Coldplay

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.035
Jongens, ik ga 'm niet sturen naar mensen die hier speciaal voor Coldplay een account hebben aangemaakt. Sorry, not sorry :)
Overigens weet ik helemaal niet of dat linkje de algemene verkoop is of dat het voor een VIP-ticket/early entry, etc. is, dus je hebt er nog niet superveel aan.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Ben groot Coldplay fan. Heb ze 3x mogen zien (2009,2012,2016). Een van de tofste concerten waar ik geweest ben. Maar de setlist waarmee ze deze tour optreden is ronduit bagger te noemen. Alle commerciële shit komt langs.. en die bandjes hebben we nou wel gezien. Ik hoop nog steeds op een wereldtour van de eerste 4 albums.
Zou een stunt zijn… dromen mag
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Jongens, ik ga 'm niet sturen naar mensen die hier speciaal voor Coldplay een account hebben aangemaakt. Sorry, not sorry :)
Overigens weet ik helemaal niet of dat linkje de algemene verkoop is of dat het voor een VIP-ticket/early entry, etc. is, dus je hebt er nog niet superveel aan.
Je hebt er sowieso érg weinig aan, aangezien voor alle shows dezelfde wachtrij gebruikt wordt. Als je nu rond plek 200.000 hangt, hang je dat ook bij een eventuele link voor een nog-aan-te-kondigen-show.
Kan overigens goed zijn dat je in een andere wachtrij zit: alle eventpagina's van Ticketmaster hebben die nu. Als er in de URL "safetynetnl" staat, is het een algemene wachtrij om de doorstroom te bevorderen. Bij die van Coldplay staat "nlcoldplay0822gen" in de URL.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.035
Je hebt er sowieso érg weinig aan, aangezien voor alle shows dezelfde wachtrij gebruikt wordt. Als je nu rond plek 200.000 hangt, hang je dat ook bij een eventuele link voor een nog-aan-te-kondigen-show.
Kan overigens goed zijn dat je in een andere wachtrij zit: alle eventpagina's van Ticketmaster hebben die nu. Als er in de URL "safetynetnl" staat, is het een algemene wachtrij om de doorstroom te bevorderen. Bij die van Coldplay staat "nlcoldplay0822gen" in de URL.
Dan is het een andere. Geen dank voor het warmmaken van alle Coldplayfans.
 
  • Haha
Waarderingen: Dynafire

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik denk dat eerst de UK shows nog in de verkoop gaan (11u onze tijd) en ze dan later in 1x alle extra Europese shows bekendmaken, met weer een nieuw verkoop moment. Zo ging het ook met Brussel, toch?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Die vierde show in Brussel kwam ook pas een paar dagen later volgens mij..

edit. Even opgezocht. Die kwam idd later met verkoop ook op andere dag. Zat een weekje tussen.
Dus mogelijk volgende week bericht over vierde en laatste concert in Amsterdam??
 
Laatst bewerkt:

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Die vierde show in Brussel kwam ook pas een paar dagen later volgens mij..

edit. Even opgezocht. Die kwam idd later met verkoop ook op andere dag. Zat een weekje tussen.
Dus mogelijk volgende week bericht over vierde en laatste concert??
Klopt dinsdag 26 okt. werd toen aangekondigd dat vrijdag 29 okt. de 4e show in verkoop ging
 

Karel11

Playlistbediener
23 aug 2022
16
2
Sta je wel weer achteraan. Vind het trouwens gek dat mensen die een aantal jaar geleden zijn geweest voorrang krijgen. Je zou toch denken dat mensen die coldplay nog niet hebben gezien ook zoveel recht hebben op een kaartje.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Inmiddels extra shows voor Zurich, Barcelona, Manchester en Cardiff, maar where's us!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Het artikel van Festileaks spreekt zelfs over extra concerten bovenop de drie die er nu al zijn. 5 keer Arena dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken