Kon dus geen plek vinden op een Nederlands festival, dan maar je grootste Nederlandse show tot nu toe geven.Tom Odell 2 juli in Ziggo Dome
En hard dat die tickets gaan...
Kon dus geen plek vinden op een Nederlands festival, dan maar je grootste Nederlandse show tot nu toe geven.Tom Odell 2 juli in Ziggo Dome
Ook natuurlijk nog op BKS en BKS zaterdag in Roodkapje geboekt door RotownSnõõper op 29 augustus naar Merleyn. Verkoop start 28 maart om 10.00u.
Edit: oops, zie dat @wenteldave dit ook al had vermeld. Sorry.
Erg leuke dit, maar heb die dag ook al GNOD, al kan die gratis annuleren. Enige nadeel van Merleyn op o.a. donderdag is dat programma pas om 22.00u begint. Vind ik altijd erg laat voor doordeweeks. Dus ga er nog over nadenken of ik die switch nog maak.
Marco Schuitmaker op 9 november in Gelredome... soms denk ik dat de wereld definitief gek geworden is.
Het voordeel is dan weer dat Snõõper er op plaat 14 nummers op 23 minuten door jaagt.Snõõper op 29 augustus naar Merleyn. Verkoop start 28 maart om 10.00u.
Erg leuke dit, maar heb die dag ook al GNOD, al kan die gratis annuleren. Enige nadeel van Merleyn op o.a. donderdag is dat programma pas om 22.00u begint. Vind ik altijd erg laat voor doordeweeks. Dus ga er nog over nadenken of ik die switch nog maak.
Stond er afgelopen weekend weer 2 keer.Denkt terug aan de 2x Snollebollekes in Gelredome in 2019 (en 3x in 2023)...
Ik wil niet pronken met mijn onwetendheid, maar wíe??Marco Schuitmaker op 9 november in Gelredome... soms denk ik dat de wereld definitief gek geworden is.
Ik heb ook nog nooit van die kerel gehoord.. Maar als Jos erom moet lachen en het speciaal hier vernoemt, zal het wel iets verschrikkelijks zijn. Dus ik ga er ook maar niet naar op zoek.Ik wil niet pronken met mijn onwetendheid, maar wíe??
Ik heb de fout gemaakt om dat dus wel op te zoeken. Het is die vent van Engelbewaarder.Ik heb ook nog nooit van die kerel gehoord.. Maar als Jos erom moet lachen en het speciaal hier vernoemt, zal het wel iets verschrikkelijks zijn. Dus ik ga er ook maar niet naar op zoek.
Mo Bedick ook op 6 april naar DOOR. Entree is gratis.
.
Is toch gezellig.....Marco Schuitmaker op 9 november in Gelredome... soms denk ik dat de wereld definitief gek geworden is.
Bekendmaken en meteen in de verkoop, of zal de verkoopdatum naar achteren verschoven worden? Heb je al inzicht in de ticketprijs toevallig?KIASMOS op 25 september naar de Melkweg. Verkoop 28 maart 12.00. Nou, als er daar een paar niet blij mee zijn, dan weet ik het ook niet meer.
Neuh, hij is weer verschoven Zet 11 april 12.00 maar met potlood in je agenda met een VVK op 10 april 12.00. Ik heb van tevoren sowieso nooit zicht op de prijs, dus, helaas, deze keer ook niet.Bekendmaken en meteen in de verkoop, of zal de verkoopdatum naar achteren verschoven worden? Heb je al inzicht in de ticketprijs toevallig?
Voor een concert of voor een live-opname van zijn wappie-podcast?Lange Frans op 8 juni naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.
8 juni P3 Purmerend (try-out theatertournee)Voor een concert of voor een live-opname van zijn wappie-podcast?
Heel interessant....Voor een concert of voor een live-opname van zijn wappie-podcast?
Yup, staat nu op de site ook met starttijd 22.00. Indien geen voorprogramma nog wel te doen, maar dat zal wel niet. Jammer, want het is zo dichtbij, maar op deze manier is het nog steeds enorm onhandig.Snõõper op 29 augustus naar Merleyn. Verkoop start 28 maart om 10.00u.