Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen editie nog gemakkelijk vlak voor het festival kaarten kunnen scoren, stonden toen veel online.
Wanneer er ook maar 20%kans op regen is een week van te voren, kan je ze nog goedkoper vinden ook.
Natuurlijk kun je met je eigen tent naar Down The Rabbit Hole komen. Maar als je geen zin hebt om met kampeerspullen te sjouwen of behoefte hebt aan meer gemak, luxe en comfort, kun je ook kiezen voor accommodaties die bij aankomst voor je klaarstaan. Laat je bijvoorbeeld volledig in de watten...
Lekkere namen al! Zeker de moeite om te overwegen. Wat ik wel jammer vind is dat er alleen een groepscamping is voor grote groepen. Was dat elk jaar zo?
Tickets alweer in the pocket. Hele grote opsteker dit - momentje van ultieme blijheid. Ik heb ergens hier gelezen dat festivals toch wel echt de mooiste bijzaak is van het leven. Daar wil ik me op een moment als dit zeker bij aansluiten.
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Van de vier headliners hebben ze het grootste aantal maandelijkse streams op Spotify.
We worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Dus wel begrijpelijk dat ze hier headlinen. En we worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.
Zo denk ik er persoonlijk ook over, maar ze zijn momenteel behoorlijk populair bij een breed publiek - ook bij jongere generaties. Dus wel begrijpelijk dat ze hier headlinen. En we worden tenminste bespaard van een Disclosure-achtig gedrocht.