Concertaankondigingen

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Temple of the Dog gaat op tour in Amerika vanwege 25-jarig jubileum van het album. Vooralsnog blijft het beperkt tot 5 optredens, maar ik zou het wel tof vinden als ze ook nog een Europees vervolg geven aan deze tour. Verwacht er niet veel van, maar je weet het nooit.

11-04 Philadelphia, PA - Tower Theater
11-07 New York, NY - Madison Square Garden
11-11 San Francisco, CA - Bill Graham Civic Center
11-14 Los Angeles, CA - The Forum
11-20 Seattle, WA - Paramount Theater
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
The Japanese House 12 november in Paradiso

Nothing But Thieves 29 november in Melkweg
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Death Grips @ Paradiso 30 oktober. @black-lies

Dit lijkt me wel echt een vette gig.
Alleen ben ik niet geweldig fan van de muziek en een zondag komt me totaal niet goed uit :(
Hopelijk misschien toch eens op een festival zien.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zo hard op zoek naar aandacht zijn door niet op te komen dagen bij een optreden en dan in scene te zetten dat je backline door het publiek wordt gesloopt, een break-up aankondigen maar een paar maandjes later weer terugkomen en uberhaupt gewoon supervaak shows cancelen, zonder fatsoenlijke rede. Ik zou best redenen kunnen verzinnen om naar die show te gaan, maar ik weiger om ook maar één cent aan die band uit te geven.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zo hard op zoek naar aandacht zijn door niet op te komen dagen bij een optreden en dan in scene te zetten dat je backline door het publiek wordt gesloopt, een break-up aankondigen maar een paar maandjes later weer terugkomen en uberhaupt gewoon supervaak shows cancelen, zonder fatsoenlijke rede. Ik zou best redenen kunnen verzinnen om naar die show te gaan, maar ik weiger om ook maar één cent aan die band uit te geven.

Ja het zijn wel echt een stelletje leuters.
Maar ze lijken me toch een vette energieke show neer te zetten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik vind het juist wel mooi dat ze zo'n hele hype kunnen creëren. Geeft toch wat identiteit aan zo'n band. Dat het dan wat minder om de muziek draait maakt me niet uit. Ik snap ook wel waarom je het afkeurt hoor, maar dat is voor mij geen reden om hun show te missen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hype is het toverwoord omtrent Death Grips. En Tolhuistuin is ook best klein en kaarten waren niet duur. Dat siert ze dan weer wel, ze zouden hier veel meer geld voor kunnen vangen.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ah, wist niet dat ze in de Tolhuistuin staan, dacht grote zaal Paradiso.. En dat (zo snel) uitverkopen leek mee een brug te ver.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Bert
  • Jelle