Concertaankondigingen

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
visdave34 wrote:
Probleemloos twee kaarten in de artist presale, jij ook Wessel?

Nee man…

Ik had gewoon 2 tickets in m’n mandje maar daarna eruit gegooid. Dacht dat het altijd was als je ze eenmaal hebt en binnen die 20min betaald dat het goedkomt maar steeds vaker wordt je er nog ooit uitgegooid.
Kijk op tegen vrijdag…
Balen zeg! Ik ga voor je duimen morgen... Ik heb het overigens nog niet meegemaakt hoor, dat ik er in die fase nog uitgegooid ben...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is nu de 2 of 3e keer dat ik eruit ben gegooid terwijl ik ze dus eigenlijk al in mijn mandje had...
Morgen weer proberen! en anders maar naar België.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Officiële data zijn er nog niet maar wel al bevestigd voor volgend jaar zijn Sting samen met Peter Gabriel. Na een succesvolle tour door Amerika en Canada dit jaar komen ze volgend jaar naar Europa en UK.
Meer nieuws hierover volgt snel. Aangezien ze duidelijk aangeven het een UK arena tour zal zijn verwacht ik niet dat ze festivals zullen aandoen op het Europese vasteland.

https://www.facebook.com/Peter.Gabriel.Europe/

 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zojuist Joe Bonamassa in Ziggo-Dome op 29 april aangekondigd. Wel echt enorm dure kaartjes btw.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Kraftwerk kondigde zonet 8 shows aan in de Elizabethzaal in Antwerpen waar ze al hun albums zullen spelen van 20 tot 23 mei
Tickets worden verkocht vanaf 29 september

Vraagje, welk album vinden jullie het beste of zouden jullie aanraden om te gaan? Ik twijfel tussen Autobahn en Radioactivity maar heb de andere niet zo intensief beluisterd al dus ik weet 't niet zo
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zojuist Joe Bonamassa in Ziggo-Dome op 29 april aangekondigd. Wel echt enorm dure kaartjes btw.

Ja ik wil er echt heeeeel graag heen ! Maar schrok ook van de prijzen.. Maar het weerhoudt me dan weer niet...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Kraftwerk kondigde zonet 8 shows aan in de Elizabethzaal in Antwerpen waar ze al hun albums zullen spelen van 20 tot 23 mei
Tickets worden verkocht vanaf 29 september

Vraagje, welk album vinden jullie het beste of zouden jullie aanraden om te gaan? Ik twijfel tussen Autobahn en Radioactivity maar heb de andere niet zo intensief beluisterd al dus ik weet ’t niet zo

Persoonlijk verkies ik Man-Machine, Radioactivity en Trans-Europe Express. Al ga ik de focus op die laatste leggen vanwege het makkelijkere aanvangsuur.

Als je nog nooit een Kraftwerkshow meegemaakt hebt kan je ook voor The Mix gaan. Is een best-of plaat en bijgevolg dus ook een best-of setlist.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Zalig zeg! Ik zou gewoonweg de acht concerten willen doen!

Maar realistisch is dat ik er wat uitkies... Niet vergeten dat je na het album telkens een greatest hits krijgt.

Al 2 keer gezien, en telkens fantastisch! Wel nog niet in 3D gezien, voor zover dit een meerwaarde is?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
@joske @everyknight Nope nog nooit gezien, hoe kan het ook haha :p Zou ze ook graag alle 8 zien maar dat is wat te duur :p Heb vandaag bijna alle albums erdoor geknald en Man Machine steekt er net iets boven uit boven Autobahn en Radioactivity.. Heb ook gemerkt dat The Mix zoiets is maar verwacht wel dat de show tenminste een uur duurt dat terwijl de meeste albums rond de 40 min zitten dus verwacht nog een aantal greatest hits als encore?

De youtube filmpjes hebben me zowat een paar jaar geleden al overtuigd dat ze geweldig zijn haha (al was dat wel telkens zonder 3D..)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
@joske @everyknight Nope nog nooit gezien, hoe kan het ook haha :p Zou ze ook graag alle 8 zien maar dat is wat te duur :p Heb vandaag bijna alle albums erdoor geknald en Man Machine steekt er net iets boven uit boven Autobahn en Radioactivity.. Heb ook gemerkt dat The Mix zoiets is maar verwacht wel dat de show tenminste een uur duurt dat terwijl de meeste albums rond de 40 min zitten dus verwacht nog een aantal greatest hits als encore?

De youtube filmpjes hebben me zowat een paar jaar geleden al overtuigd dat ze geweldig zijn haha (al was dat wel telkens zonder 3D..)

Inderdaad, elke avond 70 à 90 minuten greatest hits. Dit betekent dus dat de bekendste nummers elke avond wel gespeeld worden, ongeacht het album van die dag. Check de setlisten van paradiso bijvoorbeeld: hier (http://www.setlist.fm/setlist/kraftwerk/2015/paradiso-amsterdam-netherlands-3ca917f.html) en dan de dagen erna.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wij gaan voor de Trans-Europa Express-avond. Beste album van ze, spelen er weinig van op andere avonden, 19:00 is makkelijk en lijkt me niet de populairste avond. Mocht het nu toch snel gaan is Die Mensch Maschine wel een goede tweede keuze. Hoop dat het lukt, lijkt me geweldig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
We gaan voor Man Machine gaan, denk eerlijk gezegd dat het uur in ons voordeel kan spelen (zondag 22u) maar die eerste 3 zijn zowieso bij de betere vind ik en waarschijnlijk meest bekend, heb een beetje schrik voor de hype die errond is gecreëert want letterlijk elke Belgische krant heeft er hier over geschreven hm.. En 1600 kaarten per show is zowieso al weinig lijkt me, iemand een idee hoe die verdeling van ticket prijzen zit? Waar zouden de 44 euro zitjes zijn en waar de 59?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dropkick Murphys + Slapshot en Skinny Lister.

25 januari in de Heineken Music Hall. Kaarten kosten €37,50 en gaan maandag 3 oktober in de verkoop.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Korn + Heaven Shall Burn + Hellyeah is ook net aangekondigd. 22 maart in 013. 45 euro excl.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Incubate heeft even 49 (!) namen bekendgemaakt voor de decembereditie, op 10 en 11 december.

http://incubate.org/?gclid=CKnOkPjRyM8CFYUK0wodpxIIeQ

Het mooiste nieuws: Boris gaat integraal het album Pink spelen! Fantastisch, wil ik sowieso graag bij zijn. Wie het niet kent, Pink is echt een fenomenaal album. Mooie samenkomst van prog-metal, noise-rock en shoegaze zoals de officiële beschrijving terecht noemt.

E: Ook in Botanique ( http://botanique.be/nl/activiteit/boris-pink-10th-anniversary-tour-121216 ), dat is wel een stuk goedkoper.

http://www.youtube.com/watch?v=Wj3EFzNwhxM

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Cloud Nothings 11 Maart @ Paradiso

'Op zaterdag 11 maart organiseert Indiestad in Paradiso een festival met Cloud Nothings als hoofdact. Meer namen worden binnenkort bekend gemaakt. Het festival is gratis toegankelijk voor mensen met de Indiestadpas 2017. Reguliere kaarten gaan vrijdag 14 oktober in de verkoop.'
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Cloud Nothings 11 Maart @ Paradiso

‘Op zaterdag 11 maart organiseert Indiestad in Paradiso een festival met Cloud Nothings als hoofdact. Meer namen worden binnenkort bekend gemaakt. Het festival is gratis toegankelijk voor mensen met de Indiestadpas 2017. Reguliere kaarten gaan vrijdag 14 oktober in de verkoop.’

Vet,
Helaas valt de nieuwe single wat tegen. Hopen dat hier nog iets leuks bijkomt dan ben ik er wss wel bij 11 maart.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Officiële data zijn er nog niet maar wel al bevestigd voor volgend jaar zijn Sting samen met Peter Gabriel. Na een succesvolle tour door Amerika en Canada dit jaar komen ze volgend jaar naar Europa en UK.
Meer nieuws hierover volgt snel. Aangezien ze duidelijk aangeven het een UK arena tour zal zijn verwacht ik niet dat ze festivals zullen aandoen op het Europese vasteland.

https://www.facebook.com/Peter.Gabriel.Europe/

Het wordt 2018. Gaan beiden eerst op solo tour. Sting zal misschien wel enkele festivals aandoen komende zomer?

http://www.planetrock.com/news/rock-news/listen-sting-hopes-to-bring-peter-gabriel-co-headline-tour-to-the-uk-in-2018/

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken