Down The Rabbit Hole 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik vond In Colour ook tegenvallen, hoogtepunt zijn de singles die al bekend waren. Overigens is dat remixalbum met Gil Scott-Heron weer wel goed. En ja, zonder Jamie was the xx schijt, want die chick kan niet zingen en die andere dude is gewoon gewoon.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jamie XX is live trouwens niet heel spannend
Ik heb exact het tegenovergestelde. Ik vond In Colour maar een extreem matig album. Een paar aardige tracks(Girl & Loud Places), maar verder niks bijzonders. Deze review dekt de lading wel aardig voor mij. Live vind ik hem daarentegen een best wel interessante plaatkeuze hebben, zeker de moeite waard om eens te checken.

Overigens zijn de singles van voor het album wel bijna allemaal raak voor mij, vandaar ook de tegenvaller.

Ik spreek vooral over zijn set op Pukkelpop, die vond ik maar matig. Weet niet of veel diversiteit heeft in plaatkeuzes bij verschillende shows. Want de keuzes tijdens die set waren wat slaapverwekkend en zijn eigen nummers voegde vrij weinig toe. Daardoor ook voor mij de tegenvaller van PKP15 als ik het vergelijk met zijn elektronische collega's dat weekend.

Ik vind het album buiten 'Loud Places' en 'Seesaw' nog steeds erg chill, maar snap inderdaad dat ie tegen kan vallen door de hoge verwachtingen.
Heb er wel vertrouwen in dat ie een leuk setje kan draaien maar op PKP was het niet veel. Op youtube wel ooit interessantere sets van hem gezien, maar dat lekkere vooral de sets te zijn voordat 'In Colour' uitkwam.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik kraak hem helemaal niet af, zou ook niet weten welke artiest ik wel af heb gekraakt hier.
Zijn werk bij The XX waardeer ik, maar ik heb In Colour beluisterd en dat kon me totaal niet boeien. De hype om Jamie XX snap ik dus niet waarvoor ik uitleg vraag. Niet zo gek toch?
Ik zal hem binnenkort nog eens een kans geven, dus tips zijn welkom. D

Kwam een beetje over of dat Jamie XX zijn plekje niet verdient heeft.
Misschien wat overdreven gegroeid maar dat komt natuurlijk door zijn werk met The XX.

Ik kan wel begrijpen als je het album niks vindt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
The National dus... nice

Benieuwd of nog meer komt vandaag.
Jammer ook dat ze geen losse dagkaarten verkopen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
Volledige lijst.

The National, Mac DeMarco, Glen Hansard, Courtney Barnett, Ty Segall and the Muggers, Mura Masa, Dubioza Kolektiv, The London Souls, Pat Thomas & Kwashibu Area Band en Sondio Gallo Negro zijn zojuist bevestigd.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.472
1.627
Prima, vind het van dit rijtje namen enkel jammer dat Courtney Barnett niet op BKS te zien zal zijn. The National blijft een hele goede band, maar al zoveel gespeeld de afgelopen jaren en zonder nieuw album zal de nadruk nog steeds op Trouble Will Find Me en High Violet liggen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Mwah niet slecht, maar op Cournet Barnett na en die laatste kleine namen allemaal al een of twee keer gezien. Niet heel spannend, maar trekt wel een bepaald publiek aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
The National is natuurlijk wel een héél dikke naam. BKS zal wel treuren omdat ze deze niet hebben. Een dure ook, ik denk dat deze band meer kost dan eender welke andere band die er vorig jaar stond...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
The National blijft een hele goede band, maar al zoveel gespeeld de afgelopen jaren en zonder nieuw album zal de nadruk nog steeds op Trouble Will Find Me en High Violet liggen.

Dit blijft voor mij toch een gevalletje 'eerst zien en dan geloven'. Ik kan me nog steeds niet inbeelden dat ze weer volop alle zomerfestivals gaan afschuimen zonder nieuw materiaal, amper een jaartje nadat ze zichzelf compleet kapotgetourd hebben.

Mooie eerste lichting in ieder geval. The National blijft altijd goed live (nieuw materiaal of niet), en Courtney Barnett, Mac Demarco en Ty Segall nog nooit kunnen zien.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.593
597
De rest niet dan?

Bij The National staat het in ieder geval specifiek vermeld. Maar bij de rest niet. Dus misschien dat een van de andere bands/artiesten nog een losse show in NL doet? Kans is niet zo groot denk ik overigens.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
The National en Mura Masa erg blij mee.

Maar het meest relaxe nieuws vind ik dat ze max 20.000 tickets gaan verkopen dus het nog redelijk kleinschalig blijft. Vorig jaar was fantastisch dus om 5 januari ga ik tickets bestellen
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zeker geen slecht begin, maar ook niet echt iets met een hoog 'wow' gehalte. Behalve Ty dan.
Wel apart dat ze gelijk 40% van hun tickets met 'korting' verkopen.

Er op tijd bijzijn loont: tot 1 februari kosten kaarten slechts €99,- (excl. servicekosten). Voor deze Rapid Rabbit-actie zijn 8.000 kaarten beschikbaar dus wacht niet te lang...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zijn dus gewoon aanzienlijk goedkoper dan BKS, daar betaalde je vorig jaar al 152,50 voor een weekendticket met camping.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken