DGTL 2025

Iets te vroeg gepraat, die zaterdag tickets zijn compleet uitverkocht, zelfs niks meer voor 50 euro meer op ticketswap

Hoe was de vrijdagnacht?
Ja lachen! Malou draaide lekker in met ook echt een paar vette nummers (die WFSB re-edit van Red Axes!!) ,Jasper Tygner daarna vond ik een beetje een mismatch. Begon ook alsof het een concert was met stilleggen tussen de nummers... Jungle daarna was voor veel mensen de trekker. Af en toe beetje makkelijk en lomp, maar op zich wel geinig. (Was overigens een van de twee zangers als DJ). Suze Ijo b2b CC:Disco! was heel tof en Bubble Love verbaasde me het meest, verwachtte daar meer gewone Ross from friends muziek, maar dit was wel echt tof. Laatste half uur ook wat tracks met lekker percussie er in waar ik erg goed op ging. Eindigde met 'It's raining men' wat een lekker feelgood moment was op het einde.

Eindstand; ik ga meestal naar iets andere (lees: minder housey/makkelijk) muziek, maar prima naar mn zin gehad

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dante
Wel echt meteen zin om nog een keer uit te gaan, maar maandag met de familie brunchen nadat ik naar Ratherlost of Garage Noord ben gegaan lijkt me geen strak plan

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Dante
Ja lachen! Malou draaide lekker in met ook echt een paar vette nummers (die WFSB re-edit van Red Axes!!) ,Jasper Tygner daarna vond ik een beetje een mismatch. Begon ook alsof het een concert was met stilleggen tussen de nummers... Jungle daarna was voor veel mensen de trekker. Af en toe beetje makkelijk en lomp, maar op zich wel geinig. (Was overigens een van de twee zangers als DJ). Suze Ijo b2b CC:Disco! was heel tof en Bubble Love verbaasde me het meest, verwachtte daar meer gewone Ross from friends muziek, maar dit was wel echt tof. Laatste half uur ook wat tracks met lekker percussie er in waar ik erg goed op ging. Eindigde met 'It's raining men' wat een lekker feelgood moment was op het einde.

Eindstand; ik ga meestal naar iets andere (lees: minder housey/makkelijk) muziek, maar prima naar mn zin gehad
Klinkt goed! Leuk om te horen dat Malou goed was, laatst een hele avond met een vriend van me en haar in RAUM gechillt.

Weer een aantal filmpjes gezien dat het podium voor publiek was ingestort toen Malugi stond te draaien. De set Moeat worden gestopt zelfs. Die druktes bij DGTL is toch echt wel een dingetje hè.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik ben gisteren geweest. Loop plan was weer heel anders geworden dan ik in eerste instantie in had geschat maar toch ontzettend vermaakt. De drukte viel mij eigenlijk alles mee. Het was heerlijk weer en de nieuwe indeling van podia beviel me ontzettend goed. Wel schrikken dat de current bijna was ingestort. Dat podium was wel echt een drama overigens. Als je in de pit stond kon je de helft van de tijd de dj niet zien en zodra je er buiten stond was de muziek echt waardeloos. Heb er alleen bij SIMONE gestaan, bij Malugi en Pegassi was het veel te druk.

Aangenaam verrast door SIMONE en Funk assault.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Leuke DGTL-dag gisteren! Erg genoten van de muziek. Drukte bij wc’s en eten/drinken viel me alles mee. Sowieso was het qua drukte te doen (de hard house stage ook wel bewust vermeden).

Kiasmos was erg nice, mix tussen eigen materiaal en andere soortgelijke muziek. Had van mij wel iets meer eigen werk mogen zijn. Folamour was weer goed, hier wel best veel drukte.

Stukje DJ Heartstring gezien, maar was echt veel te druk. Die Current stage is in concept erg vet met die soort van kuil en verhogingen, maar bij drukte voelt het vooral als toffe club waar bijna niemand in kan. Wat extra boxen aan de zijkant zou al veel helpen, nu wilde iedereen ook daar in die kuil staan.

Afgesloten bij Monolink, wat voor mij de beste van de dag was. Leuke mix van nummers, speelde met gitaar en synths ook veel mee. Hopelijk vaker zien!

Verder het eten ook echt goed, smaakte allemaal uitstekend. Goed dat ze laten zien dat helemaal vegan ook echt goed werkt :)

• Leuk
Waarderingen: davadude en jaigalaar
Ik ben zaterdag geweest. Hebben vanaf een uur of 14:00 eerst overal een beetje rondgescharreld en vanaf 19:30 in de Generator gestaan. Funk Assault nog een stukje geluisterd en daarna rammen met DAX J en Daria Kolosova. En dat was echt heel erg goed.

Volgend jaar gaan we weer.

Users who are viewing this thread