Down The Rabbit Hole 2016

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
44
14
Lijkt me ook niet gek na de aankondigingen van BKS. Ik denk haast degene die de meest succesvolle (marketing) campagne weet neer te zetten de gelukkige zal worden (bij de zieltjes die twijfelen tussen beide evenementen).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Morgen een nieuw pakketje namen dan? Aangezien ze 'begin van het nieuwe jaar' zeiden en dinsdag de ticketverkoop start.

Ik verwacht in ieder geval enkele stevige namen. BKS heeft zo te zien al het gros van de grotere namen vrijgegeven, terwijl DTRH het voorlopig met 1 headliner en wat namiddagacts doet. Als ze daarover willen moet er wel wat interessants bij zitten.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik ben toch wel enorm benieuwd waar PJ Harvey en New Order terecht gaan komen.. BKS of DTRH
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
http://downtherabbithole.nl/nieuws/pj-harvey-flume-en-meer
PJ HARVEY, FLUME EN MEER!

Je wist natuurlijk al dat The National, MacDeMarco, Glen Hansard, Courtney Barnett, Ty Segall and the Muggers, Mura Masa, Dubioza Kolektiv, The London Souls, Pat Thomas & Kwashibu Area Band en Sonido Gallo Negro van 24 t/m 26 juni naar Down The Rabbit Hole komen maar vandaag maken we vijf nieuwe bevestigingen bekend!

PJ Harvey
Flume
Charles Bradley & His Extraordinaires
Fresku
Sun Kil Moon
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
PJ Harvey was wel een beetje te verwachten, dat hebben ze wel erg goed gedaan. Maar van die andere namen wordt ik nou niet echt blij.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Oei! Sun Kil Moon gaat spelen voor het meest kletsgrage publiek van Nederland. Dat wordt een legendarische uitbarsting van Kozelek, verwacht ik.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Zeer mooi bezig.

Met The National, Courtney Barnett, Mac Demarco, Ty Segall en Sun Kil Moon 5 namen die ik echt wel graag wil zien.
Charles Bradley, Flume en PJ Harvey mogen er ook wel zijn.

Ik overweeg om te gaan, toch nog minstens 1 lading namen (van zowel DTRH als BKS) afwachten.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.085
Duimen dat PJ Harvey in het najaar nog terugkomt voor een show hier en voor de mensen die naar DTRH gaan dat haar show niet door praters wordt verziekt.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
PJ Havey is niet helemaal mijn ding maar had het graag een keer gezien, helaas voor BKS. Dan hoop ik maar op Rock Werchter
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Oei! Sun Kil Moon gaat spelen voor het meest kletsgrage publiek van Nederland. Dat wordt een legendarische uitbarsting van Kozelek, verwacht ik.

Zoals het nu loopt verwacht ik dat kletsgrage publiek eerder op BKS dan op DTRH.

Wel mooie aanvullingen, komende van iemand die BKS en DTRH gewoon gaat combineren. Dan zal Tame Impala over enkele weken wel de laatste headliner zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Geen verkeerde namen, vooral PJ Harvey is een mooie vangst.
Maar verder doet het me minder. DTRH moet zich dit jaar ook eens bewijzen met de kleine namen en niet na de eerste 2 a 3 pakketjes afzwakken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geen verkeerde namen, vooral PJ Harvey is een mooie vangst.
Maar verder doet het me minder. DTRH moet zich dit jaar ook eens bewijzen met de kleine namen en niet na de eerste 2 a 3 pakketjes afzwakken.
Maar tot nu toe hebben ze toch ook alleen maar de bovenkant van het affiche bekendgemaakt? Overigens verbaast het me wel dat Flume geen headliner is.
 

Paradisiac

Playlistbediener
13 dec 2013
11
0
PJ Harvey is uiteraard een mooie headliner. Charles Bradley en Sun Kil Moon zijn ook twee goeie live acts, al waren het niet de namen waar ik op zat te wachten. Flume & Fresku is niet echt m'n ding. Ik hoop dat het volgende pakketje namen wat meer Garage, Dreampop en Psych bevat. Benieuwd wat DTRH nog uit z'n hoed gaat toveren, want dit zijn goeie namen maar niets waar ik echt rillingen van krijg.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
@MRMantel yep, daarom ben ik benieuwd wat er nog bij gaat komen. En of dat sterke namen gaan worden.
Flume zal zeker een hoge spot krijgen.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Echt megablij met Flume! !!

PJ Harvey en Fresku zijn ook leuke toevoegingen.

Morgen gaan vrienden van me proberen 4 early birds te bemachtigen en een festihut. Laat die mooie zomer maar komen :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wow, DTRH is goed bezig zeg :eek:.
Morgen haal ik me een Early Bird ticket, maar die zullen toch niet zo snel weg zijn?

Welja, zo overtuigd al?
Of gewoon Early Bird omdat dat altijd beter is dan later, en dan maar even kijken wat je doet?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0

Ik snap de hele hype rond deze gast echt niet. Het is dan misschien mijn muziek maar ik snap totaal niet hoe die gast zo populair kan zijn.
Enkele nummers zijn prima te doen, maar als ik dat zo zie heeft elk nummer van 'Salad Days' op Spotify meer dan 3 miljoen hits.
Heb altijd het idee gehad dat die gozer ook behoorlijk veel fans heeft die hem gewoon een toffe gast vinden en hem echt een idool vinden waar ze op willen lijken.

Of heb alleen ik dat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken