Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Shit hey waarom moet DTRH met zo'n goede line up komen als ik al twee weekend festivals tickets heb aaaah heerlijk lijstje weer en de namen ervoor waren ook heel dope.

Zal snel uitverkocht zijn nu vermoed ik, erg lekkere line-up zo!

Heel erg blij met Janelle, Ezra Collective & Cory Henry.

Lineup was al geweldig, maar met deze namen erbij is het helemaal bizar wat er aan moois te zien zal zijn...

Persoonlijk erg blij met dEUS !!!

Bovenkant van de affiche is waanzinnig goed, al zal dit gelet op de voorgaande edities van DTRH echt heel kut worden qua flashes. Undercard blijft allemaal wel erg saai en veilig.

Must sees:

Janelle Monae, Underworld, Thom Yorke, Vampire Weekend, Balthazar, dEUS, Rosalia, Skepta, Beirut, Agar Agar, Low, slowthai,

Leuk:

Foals, Robyn, Grace Jones, Roots, David August, Khruangbin, Kamasi Washington, Amber Arcades, Altin Gun, RCBF.

Nog te ontdekken:

De rest behalve Editors, Maribou State, Sofi Tukker, Frank Carter.

Enige minpunt is dat van de acts die ik graag of redelijk graag wil zien, er maar 8 zijn die ik nog niet eerder heb gezien. Maar goed, kniesoor die daarop let.

Wow die eerste drop was al geweldig, niet verwacht dat er nog zoveel moois ging bijkomen. Als er niet te veel overlap is met RW ga ik toch eens een weekendje DTRH overwegen.

Wauw...mooi hoor!
Blij met Grace Jones, Deus en nieuwsgierig naar Janelle, De Staat en Ezra wat ze nu gaan brengen...
Plus een hoop aan de onderkant wat ik nog niet ken!! Fijn...op naar spotify ;-)

Ronnie Flex als special guest? Geen idee...

Wel opvallend dat hiermee alle artiesten voor de drie podia bekend zijn volgens de website.
Betekent dat er alleen nog rand- en nachtprogramma bijkomt, dus dit is het wel zo een beetje.

Blokkenschema kan al ontworpen worden ;-)

Ik ga ook maar snel een kaartje halen…nu nog iemand mee zien te krijgen.
Haha ik struggle met hetzelfde. In mijn vriendengroep is het vaak Lowlands en daarmee is de kous dan af.

Maar holy wat een mooie naampjes weer inderdaad! Janelle Monaé, Rosalía, RY X, Balthazar, dEUS en Sam Fender vind ik allen fijne naampjes. En dan zitten er ook nog namen tussen die ik nog niet zo goed ken, maar blijkbaar wel de moeite zijn (ik noem een Cory Henry en Ezra Collective). Ik hoop dat ik kan gaan dit jaar! Alleen al voor Thom Yorke..

Met deze nieuwe namen blaast de lineup van DTRH dit jaar die van BKS totaal weg, naar mijn mening. Wauw.

Het is dat het echt onmogelijk is voor mij om dit jaar naar DTRH te gaan, maar ik vind ze echt (tot nu toe) de sterkste line-up hebben van de Benelux.
Geen enkel ander affiche kan dit tot nu toe overtreffen, zelfs grote broer LL en BKS niet. Heel goed gedaan daar :-)

Het is dat het echt onmogelijk is voor mij om dit jaar naar DTRH te gaan, maar ik vind ze echt (tot nu toe) de sterkste line-up hebben van de Benelux.
Geen enkel ander affiche kan dit tot nu toe overtreffen, zelfs grote broer LL en BKS niet. Heel goed gedaan daar
1f642.svg

Zonde joh. Maar jou staat ook iets moois te wachten toch?

Heb al een partner gevonden. En kaarten zijn binnen, fuck my life. Nu nog wel even Metallica kaarten verpatsen (want ja, moneys...)

Users who are viewing this thread