Yannick wrote:
Ik had redelijk makkelijk tickets voor de AB show van Oscar & The Wolf waar dus blijkbaar een vraag was van 8k mensen voor een capaciteit van 1k.. Heb nog niet zoveel hype gezien voor het concert op sociale media en zal denk ik enkel echte fans aantrekken die direct zullen kopen.. Green Day was bv direct uitverkocht maar werd ook flink gehypet op stubru dus zal wel meevallen, denk ik?
Ik denk dat ze het over de show in Tivoli hebben, wat qua capaciteit nog ergens onder AB staat. Vorst zal inderdaad minstens enkele weken nodig hebben. Bon Iver kreeg op zijn hoogtepunt Lotto Arena niet 100% vol en ik heb niet het gevoel dat die nieuwe nummers echt een hype aanwakkeren.
Heb niet echt zo'n idee van de zalen in NL oeps, wel erg dan een beetje dat t in zo'n kleine zaal dan moet :/ Heb ongeveer hetzelfde gevoel eigenlijk, door z'n recente samenwerkingen met Francis & The Lights, James Blake en de nummers die hij al uitbracht van z'n nieuwe album denk ik dat z'n nieuwe album wel lekker zal verkopen