Een rijtje fijne boekingen!
Komatsu is support bij
Bongzilla in Patronaat (9 mei).
GUNMOLL ook op 17 mei naar de Flux en 31 mei naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Alvenrad, Alvader en
Mourning Wood op 31 mei naar de Vorstin (onder de noemer Metalcafé Live). Tickets zijn al in de verkoop.
Postmen ook op 22 juni naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
The Passion in Concert op 30 juni naar de Melkweg. Verkoop 2 april 11.00. Beetje laat, maar oké.
Scary Pockets op 19 juli naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Krezip ook op 6 september naar de Oosterpoort. Verkoop 11 april 12.00.
Ayreon Project ook op 14 september naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Tom Skinner op 22 september naar Tolhuistuin (onder de noemer Voices of Bishara). Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
TENGGER op 24 september naar Patronaat. Verkoop 2 april 12.00.
ILA op 27 september naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Brad Mehldau Trio op 29 oktober naar het Bimhuis. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Branford Marsalis op 5 november naar het Concertgebouw. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Arooj Aftab op 8 november naar Theater aan de Parade (Den Bosch). Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Voor België:
John Paul White op 1 november naar Djingel Djangel (Antwerpen). Tickets zijn al in de verkoop.
Paar zalen bijgewerkt voor de weeklijkse update!
Welkom bij de Maandelijkse Concertagenda, de plek om de (meeste) optredens in Nederland en België bij te houden! Weet je niet weer wat er speelt in de buurt? Check de agenda! Op zoek naar je favoriete artiest? Check de agenda! Kijken wat je afgelopen maand gemist hebt? Check de agenda! Toch een...
forum.festileaks.com