De albums van 2015

Föllakzoid – III [Krautrock/Space Rock]
The Soft Moon – Deeper [Synth Punk? ofzo]
Death Cab For Cutie – Kintsugi

En je kan hier nog Sufjan Stevens streamen als je die nog niet gehoord hebt.

Wacht nog even tot ze hopelijk op Spotify staan. Dan check ik Death Cab en Sufjan eens.
Mensen hier het album van Mini Mansions al een geprobeerd? Klinkt redelijk lekker voor een eerste luisterbeurt. Maar is niet helemaal mijn ding.

Mensen hier het album van Mini Mansions al een geprobeerd? Klinkt redelijk lekker voor een eerste luisterbeurt.
Ik had er totaal geen verwachtingen van, maar het klonk idd niet verkeerd. Maar er komen zo veel albums uit nu.. Ik zet 'm vast later nog wel eens op :p

GY!BE heeft na de leak ook hun album maar online gegooid.
http://www.theguardian.com/music/2015/mar/24/godspeed-you-black-emperor-asunder-sweet-and-other-distress-album-stream

Piss Crowns Are Trebled is het beste wat ik tot nu toe gehoord heb dit jaar. En die opening track komt daar ergens kort achteraan.

Is Godspeed ook al gelekt? Jeetje. Ik sla nu ook zo veel over dat ik wel erg achter ga lopen.

Is Godspeed ook al gelekt? Jeetje. Ik sla nu ook zo veel over dat ik wel erg achter ga lopen.

Ja ik vond de eerste twee maanden van 2015 vrij ruk maar weet nu echt niet wat ik moet lusiteren xD

Godspeed is wel kort zeg :( en is geïnspireerd op behemoth waar opzich al redelijke live opnames van waren :(

nieuw album van Son Lux 23 Juni, daar kijk ik echt naar uit! Eerste als trio zeggen ze.

zo, die nieuwe single van Balthazar is compleet anders dan wat we van ze gewend zijn. Wel echt een heerlijke plaat!

zo, die nieuwe single van Balthazar is compleet anders dan wat we van ze gewend zijn. Wel echt een heerlijke plaat!

Ja! Hij is al tien keer beter dan 'Then What'. Daar vond ik dan weer geen klap aan.

Het hele album is ook al gelekt. Mocht je echt niet kunnen wachten op de rest ;)

Met deze Nederlandse psych rock plaat kan ik me ook best vermaken: The Afterveins - Showers.

nieuw album van Son Lux 23 Juni, daar kijk ik echt naar uit! Eerste als trio zeggen ze.

Oh shit, heel benieuwd!

Verder:

Jim Johnston - After All The Wishing
Lonelady - Hinterland
Raica - Dose
John T. Gast - Excerpts

Ik kan er toch echt niet meer omheen, The Day is my Enemy, nieuwe The Prodigy album is een beest!

Productie staat als een huis, de vocals van Keith en Maxim liggen er voor de verandering eens precies goed in.

Ik hoor bij vlagen de genialiteit van Liam Howlett van midden jaren 90 (gilted en fat of the land).

"Pfarmers is a new band featuring Danny Seim (Menomena, Lackthereof), Bryan Devendorf (the National), and horn player Dave Nelson. Their debut album Gunnera is out May 12 via Jurassic Pop"
http://pitchfork.com/news/58989-the-national-and-menomena-members-team-up-as-pfarmers-announce-debut-album/

Eerste nummer klinkt op zich best oke

Psych Lab doet mij eraan denken dat K-X-P - III pt. 1 ook sinds vandaag uit is. Ik ben benieuwd[dark electropop]

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Son Lux vond ik live heel kut, maar misschien geef ik die plaat nog wel een kans.

Op LGW? ik vond dat echt een heel tof optreden

Ja, op Le Guess Who. Was ook meer de muziek zelf dan de show die ik slecht vond, dus ik zal die plaat ook wel niks vinden.

En hoop nieuwe dingen op Spotify zo vlak voor het weekend. Die van Balthazar is trouwens weer een prima album geworden. En die van Death Cab vind ik nog steeds niet zoveel aan.

Balthazar - Thin Walls
The Soft Moon - Deeper
Ryley Walker - Primrose Green
Föllakzoid - III
Death Cab For Cutie - Kintsugi
Godspeed You! Black Emperor - Asunder, Sweet and Other Distress
Circa Waves - Young Chasers

Users who are viewing this thread