Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Belachelijk gewoon. Heel sterk gedaan van hen. Troefen BKS af, en met nog geen klein beetje. dEUS ook in een kleiner font. Eefje in een groot font, die mag van mij gewoon de Teddy afsluiten imo.
Vorig jaar op DTRH geweest, niet in het resort, maar het ligt in elk geval dichterbij het terrein dan op een Lowlands bijvoorbeeld. Dat lijkt me al een ontzettend voordeel tbh
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst op het resort geweest en vond het de kosten dubbel en dwars waard. Nooit in de rij voor de wc (hooguit 2 mensen voor je op het drukste moment), altijd kunnen douchen, ook kan je zo doorlopen bij het eten en drinken op het rabbit resort, helemaal top! Genoeg keuze ook qua eten/drinken. Ingang van het resort zit ook recht naast de hoofdingang dus ook met je spullen hoef je niet ver te sjouwen. Mocht ik weer naar een weekend festival gaan zou ik zeker weer voor het resort kiezen.
Wauw he wat een line up. Alles wat ik hoopte is waar en dan nog even JPEG, Khruangbin, Blondshell en Sho Madjozi uit de hoge hoed naast de leaks. Ook Scowl nu al een leuke ontdekking voor het betere beuken.
Even mailcontact zoeken met DTRH. Mijn zusje had ook nog niets ontvangen (vorig jaar wel tickets gekocht) en ze hebben vrij snel gereageerd en haar een linkje gestuurd om pre-sale tickets te kopen.
Even mailcontact zoeken met DTRH. Mijn zusje had ook nog niets ontvangen (vorig jaar wel tickets gekocht) en ze hebben vrij snel gereageerd en haar een linkje gestuurd om pre-sale tickets te kopen.
Hier ook nog niks ontvangen, vorig jaar twee bestellingen gedaan. Groep + los. We mailen ff en wachten af. Beter zijn we er weer bij met dit programma!