Down The Rabbit Hole 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Wat vinden we van 25 eu verhoging? Best ruim, imo.

Lowlands zal dan ook wel 325 gaan kosten vermoed ik zo.
 

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
15
9
Volgens mij:
The National staat vrijdag en zaterdag nog in Engeland, dus doen de zondag.

LCD staan op zaterdag in Frankrijk, dus zullen dan de vrijdag aandoen.

Jungle en MK samen op de zaterdag? Als een soort duo headliners?

Edit: zie nu dat the National tot en met vrijdag in Engeland staat.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Zijn er mensen hier die wel eens voor de Rabbit Resort (Deluxe) gekozen hebben? En zo ja, is het het waard qua extra luxe?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Zijn er mensen hier die wel eens voor de Rabbit Resort (Deluxe) gekozen hebben? En zo ja, is het het waard qua extra luxe?
Vorig jaar op DTRH geweest, niet in het resort, maar het ligt in elk geval dichterbij het terrein dan op een Lowlands bijvoorbeeld. Dat lijkt me al een ontzettend voordeel tbh
 

Annemariex

Playlistbediener
1 jun 2023
6
10
Zijn er mensen hier die wel eens voor de Rabbit Resort (Deluxe) gekozen hebben? En zo ja, is het het waard qua extra luxe?
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst op het resort geweest en vond het de kosten dubbel en dwars waard. Nooit in de rij voor de wc (hooguit 2 mensen voor je op het drukste moment), altijd kunnen douchen, ook kan je zo doorlopen bij het eten en drinken op het rabbit resort, helemaal top! Genoeg keuze ook qua eten/drinken. Ingang van het resort zit ook recht naast de hoofdingang dus ook met je spullen hoef je niet ver te sjouwen. Mocht ik weer naar een weekend festival gaan zou ik zeker weer voor het resort kiezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: breadant en Marin

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Nog steeds geen presale link ontvangen. Ben bang dat we qua groepstickets de boot gaan missen. Kakzooi.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Wauw he wat een line up. Alles wat ik hoopte is waar en dan nog even JPEG, Khruangbin, Blondshell en Sho Madjozi uit de hoge hoed naast de leaks. Ook Scowl nu al een leuke ontdekking voor het betere beuken.
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
21
14
Nog steeds geen presale link ontvangen. Ben bang dat we qua groepstickets de boot gaan missen. Kakzooi.
Even mailcontact zoeken met DTRH. Mijn zusje had ook nog niets ontvangen (vorig jaar wel tickets gekocht) en ze hebben vrij snel gereageerd en haar een linkje gestuurd om pre-sale tickets te kopen.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Ik ben trouwens wel benieuwd in hoeverre het feestpubliek heel enthousiast wordt van deze namen, hopelijk neemt dat deze editie wat af:)
Die kunnen mooi naar BKS met Disclosure, Jeugd en Mula B. Het lijkt oprecht wel alsof die 2 hebben geruild van boekers dit jaar...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: visdave34

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Even mailcontact zoeken met DTRH. Mijn zusje had ook nog niets ontvangen (vorig jaar wel tickets gekocht) en ze hebben vrij snel gereageerd en haar een linkje gestuurd om pre-sale tickets te kopen.
Thanks! Heb ik al gedaan. Ging vorig jaar ook al mis.... Terwijl ik toch wel regelmatig tickets koop daar ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
389
Zijn er mensen die hun pre sale code niet gaan gebruiken en deze over hebben voor een ander? Asking for a friend.. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Defused

Gebruikers die dit onderwerp bekijken