Holy shit! Dit is opeens een hele toffe show geworden. 16 november valt helaas samen met Draconian maar de 17e in 013 ga ik zeker overwegen.Molybaron is support bij Wheel in de Melkweg en 013 (16 en 17 november). Heel erg toffe combinatie!
Holy shit! Dit is opeens een hele toffe show geworden. 16 november valt helaas samen met Draconian maar de 17e in 013 ga ik zeker overwegen.Molybaron is support bij Wheel in de Melkweg en 013 (16 en 17 november). Heel erg toffe combinatie!
Hmmm, die gaat toch in de agenda komen zo!Molybaron is support bij Wheel in Kavka Oudaan (26 november).
Antwerpen geen overweging waard? Daar ben ik nu wel geïnteresseerd in.Holy shit! Dit is opeens een hele toffe show geworden. 16 november valt helaas samen met Draconian maar de 17e in 013 ga ik zeker overwegen.
De ring van Antwerpen is op een dinsdagavond altijd een feestje. Dus doen!Jaaaaaa @Joslittel en @Jamel ! Antwerpen is een perfect plan
Fixed!De ring van Antwerpen isop een dinsdagavondaltijd een feestje. Dus doen!
Eigenlijk zou een festival als BKS gewoon keihard voor dit soort artiesten moeten gaan.Hopelijk krijgen we in Nederland ook nog een Kim Gordon show, The Collective is een van mijn vroege favorieten voor album van het jaar.
Tsja, als wij het voor het zeggen zouden hebben...Eigenlijk zou een festival als BKS gewoon keihard voor dit soort artiesten moeten gaan.
Jeff Rosenstock, ook eigenlijk perfect voor Best Kept zeker met Walter Etc. als support, hebben ze ook al laten liggen dus ik weet het allemaal niet. Maar er is natuurlijk een apart subforum hiervoorEigenlijk zou een festival als BKS gewoon keihard voor dit soort artiesten moeten gaan.
Eindelijk weer een zaalshow van The Ghost Inside! Waren fantastisch op Jera afgelopen jaar. Zeker aanwezig!The Ghost Inside op 27 oktober naar 013. Verkoop 12 april 10.00, VVK 10 en 11 april 10.00.
Lets gooooAmyl and the Sniffers op 18 november naar Tivoli. Verkoop 24 mei 11.00
Lijkt er vooralsnog op dat ie nog steeds voor mijn rekening komt. De show was wel geboekt voor de 31ste, maar staat momenteel niet in de systemen.Beste @wenteldave kun je al iets zeggen over wel of geen derde concert voor The Roots? Bij de aankondiging zei je “The Roots op 29, 30 en 31 juli naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00. Die 31ste neem ik voor mijn rekening, want onder voorbehoud “
Inmiddels zijn (weliswaar pas na enkele weken) 29 en ook 30 juli uitverkocht, dus ik ben benieuwd of de 31e al klaarstaat?
De Mezz is weer een beetje aan het opkrabbelen... dikke prima zo.Melqui is support bij Molly Lewis in Cinetol (25 april).
Wolke, Joost Laméris en Mila & Mira op 18 mei naar Gigant (onder de noemer Verse Oogst). Entree is gratis.
standards is support bij LITE in Willem Twee (22 mei). Damn, da's een mooi affiche!
Sofi Paez, Davidsson en Zuzanna Całka ook op 5 juni naar LantarenVenster (onder de noemer Ólafur Arnalds' OPIA Presents). Tickets zijn al in de verkoop.
wh^rl en Space Siren op 12 juni naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Danny Vera ook op 14 juni naar het Burgerweeshuis. Verkoop 12 april 10.00. Als 't goed is, is het een tuinconcert.
Sister Sledge op 31 juli naar Paradiso. Verkoop 12 april 10.00. Definitief geen derde datum voor The Roots dus, al vind ik dit best een aardig alternatief.
Misery Signals en Renounced op 22 augustus naar Patronaat. Verkoop 8 april 11.00.
Abel ook op 6 september naar Volt en 11 oktober De Spot. Verkoop 6 april 10.00.
Polyphonic ook op 28 september naar de Oosterpoort. Verkoop 8 april 11.00.
The Kik op 4 oktober naar het Burgerweeshuis. Verkoop 19 april 10.00.
Doodseskader op 12 oktober naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Native Young op 14 oktober naar Paradiso. Verkoop 11 april 10.00.
VVK voor Hiatus Kaiyote in Tivoli en Paradiso is 10 april 11.00 (14 en 16 oktober).
Sloper ook op 19 oktober naar Hedon, 24 oktober naar de Spot en 12 december naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Romperayo op 21 oktober naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Pat Burgener op 23 oktober naar Paradiso. Verkoop 9 april 10.00.
Frank Boeijen ook op 8 november naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 13 april 12.00.
Bilderbuch ook op 30 november naar 013. Verkoop 11 april 10.00.
Voor België:
Peter Peter op 14 september naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
DRIFTWD (ft. Joey Waronker, Tim Lefebvre & Donny McCaslin) met wat shows: 3 oktober Wintercircus (Gent), 4 Ancienne Belgique, 5 Wilde Westen, 6 Trix en 10 CCHA (Hasselt).Tickets zijn al in de verkoop.
B.B. Jacques op 1 november naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Dana Gavanski op 9 november naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Future Palace op 6 december naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Goldband op 7 december met een extra show naar het Sportpaleis. Tickets zijn al in de verkoop.
Calogero op 13 december met een extra show naar Vorst Nationaal. Tickets zijn al in de verkoop.
Chiara Luciani op 30 januari naar Vorst Nationaal. Verkoop 5 april 10.00.