Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Duin wrote:
Jij hebt het over een supermarkt….ik zag vorig jaar op de plattegrond ook dat er een supermarkt moest zijn….
Maar ik heb vorig jaar geen “supermarkt” kunnen vinden waar ik gewoon een los brood en wat eieren kon kopen…

Of bedoelen ze met supermarkt die vreetschuur voor de ingang waar je voor veel te veel geld kant en klare broodjes e.d. kan kopen ??

Elk festivals heeft toch zo’n zelfde ‘supermarkt’ ? Kan niet zeggen dat er festivals zijn die dit echt beter aanpakken.
De Spar die sinds afgelopen editie op de BKS-camping staat, is toch wel vele malen beter...
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Elk festivals heeft toch zo’n zelfde ‘supermarkt’ ? Kan niet zeggen dat er festivals zijn die dit echt beter aanpakken.

Op BKS konden we toen op de camping supermarkt (hoort bij de Beekse Bergen camping) alles kopen....eitje, brood, bier...alles voor normale prijzen...

Op DTRH was je verplicht op het terrein te ontbijten voor veel te veel geld...
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Wij nemen elk jaar zelf een doos eieren, wat spek, kaas en bolletjes mee. Scheelt je veel geld, Maar het meest relaxte is dat je niet met je brakke kop naar de 'supermarkt' hoeft te lopen om een half uur in de rij te staan voor een klef broodje ei.
Zelfs met de extreme hitte bleef dit wonderwel goed in onze koeltas. Het bier daarentegen was wel aan de lauwe kant ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De Spar die sinds afgelopen editie op de BKS-camping staat, is toch wel vele malen beter…

Ah die heb ik gemist! Dat jaar ervoor hadden ze inderdaad niet echt een supermarkt idee maar een aantal foodkraampjes met lekker eten maar weinig keuze / prijzig.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Die Spar op BKS was echt top, dat mogen meer festivals doen. Ook de ontbijttasjes (yogurthje, broodje, fruit, koffie/thee en nog wat promotie zooi) die ze daar op de camping verkochten waren super chill!
 

jenno

Nieuw lid
8 feb 2019
2
0
Do you cook it with a gas burner?I am flying from the UK and cannot take a gas burner so I am trying to figure out a way to cook bacon and eggs, boil water. Are disposable BBQs allowed on site? As I think these may be my best option. Any ideas would be welcomed!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij nemen elk jaar zelf een doos eieren, wat spek, kaas en bolletjes mee. Scheelt je veel geld, Maar het meest relaxte is dat je niet met je brakke kop naar de ‘supermarkt’ hoeft te lopen om een half uur in de rij te staan voor een klef broodje ei.
Zelfs met de extreme hitte bleef dit wonderwel goed in onze koeltas. Het bier daarentegen was wel aan de lauwe kant

Dit deden wij ook tijdens de eerste jaren festival. Maar 2 uur lang bakken om iedereen van een eitje te voorzien... Toch liever met die brakke kop naar de supermarkt lopen ;)
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Welke "kleine" en alternatieve namen hopen jullie dat nog aangekondigd gaan worden? Ik zou zelf Omar Souleyman heel vet vinden:)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Ik hoop heel erg op één of twee van de volgende namen: Snarky Puppy, Gogo Penguin, Nubya Garcia, Moses Boyd, Ezra Collective, FKJ, Erykah Badu, Hot Chip, Aphex Twin en/of Laurent Garnier.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Fkj staat helaas op lowlands wel... ik was verbaasd dat snarky puppy popfestivals af gaat dit jaar dus laat maar komen!!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Koud broodje knakworst als ontbijt gaat er ook altijd wel in hoor
Wij nemen altijd 60 croissants mee, naturel, kaas en ham/kaas...voor ieder wat wils, makkelijk hapbaar en zondagochtend nog best ok ;-)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Joris wrote:
Koud broodje knakworst als ontbijt gaat er ook altijd wel in hoor

Wij nemen altijd 60 croissants mee, naturel, kaas en ham/kaas…voor ieder wat wils, makkelijk hapbaar en zondagochtend nog best ok
1f609.svg

Blijven die echt zo goed ja? Ik heb altijd op zondag wel problemen met m'n brood inderdaad. Vaak dan maar een ontbijtje halen bij de winkel. Iemand anders nog goeie broodproducten die tot zondag goed blijven? Ben wel benieuwd
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Stefan wrote:

Joris wrote:
Koud broodje knakworst als ontbijt gaat er ook altijd wel in hoor


Wij nemen altijd 60 croissants mee, naturel, kaas en ham/kaas…voor ieder wat wils, makkelijk hapbaar en zondagochtend nog best ok
1f609.svg


Blijven die echt zo goed ja? Ik heb altijd op zondag wel problemen met m’n brood inderdaad. Vaak dan maar een ontbijtje halen bij de winkel. Iemand anders nog goeie broodproducten die tot zondag goed blijven? Ben wel benieuwd

Krentenbollen blijven prima te eten!
Eierkoeken doen hun werk ook wel :)
 

Scarab

Playlistbediener
4 feb 2016
7
0
Grote kebab zonder tomaat (anders wordt het ding veel te waterig) ftw!
Geen idee hoe het zondag smaakt, aangezien hij meestal tegen zaterdagmiddag op is ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Twee maanden geleden de eerste en tot dusverre enige namen. Festival vindt over vier maanden plaats. Als ze alle resterende namen in een drop brengen, zou het zomaar nog een maand kunnen duren voordat we nieuws krijgen. Als ze toch nog twee drops hebben, zou deze week wel het moment zijn. Ben benieuwd.

Echt heel nieuwsgierig naar de nieuwe namen, al verwacht ik nog maar 1 echte naam aan de bovenkant van het affiche. Verder veel relatief kleiner spul en nog flink wat Nederlandse namen.

Wat kunnen we nog verwachten? Van TRNSMT wellicht Richard Ashcroft (al vind ik dat meer een pinkpopnaam). Idem voor The Kooks. Sigrid, The Wombats. Snow Patrol misschien als derde headliner?

Van Werchter nog Balthazar? Elbow, Florence And The Machine of Janelle Monae (mogelijk als derde headliner?)? Miles Kane? Tom Misch of RY X? Two Door Cinema Club?

 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik hoop nog op Balthazar, SYML en Two Door Cinema Club!

Laatste headliner zou idd Elbow of Florence + The Machine kunnen zijn. Wellicht nog Lana Del Rey?

Is er eigenlijk iets bekend of The War On Drugs komende zomer tourt?

Rock Werchter, NOS Alive, Mad Cool, Open'er etc in de periode rondom DTRH lijken nog allemaal een grote naam te missen, misschien delen ze er wel een.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Ik denk dat de laatste grote naam inderdaad een Elbow of Florence + the Machine gaat zijn. Heel hard hopend op die eerste... Massive Attack mag overigens ook, hebben nog iets goed te maken. Balthazar zou ook geweldig zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken