Dat is toch die parking bij de Ziggo Dome?Lange Frans op 8 juni naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Dat is toch die parking bij de Ziggo Dome?Lange Frans op 8 juni naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
Ja, met dat dilemma zit ik ook.Yup, staat nu op de site ook met starttijd 22.00. Indien geen voorprogramma nog wel te doen, maar dat zal wel niet. Jammer, want het is zo dichtbij, maar op deze manier is het nog steeds enorm onhandig.
Gebeurt ook best vaak dat een programma in Merleyn geen voorprogramma heeft, dus de kans is best aanwezig dat die er niet komt. In ieder geval vaker niet dan wel en volgens mij heeft de tijd daar best een rol in.Yup, staat nu op de site ook met starttijd 22.00. Indien geen voorprogramma nog wel te doen, maar dat zal wel niet. Jammer, want het is zo dichtbij, maar op deze manier is het nog steeds enorm onhandig.
Je hoeft inderdaad geen voorprogramma te verwachten hoor. De meeste bands die mét voorprogramma komen maken een uitzondering bij Merleyn vanwege de late starttijd.Gebeurt ook best vaak dat een programma in Merleyn geen voorprogramma heeft, dus de kans is best aanwezig dat die er niet komt. In ieder geval vaker niet dan wel en volgens mij heeft de tijd daar best een rol in.
Ah, zou goed kunnen. Ik weet alleen dat ik al een keer eerder iets heb overgeslagen i.v.m. de late starttijd en doordat er toen dus wel een voorprogramma was.Gebeurt ook best vaak dat een programma in Merleyn geen voorprogramma heeft, dus de kans is best aanwezig dat die er niet komt. In ieder geval vaker niet dan wel en volgens mij heeft de tijd daar best een rol in.
Ik kom graag in Merleyn en ze beginnen netjes op tijd ook al is dat 22.00 maar die tijden doordeweeks zijn gewoon niet echt goed te doen jammer genoeg. De nieuwe Merleyn, net een straat verder dan doornroosje, heeft ieder geval groen licht dus hopelijk is die er over een aantal jaar.Yup, staat nu op de site ook met starttijd 22.00. Indien geen voorprogramma nog wel te doen, maar dat zal wel niet. Jammer, want het is zo dichtbij, maar op deze manier is het nog steeds enorm onhandig.
Bijna nooit een voorprogramma als er geen tour voorprogramma is en die vervalt dan ook nog regelmatig. Bij Soccer Mommy hadden we geen Francis Of Delirium bijvoorbeeld door late start tijdAh, zou goed kunnen. Ik weet alleen dat ik al een keer eerder iets heb overgeslagen i.v.m. de late starttijd en doordat er toen dus wel een voorprogramma was.
Maar dan wacht ik het mooi nog even af!
Zoals ik het begrepen hebt ligt het aan een restaurant dat er langs zit. En die is op maandag en dinsdag gesloten, dus dan wel "vroeg" programma, overige dagen dus vanaf 22.00.Ik ben niet echt bekend met Merleyn, waarom moeten ze daar zo laat starten? Zit er nog iets anders in het gebouw/de zaal?
Vanuit de Doornroosje websiteIk ben niet echt bekend met Merleyn, waarom moeten ze daar zo laat starten? Zit er nog iets anders in het gebouw/de zaal?
Merleyn is nu gevestigd in het centrum van Nijmegen, aan de Hertogstraat. Het pand is verouderd en kan onvoldoende geluiddicht worden gemaakt, waardoor concerten pas laat kunnen starten en op tijd moeten stoppen. Het nieuwe Merleyn komt op de Nieuwe Marktstraat, om de hoek bij Doornroosje en het station, waar nu een Vitens pompstation is gevestigd.
Ja, als je op 15 mei in het Sportpaleis staat, dan lijkt een Rock Werchter me toch niet héél waarschijnlijk. Een Pukkelpop dan wel weer misschien.Twenty One Pilots
30/05/2025: Ziggo Dome
01/05/2025: Lanxess Arena, Keulen
02/05/2025: Accor Arena, Parijs
17/05/2025: Sportpaleis (blijkbaar, mist nog op website)
Die zijn ook goed op tijd.
Lijkt me dan ook meteen een afvaller voor de festivals, of toch zeker voor die in juni/juli.
Compleet debiele prijzen...Twenty One Pilots
30/05/2025: Ziggo Dome
01/05/2025: Lanxess Arena, Keulen
02/05/2025: Accor Arena, Parijs
17/05/2025: Sportpaleis (blijkbaar, mist nog op website)
Die zijn ook goed op tijd.
Lijkt me dan ook meteen een afvaller voor de festivals, of toch zeker voor die in juni/juli.
Op site Ziggo staat tickets vanaf (€ 49,28). Dat valt best mee toch?Compleet debiele prijzen...
Op site Ziggo staat tickets vanaf (€ 49,28). Dat valt best mee toch?
€ 89 meevallen... In wat voor tijden zijn we in godsnaam beland...vind ik ook nog wel meevallen
- General Admission - Staanplaatsen: €88,48
- Premium - Zitplaatsen: €88,48
- Rang 2 - Zitplaatsen: €77,28
- Rang 3 - Zitplaatsen: €66,08
- Rang 4 - Zitplaatsen: €49,28
- Rolstoel- en begeleidersplaats: €88,48
Onder de 100,- in Ziggo Dome is tegenwoordig een meevaller (helaas).€ 89 meevallen... In wat voor tijden zijn we in godsnaam beland...