Coldplay

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik zit even te kijken naar de linkjes van Coldplay en ik zie geen logisch gat meer voor een vijfde show. Ik hoop voor jullie dat ik het fout heb, hoor, maar wat dat betreft ziet het er niet heel rooskleurig uit?
Het moet ergens een keer stoppen natuurlijk. Brussel had ook nog wel extra concerten kunnen hebben. De vraag is ernorm… Ergens ook wel benieuwd hoe dat straks zal zijn bij bv U2 AC/DC Roger Waters Taylor Swift en Beyonce……..?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als je nu inlogt staan er volgens ticketmaster nog 250.000 in de wachtrij. Daar geloof ik dus helemaal niets van....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Het moet ergens een keer stoppen natuurlijk. Brussel had ook nog wel extra concerten kunnen hebben. De vraag is ernorm… Ergens ook wel benieuwd hoe dat straks zal zijn bij bv U2 AC/DC Roger Waters Taylor Swift en Beyonce……..?
En Rammstein.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb ze toen met Ghost Stories in Köln gezien. Ze hebben toen wereldwijd een paar concerten gespeeld. Dat was met 1500 man en de premiere van Skyful. We stonden derde rij. Dat was het meest chille concert ooit. Dit hoef ik niet meer en niet voor die prijzen.
 

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
8
2
Een half miljoen mensen klopt natuurlijk niet. Het zijn er een half miljoen apparaten. De meesten zullen 3+ apparaten hebben gebruikt schat ik zo in.

Desalniettemin zijn het een hoop mensen...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Een half miljoen mensen klopt natuurlijk niet. Het zijn er een half miljoen apparaten. De meesten zullen 3+ apparaten hebben gebruikt schat ik zo in.

Desalniettemin zijn het een hoop mensen...
Maar iemand die er doorheen is koopt dan weer niet meer 1 kaart..
 
  • Leuk
Waarderingen: Symon_1989

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Indien er weer kaarten vrij komen net zoals bij Bruce Springsteen het geval was dan hoor ik het graag.....
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Met alle respect hoor, maar waarom gingen jullie vandaag allemaal pas proberen om de tickets te kopen? Dinsdag en woensdag was het makkelijk gelukt via de presale die hier ook werd gedeeld.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Met alle respect hoor, maar waarom gingen jullie vandaag allemaal pas proberen om de tickets te kopen? Dinsdag en woensdag was het makkelijk gelukt via de presale die hier ook werd gedeeld.
Omdat die presale link ook geen tickets vrijgaf.
Er kwam melding dat er x mensen in de wachtrij stonden en toen uiteindelijk melding dat er geen tickets beschikbaar waren.

Vandaag laat moeten werken en alles is al uitverkocht, zie ik...
 

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Dat is geen onzin. Mensen die een paar jaar geleden zijn geweest naar hun laatste tour krijgen een mailtje waarin staat hoe ze kunnen deelnemen aan de voorverkoop als ze dat willen.... Mojo doet dit heel vaak.
Gister in alle rust kaarten kunnen fixen dankzij de presale van mojo. Dus geen onzin.
@PJ & gguuss,

De presale eergisteren was georganiseerd door Ziggo, niet door Mojo. Ik ben ook gewoon bij het laatste concert in Amsterdam geweest tijdens de "A head full of dreams tour".
Heb me aangemeld bij de fanclub, en heb nooit een mail ontvangen of iets dergelijks.
De pre-sale die eergisteren plaats vond, was ook gewoon toegankelijk voor iedereen, je had gewoon de juiste link nodig. Dit omdat Ziggo tijdens de eerste pre-sale faalde, en ze de tickets niet op naam lieten zetten.
 

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Met alle respect hoor, maar waarom gingen jullie vandaag allemaal pas proberen om de tickets te kopen? Dinsdag en woensdag was het makkelijk gelukt via de presale die hier ook werd gedeeld.
@Tom,

Woensdag wel,

Maar Dinsdag zijn er slechts enkelen die een ticket hebben kunnen bemachtigen, dit omdat Ziggo er compleet uit vloog.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
@PJ & gguuss,

De presale eergisteren was georganiseerd door Ziggo, niet door Mojo. Ik ben ook gewoon bij het laatste concert in Amsterdam geweest tijdens de "A head full of dreams tour".
Heb me aangemeld bij de fanclub, en heb nooit een mail ontvangen of iets dergelijks.
De pre-sale die eergisteren plaats vond, was ook gewoon toegankelijk voor iedereen, je had gewoon de juiste link nodig. Dit omdat Ziggo tijdens de eerste pre-sale faalde, en ze de tickets niet op naam lieten zetten.
Er waren twee presales. 1 van Ziggo en één van Mojo.
 
  • Leuk
Waarderingen: j3ro3nt33

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
presale moet je ook gewoon geluk hebben dat het niet druk is.
Ik heb het geluk gehad dat zowel bij de ziggo presale als de mojo presale ik er goed doorheen kwam.
Zeker bij die presale van mojo was het helemaal niet moeilijk om kaarten te bemachtigen.
Uiteindelijk 10 staanplaatsen voor de zaterdag kunnen fixen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
@PJ & gguuss,

De presale eergisteren was georganiseerd door Ziggo, niet door Mojo. Ik ben ook gewoon bij het laatste concert in Amsterdam geweest tijdens de "A head full of dreams tour".
Heb me aangemeld bij de fanclub, en heb nooit een mail ontvangen of iets dergelijks.
De pre-sale die eergisteren plaats vond, was ook gewoon toegankelijk voor iedereen, je had gewoon de juiste link nodig. Dit omdat Ziggo tijdens de eerste pre-sale faalde, en ze de tickets niet op naam lieten zetten.
Sorry, maar de pre sale van mojo bestond echt.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220826-092129_Outlook.jpg
    Screenshot_20220826-092129_Outlook.jpg
    585,1 KB · Weergaven: 19
  • Leuk
Waarderingen: j3ro3nt33

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Er waren twee presales. 1 van Ziggo en één van Mojo.
Ah, Ik heb ze via de Ziggo pre-sale gepakt.

Raar dat ze zoiets niet op naam zetten.
Ik zie nu tickets voor 375 euro op marktplaats staan, mensen die opkopen en met dikke winst verkopen.
Zouden ze veel hard moeten aanpakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Heel marktplaats staat er inmiddels vol mee.
En zolang mensen absurde bedragen bieden, worden ze beloond voor hun werk.
Daar raak je helaas niet meer vanaf. Ik zou persoonlijk de kaartjes versnipperen als ik jou was.
Wel graag bij het oud papier, en niet tussen het plastic of in de vuilnisbak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken