Wardruna 17 november Cirque Royal Brussel en 24 november Tivoli Vredenburg Utrecht. Tickets on sale vrijdag 12 april 10:00.
Is dat al een band waar je zestig euro voor moet aftikken? Poeh...Wardruna 17 november Cirque Royal Brussel en 24 november Tivoli Vredenburg Utrecht. Tickets on sale vrijdag 12 april 10:00.
Uit m'n hoofd gezegd zaten de rondom die periode al vol, dus zou er voor dit jaar inderdaad niet meer vanuit gaan. Echter vallen er, gek genoeg, nog wel tickets te kopen voor 4 september, dus lijkt me dat ze nog op zoek zijn.Verwacht je nog iets van Bleachers? Of wordt er geen nieuwe datum meer gezocht voor Paradiso?
Thanks!! Je maakt trouwens enorm veel concertliefhebbers vrij met je updates en inside information, hulde!!Is dat al een band waar je zestig euro voor moet aftikken? Poeh...
Uit m'n hoofd gezegd zaten de rondom die periode al vol, dus zou er voor dit jaar inderdaad niet meer vanuit gaan. Echter vallen er, gek genoeg, nog wel tickets te kopen voor 4 september, dus lijkt me dat ze nog op zoek zijn.
Viel me inderdaad al op. Ondanks dat ik er weinig verstand van heb het afgelopen jaar toch naar wat orkesten (en een strijkkwartet) geweest. Kan het iedereen ten zeerste aanraden als afwisseling. Voor de jongere medemens onder ons: met sprint tickets is het ook nog eens voor een zacht prijsje. Je krijgt er vrijwel altijd ook nog een of meerdere gratis drankjes bij!Ik sla ook graag een klassieke weg in, zoals jullie zien. Zijn, jammer genoeg, vaak de concerten die ik misloop, maar hierbij dus alsnog een klein portie.
Die klassieke seizoenen in de Oosterpoort, Muziekgebouw Eindhoven, Tivoli en natuurlijk het Koninklijk Concertgebouw zijn echt de hel voor dit soort lijstjes. Worden altijd in één bups aangekondigd en om ze dan én hier én in de agenda te zetten gaat me een stap te ver. Maar als ik weer zin heb om een groot aantal concerten weer toe te voegen, komen ze wel in de Maandelijkse Agenda te staan.Viel me inderdaad al op. Ondanks dat ik er weinig verstand van heb het afgelopen jaar toch naar wat orkesten (en een strijkkwartet) geweest. Kan het iedereen ten zeerste aanraden als afwisseling. Voor de jongere medemens onder ons: met sprint tickets is het ook nog eens voor een zacht prijsje. Je krijgt er vrijwel altijd ook nog een of meerdere gratis drankjes bij!
Hahaha klopt. Klassieke concerten worden nog veel verder van te voren gepland dan popconcerten. Is ook echt een logistieke hel met zo veel muzikanten. Dan wordt in een keer de hele jaaragenda voor het volgende seizoen bekendgemaakt en kan iedereen een hele rits aan kaarten in een keer kopen.Die klassieke seizoenen in de Oosterpoort, Muziekgebouw Eindhoven, Tivoli en natuurlijk het Koninklijk Concertgebouw zijn echt de hel voor dit soort lijstjes. Worden altijd in één bups aangekondigd en om ze dan én hier én in de agenda te zetten gaat me een stap te ver. Maar als ik weer zin heb om een groot aantal concerten weer toe te voegen, komen ze wel in de Maandelijkse Agenda te staan
Herkenbaar! Denk dat het hier ook vooral 'vervuiling' van je mooie lijsten oplevert.Die klassieke seizoenen in de Oosterpoort, Muziekgebouw Eindhoven, Tivoli en natuurlijk het Koninklijk Concertgebouw zijn echt de hel voor dit soort lijstjes. Worden altijd in één bups aangekondigd en om ze dan én hier én in de agenda te zetten gaat me een stap te ver. Maar als ik weer zin heb om een groot aantal concerten weer toe te voegen, komen ze wel in de Maandelijkse Agenda te staan.
Verder: helemaal met je eens. Ooit voorgenomen om ieder jaar vier keer naar een klassiek optreden te gaan, wat nog niet helemaal uit de verf is gekomen. Zit echter telkens weer genoeg moois tussen, dus ik ga wel eventjes de programmering doornemen.
Oh, dat denk ik ook inderdaad. Zijn ook mooie zalen, ja! 'Vroeger' waren die boekjes nog wel gratis, maar moest in het Concertgebouw een jaar geleden toch wat knaken aftikken. Heb ik er dan wel voor over, maar zo bind je, denk ik, ook nieuwe liefhebbers minder. Herken ook wat je zegt over het feit dat je niks kent, maar om de vierde symfonie van Tsjaikovski thuis al 'in te luisteren' gaat me dan wel weer een step te ver. Al is het wel fijne studeermuziek!Herkenbaar! Denk dat het hier ook vooral 'vervuiling' van je mooie lijsten oplevert.
Mijn tactiek: als ik een keer langs een van de prachtige podia loop, neem ik een programmaboekje van het seizoen mee (ik kan Amare en De Doelen ook ten zeerste aanraden qua akoestiek, al overtreft niets het Concertgebouw). Met die boekjes heb ik ook meteen wat achtergrondinfo bij de hand omdat ik ook weinig verstand van klassieke muziek heb. De verrassing/verwondering tijdens het concert (omdat ik het niet ken) blijf ik fantastisch vinden. Vorig jaar heeft het Residentie Orkest met Also Sprach Zarathustra zelfs mijn eindlijst gehaald.
Oeeh dit kan vet wodenPatrick Watson op 2, 3 en 4 september naar het Zonnehuis. Verkoop 19 april 10.00.
Neuh, denk 't het niet. Staat ook op Left of the Dial (volgens het tourschema zelfs 18 én 19 oktober). Maakt daarna de 22ste de oversteek naar het VK. Lijkt me niet dat die drie Nederlandse shows gaat doen.Oeh ian sweet weer terug in het land. Komen er mogelijk meer datu mogelijk? Vorige keer in Tilburg was het tof ondanks er maar 15 man publiek was
De meeste acts op Left of the Dial doen twee optredens.Staat ook op Left of the Dial (volgens het tourschema zelfs 18 én 19 oktober).
ah tof Left of the Dial is voor mij ieder geval beter te doen dan Vera, dank weerNeuh, denk 't het niet. Staat ook op Left of the Dial (volgens het tourschema zelfs 18 én 19 oktober). Maakt daarna de 22ste de oversteek naar het VK. Lijkt me niet dat die drie Nederlandse shows gaat doen.