Concertaankondigingen

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Yannick wrote:
Ik had redelijk makkelijk tickets voor de AB show van Oscar & The Wolf waar dus blijkbaar een vraag was van 8k mensen voor een capaciteit van 1k.. Heb nog niet zoveel hype gezien voor het concert op sociale media en zal denk ik enkel echte fans aantrekken die direct zullen kopen.. Green Day was bv direct uitverkocht maar werd ook flink gehypet op stubru dus zal wel meevallen, denk ik?


Ik denk dat ze het over de show in Tivoli hebben, wat qua capaciteit nog ergens onder AB staat. Vorst zal inderdaad minstens enkele weken nodig hebben. Bon Iver kreeg op zijn hoogtepunt Lotto Arena niet 100% vol en ik heb niet het gevoel dat die nieuwe nummers echt een hype aanwakkeren.

Heb niet echt zo'n idee van de zalen in NL oeps, wel erg dan een beetje dat t in zo'n kleine zaal dan moet :/ Heb ongeveer hetzelfde gevoel eigenlijk, door z'n recente samenwerkingen met Francis & The Lights, James Blake en de nummers die hij al uitbracht van z'n nieuwe album denk ik dat z'n nieuwe album wel lekker zal verkopen
 

Maca

Nieuw lid
6 sep 2016
4
3
Hard aan het twijfelen om tickets te kopen voor Bon Iver. Zouden ze niet meer op Werchter passeren door deze passage? Daarbij is 45€ ook wel een stevige prijs voor een slechte zaal zoals Vorst Nationaal.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Yannick wrote:
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli – Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal – Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september

Dat gaat een mini ramp worden jongens. Wie gaan het allemaal proberen?
Ik sowieso. Ik heb het zelf nog niet onderzocht, maar hoe kom ik op die artist presale?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.

Wordt een lastig verhaal. Op hun hoogtepunt tot nu toe stonden ze in de HMH, waar ik toen nog ben geweest om mijn zusje te droppen. Maar betwijfel het dus.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.

Waarom zou iemand kaartjes kopen voor een band die op elke straathoek gratis optreedt? (beetje hypocriet maar van mezelf, maar toch ;) )
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Joris wrote:
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.


Waarom zou iemand kaartjes kopen voor een band die op elke straathoek gratis optreedt? (beetje hypocriet maar van mezelf, maar toch
1f609.png
)

Nee groot gelijk heb je, ik vind het best wel een geinig bandje, maar ik heb ze nu toch al 4 keer gratis gezien. Dus waarom zou ik dure tickets gaan kopen hiervoor terwijl ik t veel beter aan een buitenlandse artiest kan besteden, waarvan de kans veel kleiner is dat 'ie terug komt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Brian wrote:
Joris wrote:
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.


Waarom zou iemand kaartjes kopen voor een band die op elke straathoek gratis optreedt? (beetje hypocriet maar van mezelf, maar toch
1f609.png
)


Nee groot gelijk heb je, ik vind het best wel een geinig bandje, maar ik heb ze nu toch al 4 keer gratis gezien. Dus waarom zou ik dure tickets gaan kopen hiervoor terwijl ik t veel beter aan een buitenlandse artiest kan besteden, waarvan de kans veel kleiner is dat ‘ie terug komt.

Nee, hypocriet omdat ik wel dit jaar 2x naar een zaalshow van John Coffey ga, terwijl ik die ook 2x op een gratis festival heb gezien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Joris wrote:
Brian wrote:
Joris wrote:
Chef Special staat dus 7 oktober 2017 in de Ziggo Dome. Ben benieuwd of dat een beetje lekker loopt.


Waarom zou iemand kaartjes kopen voor een band die op elke straathoek gratis optreedt? (beetje hypocriet maar van mezelf, maar toch
1f609.png
)


Nee groot gelijk heb je, ik vind het best wel een geinig bandje, maar ik heb ze nu toch al 4 keer gratis gezien. Dus waarom zou ik dure tickets gaan kopen hiervoor terwijl ik t veel beter aan een buitenlandse artiest kan besteden, waarvan de kans veel kleiner is dat ‘ie terug komt.


Nee, hypocriet omdat ik wel dit jaar 2x naar een zaalshow van John Coffey ga, terwijl ik die ook 2x op een gratis festival heb gezien.

Stopt Chef Special er mee dan na de Ziggo gig?

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Yannick wrote:
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli – Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal – Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september

Dat gaat een mini ramp worden jongens. Wie gaan het allemaal proberen?
Probleemloos twee kaarten in de artist presale, jij ook Wessel?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Nicolas Jaar
12-02 Utrecht, Netherlands – Tivoli
12-03 Amsterdam, Netherlands – Paradiso

vvk 16 September 10:00 en € 27,50 excl. lidmaatschap. (Voor Paradiso in ieder geval).
Dat ga ik wel proberen denk ik.
Ook voor Nicolas Jaar is er een presale beschikbaar;

Utrecht: http://nicolasjaar.net/presale/?cs-event=63462
Amsterdam: http://nicolasjaar.net/presale/?cs-event=63463

Zelf net 2 tickets voor Utrecht gescoord.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ah nice, dacht dat die pas om 12:00 open ging, thanks. Hier een kaartje voor in Paradiso gescoord.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Voor de mensen van België lol, zit met een klein probleempje? Wat is het verschil tussen golden seated en general admission? Want op het kaartje staat in het geel (dus die golden seated denk ik?) aangeduid, al zijn die plaatsen toch niet beter dan gewone staan plaatsen ofwel? Ik wil gewoon staanplaatsen zodat ik vooraan kan staan dus dat is dan gewoon general admission toch?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Voor Nicolas Jaar bedoel je? Ik zie zowel op de presale link als op de site van AB geen verschillende rangen. Dus met general admission heb je gewoon staanplaatsen waarmee je vooraan kunt staan, lijkt mij.

Waar zie je de golden seated vermeld staan dan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Voor Nicolas Jaar bedoel je? Ik zie zowel op de presale link als op de site van AB geen verschillende rangen. Dus met general admission heb je gewoon staanplaatsen waarmee je vooraan kunt staan, lijkt mij.

Waar zie je de golden seated vermeld staan dan?
Bedoelde voor Bon Iver :p Makes no sense dat die zitplaatsen 6 euro duurder zijn dan normaal? Normaal zouden dan staanplaatsen dan toch duurder moeten zijn?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Uncle G wrote:
Voor Nicolas Jaar bedoel je? Ik zie zowel op de presale link als op de site van AB geen verschillende rangen. Dus met general admission heb je gewoon staanplaatsen waarmee je vooraan kunt staan, lijkt mij.

Waar zie je de golden seated vermeld staan dan?


Bedoelde voor Bon Iver :p Makes no sense dat die zitplaatsen 6 euro duurder zijn dan normaal? Normaal zouden dan staanplaatsen dan toch duurder moeten zijn?
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je dan genummerde plaatsen hebt en de rest naar vrije keuze is. De meerprijs zal hem zitten in het feit dat je een gegarandeerde zitplaats hebt, mocht je dat willen.

Ik zou dus gewoon general admission kaarten kopen als je vooraan wilt staan.

fn_bi_map.jpg
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wessel wrote:
Yannick wrote:
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli – Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal – Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september


Dat gaat een mini ramp worden jongens. Wie gaan het allemaal proberen?


Probleemloos twee kaarten in de artist presale, jij ook Wessel?
Hoe kom je in deze presale? Of zijn deze kaarten reeds vergeven?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
visdave34 wrote:
Wessel wrote:
Yannick wrote:
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli – Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal – Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september


Dat gaat een mini ramp worden jongens. Wie gaan het allemaal proberen?


Probleemloos twee kaarten in de artist presale, jij ook Wessel?


Hoe kom je in deze presale? Of zijn deze kaarten reeds vergeven?
Moet je je even registreren op de site van Bon Iver en kun je met een code al kaartjes kopen :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Probleemloos twee kaarten in de artist presale, jij ook Wessel?

Nee man...

Ik had gewoon 2 tickets in m'n mandje maar daarna eruit gegooid. Dacht dat het altijd was als je ze eenmaal hebt en binnen die 20min betaald dat het goedkomt maar steeds vaker wordt je er nog ooit uitgegooid.
Kijk op tegen vrijdag...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken