Concertaankondigingen

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
21 november staat Hooton Tennis Club in Paradiso.

https://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Hooton-Tennis-Club-1.htm
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Link = dood. Maar best een leuk live bandje, leuker dan op de plaat. Hopelijk weer Indiestad.
Nu wel officieel aangekondigd. En ook voor indiestad.
Ulrika Spacek staat 10 oktober in de Tolhuistuin volgens hun Facebook. Maar Ultimate Painting staat dan ook al in de Tolhuistuin.. Dus weet niet wat daar de bedoeling van is.
En Levitation Room 8 oktober in Studio /k in Amsterdam #aanrader.

21 September Camera @ OT301
En Camera staat niet in de OT301 maar in De School als ik het Subbacultcha! evenement moet geloven.
September/Oktober/November worden drukke maanden.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
24 november staan ook Psychic Ills in Paradiso. Vond ik op BKS best tof eigenlijk :)

https://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Psychic-Ills.htm
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ulrika Spacek staat 10 oktober in de Tolhuistuin volgens hun Facebook. Maar Ultimate Painting staat dan ook al in de Tolhuistuin.. Dus weet niet wat daar de bedoeling van is.
Ah cool, wil daar wel een volledig optreden van zien!
Ik neem aan dat dit over Ulrika Spacek ging? Volgens Stereogum staan ze in het voorprogramma van Ultimate Paiting.. Beetje jammer dat het geen volledige show is, maar ook geen vervelende combi opzich.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
PwoperFish wrote:
Ulrika Spacek staat 10 oktober in de Tolhuistuin volgens hun Facebook. Maar Ultimate Painting staat dan ook al in de Tolhuistuin.. Dus weet niet wat daar de bedoeling van is.

MRMantel wrote:
Ah cool, wil daar wel een volledig optreden van zien!

Ik neem aan dat dit over Ulrika Spacek ging? Volgens Stereogum staan ze in het voorprogramma van Ultimate Paiting.. Beetje jammer dat het geen volledige show is, maar ook geen vervelende combi opzich.
Geen vervelende combi, maar wel een rare.. Liggen niet echt in hetzelfde straatje ofzo.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Notwist 15 februari in Paradiso.
En gelijk aangekondigd als eerste indiestadpas concert voor 2017.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Meat Loaf op 1 maart in Ahoy Rotterdam

Een tour aankondigen om hem vervolgens een aantal dagen later nog voor de verkoop uberhaupt is gestart weer cancelen.
Dat gaat lekker...
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Green Day 31 januari in de Ziggo Dome. Kaartverkoop begon vanochtend om 10.00 uur, maar het is inmiddels alweer zo goed als uitverkocht :(
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.936
6.179
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli - Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal - Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nicolas Jaar
12-02 Utrecht, Netherlands - Tivoli
12-03 Amsterdam, Netherlands - Paradiso

vvk 16 September 10:00 en € 27,50 excl. lidmaatschap. (Voor Paradiso in ieder geval).
Dat ga ik wel proberen denk ik.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bon Iver:
23 / 1 Trivoli – Utrecht
8 /2 Vorst Nationaal – Brussel

Artist presale 14 september en gewone presale 16 september

Dat gaat een mini ramp worden jongens. Wie gaan het allemaal proberen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.936
6.179
Ik had redelijk makkelijk tickets voor de AB show van Oscar & The Wolf waar dus blijkbaar een vraag was van 8k mensen voor een capaciteit van 1k.. Heb nog niet zoveel hype gezien voor het concert op sociale media en zal denk ik enkel echte fans aantrekken die direct zullen kopen.. Green Day was bv direct uitverkocht maar werd ook flink gehypet op stubru dus zal wel meevallen, denk ik?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Ik had redelijk makkelijk tickets voor de AB show van Oscar & The Wolf waar dus blijkbaar een vraag was van 8k mensen voor een capaciteit van 1k.. Heb nog niet zoveel hype gezien voor het concert op sociale media en zal denk ik enkel echte fans aantrekken die direct zullen kopen.. Green Day was bv direct uitverkocht maar werd ook flink gehypet op stubru dus zal wel meevallen, denk ik?

Ik denk dat ze het over de show in Tivoli hebben, wat qua capaciteit nog ergens onder AB staat. Vorst zal inderdaad minstens enkele weken nodig hebben. Bon Iver kreeg op zijn hoogtepunt Lotto Arena niet 100% vol en ik heb niet het gevoel dat die nieuwe nummers echt een hype aanwakkeren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken