Coldplay

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik ga zelf naar Coldplay en ook naar Bruce, maar ik denk dat het voor het festival misschien ook wel beter is dat zij losse concerten geven. Voor de fans (hun portemonnee daar gelaten) ook wel denk ik. Zo heb je een moment dat echt in het teken staat van je favoriete band en op een festival voorkom je daarmee dat een hele dag het festival gevuld is met mensen die maar voor één dingen en dat komt de algehele festivalbeleving echt niet ten goede.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Karel,

Waar heb je gelezen dat mensen die eerder zijn geweest voorrang krijgen? Is onzin.
Mensen die Ziggo of Vodafone hadden, kregen voorrang.
Vind dit ook onzin, maar niets te maken of je vaker bent geweest of niet ;)
Dat is geen onzin. Mensen die een paar jaar geleden zijn geweest naar hun laatste tour krijgen een mailtje waarin staat hoe ze kunnen deelnemen aan de voorverkoop als ze dat willen.... Mojo doet dit heel vaak.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Stiekem ben ik wel ook benieuwd naar de grens. Hoe vaak zouden ze Arena daadwerkelijk volkrijgen?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Karel,

Waar heb je gelezen dat mensen die eerder zijn geweest voorrang krijgen? Is onzin.
Mensen die Ziggo of Vodafone hadden, kregen voorrang.
Vind dit ook onzin, maar niets te maken of je vaker bent geweest of niet ;)
Gister in alle rust kaarten kunnen fixen dankzij de presale van mojo. Dus geen onzin.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik snap ook niet dat ticketmaster hier niet werkt met tickets op naam zetten. En de tickets pas 2 dagen voor het event beschikbaar maken. Kun je niet geen probleem terug in de verkoop via ticketmaster
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik snap ook niet dat ticketmaster hier niet werkt met tickets op naam zetten. En de tickets pas 2 dagen voor het event beschikbaar maken. Kun je niet geen probleem terug in de verkoop via ticketmaster
Tickets voor Brussel waren niet op naam. Wel pas 4 dagen van te voren beschikbaar In je account.
 

haasnoot94

Nieuw lid
23 aug 2022
1
0
Karel,

Waar heb je gelezen dat mensen die eerder zijn geweest voorrang krijgen? Is onzin.
Mensen die Ziggo of Vodafone hadden, kregen voorrang.
Vind dit ook onzin, maar niets te maken of je vaker bent geweest of niet ;)
Dinsdag was er voorverkoop voor ziggo priority en woensdag was er voorverkoop voor mensen die eerder naar coldplay geweest zijn.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Tickets voor Brussel waren niet op naam. Wel pas 4 dagen van te voren beschikbaar In je account.
Klopt inderdaad, maar met zo’n kleine actie haal je al een hoop kl**tzakken uit de wachtrij
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

TiemenM

Playlistbediener
24 aug 2022
19
12
Jongens, ik ga 'm niet sturen naar mensen die hier speciaal voor Coldplay een account hebben aangemaakt. Sorry, not sorry :)
Overigens weet ik helemaal niet of dat linkje de algemene verkoop is of dat het voor een VIP-ticket/early entry, etc. is, dus je hebt er nog niet superveel aan.
Ahhh shit, we horen niet bij je exclusieve cult? :'(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Ik zit even te kijken naar de linkjes van Coldplay en ik zie geen logisch gat meer voor een vijfde show. Ik hoop voor jullie dat ik het fout heb, hoor, maar wat dat betreft ziet het er niet heel rooskleurig uit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken