
794
479
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Dus wel begrijpelijk dat ze hier headlinen. En we worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.
Disclosure BKS en the National/LCD Soundsystem DTRH is wel de grootste winst van het jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Dus wel begrijpelijk dat ze hier headlinen. En we worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.
Doen het ook voor niet minder dan zulke hoge spot precies.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken