Concertaankondigingen

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nice en nice!

Oh en sorry Wessel, overheen gelezen. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om hem te downloaden, maar dat gaat zeker nog gebeuren.

De release is trouwens redelijk spraakmakend. Het is opmerkelijk dat er waarschijnlijk geen fysieke druk van is, Autechre fans staan bekend als fanatieke verzamelaars. Verder kun je het album in verschillende geluidskwaliteit downloaden. Qua bandbreedte en opnametechniek zijn de kosten echter verwaarloosbaar en toch zit er een verschil van 22 euro tussen mp3 320kbps en 24-bit WAV losless.

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
een verschil tussen mp3 320kbps en 24-bit WAV losless.
kan denk ik ook heel veel uitmaken voor Autechre fans.
Overigens heb ik best veel moeite met zulke releases, lastig om daar de tijd voor te nemen. Zou wel sick zijn als ze hem integraal zouden doen. Niemand die naar buiten mag, 4 uur donker en een keiharde liveshow. Klinkt als een intense ervaring.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
kan denk ik ook heel veel uitmaken voor Autechre fans.
Overigens heb ik best veel moeite met zulke releases, lastig om daar de tijd voor te nemen. Zou wel sick zijn als ze hem integraal zouden doen. Niemand die naar buiten mag, 4 uur donker en een keiharde liveshow. Klinkt als een intense ervaring.

Jazeker, maar dat rechtvaardigt geen verschil in aankoopprijs van 22 euro. Klopt, al zou ik dan wel mijn trein missen 22 november, en het begint om kwart over 8. Worth it though.

Edit:

Rest is Noise kondigt het volgende concert aan: 20 september Jesu & Sun Kil Moon in Muziekgebouw aan het IJ. Dit had heel sick kunnen zijn, maar de plaat viel hard tegen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Rewire x Korzo #2: Colin Stetson & Sarah Neufeld, Szun Waves & Otto Lindholm.

Prima boeking natuurlijk, wil minder dan de vorige keer(maar dat zal ook persoonlijk zijn). Szun Waves bestaat uit drie redelijk interessante artiesten, en het nieuwe album van Otto Lindholm binnenkort maar eens aanzetten. Kosten zijn weer 8 euro, dus ik ben er waarschijnlijk wel bij.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Netjes. Als we Matthijs moeten geloven is Colin Stetson & Sarah Neufield erg de moeite waard.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geloof mij, is het sowieso waard om voor naar Den Haag te reizen. Nu een jaar later denk ik nog steeds vaak terug aan dat optreden. Heerlijk, eerst Sorrow op de 9e en een dag later dit :).
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Maar oke, ergens valt dit toch wel tegen, was niet perse nodig geweest. Had meer gehoopt op iets in de trend van Roly Porter + Lakker of andere dingen die in die periode in Europa zijn vanwege Berlin Atonal.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
20 September Trentemøller @ Tolhuistuin
2 November Warpaint @ Paradiso

Denk dat ik bij beide wel aanwezig ben.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heujj,

Frank Carter komt naar Eindhoven, Melkweg en Leeuwarden.

Efterklang komt begin volgend jaar naar het CROSS-LINX 2017 festival.


 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Wessel wrote:
Heujj,

Frank Carter komt naar Eindhoven, Melkweg en Leeuwarden.


Yayy, in Eindhoven ben ik er wel bij denk ik!

Ticket gekocht voor in Leeuwarden! Fijnste zaal van deze tour, oude gevangenis, 150 man passen erin en altijd de vaste ticketprijs van 5 euro voor elke show in Asteriks. Als je een vette ervaring wilt is dit de place to be!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Volbeat – 15 november – Ziggo Dome
Kaarten €45,-
Net over de grens in Keulen ( LANXESS arena ) is voor mij wel interessant.
http://www.volbeat.dk/en/dates/volbeat-dates-09-09-nov-2016-de-colo-16--1027-.html

mmmm, ga ik eens over nadenken...
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
https://twitter.com/LondonCallingNL/status/745181015899930629

EITS toegevoegd aan de lineup van London Calling in Oktober. Snap dat het wellicht mensen gaat trekken, maar dit moet wel de meest misplaatste act ooit zijn. Gaat niet werken daar.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Beetje nare traditie aan het worden om toffe namen als Spoon, Spiritualized en nu Explosions in the Sky te boeken als headliner voor London Calling, laatste was echt ideaal geweest voor de Tolhuistuin.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm laat maar dan. Krijgen ze wel een volledige settijd? Als ze anderhalf uur spelen ga ik het nog eventueel overwegen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken