Ah... De herinneringen van de gebroken mensen na het Liam Gallagher & John Squire-decable staan nog vers in mijn geheugen gegriftNee, ik bedoelde: waarom denk je dat je wordt gelyncht?
Ik weet inmiddels dat ik je wel kan geloven..
Bon...
Ron Adelaar op 20 juni naar de Paterskerk (Eindhoven) (onder de noemer Sound & Silence Ligconcert). Tickets zijn al in de verkoop.
Nevenproject ook op 29 augustus naar Hedon, 13 september naar Bibelot en 20 september Gebouw-T. Support komt van Nienke Dingemans. Tickets zijn al in de verkoop.
Sophia is support bij Goldkimono in het Amsterdamse Bostheater (14 september).
Andert Tysma op 15 september naar de Paterskerk (Eindhoven) (onder de noemer Sound & Silence Ligconcert). Tickets zijn al in de verkoop.
Tord Gustavsen Trio ook op 21 september naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Cannibal Corpse, Municipal Waste, Immolation en Schizophrenia op 21 september naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop. Zat even te denken om hier een lyrics van I Cum Blood neer te zetten, maar dat laat ik maar zitten.
Nick Cave & the Bad Seeds en Dry Cleaning op 27 september met een extra show naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop.
The Slackers ook op 4 oktober naar Volt. Tickets zijn al in de verkoop.
Erja Lyytinen op 6 oktober naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Samantha Fish ook op 15 oktober naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Sowulo op 26 oktober naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Fink ook op 31 oktober naar Doornroosje. Verkoop 3 april 11.00. Dat betekent dat dat ook de verkoop is voor Paradiso (1 november).
Kakkmaddafakka op 1 november naar Doornroosje. Verkoop 2 april 12.00.
Nik Bärtsch Ronin ook op 5 december naar Paradox. Verkoop 22 maart 10.00.
Leif de Leeuw Band op 18 januari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Voor België:
Libianca op 2 juni naar Trix. Verkoop 27 maart 10.00.
Hozier op 22 juni naar Vorst Nationaal. Verkoop 28 maart 10.00, VVK 26 maart 10.00. Dat was wel heel snel @jimmywe!
Nevenproject en Nienke Dingemans op 3 september naar CC Palethe (Pelt). Tickets zijn al in de verkoop.
Nick Cave & the Bad Seeds en The Murder Capital op 31 oktober met een extra show naar het Sportpaleis. Tickets zijn al in de verkoop.
Laatst bewerkt: