Coldplay

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Ik hoor net van iemand die om kwart voor 10 heeft ingelogd en nu nog steeds in de wacht staat met nu nog werkelijk niet gelogen iets meer dan 100000 voor in de wachtrij....
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Helaas dezelfde wachtrij, dus weinig nut aan die nieuwe show hier.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik hoor net van iemand die om kwart voor 10 heeft ingelogd en nu nog steeds in de wacht staat met nu nog werkelijk niet gelogen iets meer dan 100000 voor in de wachtrij....
oh dat zijn maar slechts 2 ArenA's :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Nou sta voor die 4e show als 31816e in de wachtrij, zal het dan toch? nee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik ben nu blij dat ze niet op pinkpop staan, krijg je van die stones tafarelen dat mensen weekend tickets kopen en dan enkel de coldplay dag gaan
tja...
denk dat dat ook de sneer is die mattman bedoeld.

aan de andere kant, als Mojo/Pinkpop de band als headliner kan zetten, denk ik niet dat ze het na zouden laten omdat ze bang zijn dat het uitverkoopt?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik ben nu blij dat ze niet op pinkpop staan, krijg je van die stones tafarelen dat mensen weekend tickets kopen en dan enkel de coldplay dag gaan
Ik denk dat dat nog veel ergere taferelen worden. Heb het gevoel dat de run op kaarten voor zulke acts (Coldplay, U2, Rammstein, Springsteen) nog groter geworden is, waardoor festivals (gelukkig) een no-go zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk dat dat nog veel ergere taferelen worden. Heb het gevoel dat de run op kaarten voor zulke acts (Coldplay, U2, Rammstein, Springsteen) nog groter geworden is, waardoor festivals (gelukkig) een no-go zijn.
en toch vind ik dat jammer, deze conclusie
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
700k mensen in de wachtrij voor de vierde show in de Arena, welja. en dan heb je mensen die zeggen dat een band niet te groot kan zijn voor een festival.
 

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Ben groot Coldplay fan. Heb ze 3x mogen zien (2009,2012,2016). Een van de tofste concerten waar ik geweest ben. Maar de setlist waarmee ze deze tour optreden is ronduit bagger te noemen. Alle commerciële shit komt langs.. en die bandjes hebben we nou wel gezien. Ik hoop nog steeds op een wereldtour van de eerste 4 albums.
Zou een stunt zijn… dromen mag
Pjotrm,

Ik ben ook groot Coldplay fan, en de concerten destijd waren inderdaad goed ! Maar om nu te zeggen dat het bagger is, vind ik ver gaan.
Ze gaan gewoon mee met de tijd in hun nieuwe nummers, door wat meer bass en meer tempo erin te gooien.
Nummers als My Universe, Higher Power, People of the pride & Humankind kan ik persoonlijk echt wel van genieten.
Daarbij spelen ze ook nog altijd nummers als God put a smile upon my face, Fix you, Yellow, Clocks, Don't Panic, A Sky Full of stars etc.

Dus het is gewoon een mix van oud en nieuw, waarbij dit ook een tour is, en deze tour is juist gemaakt om hun nieuwe album "Music of the Spheres" te promoten, dan kunnen ze moeilijk alleen oudere nummers spelen.
 

j3ro3nt33

Playlistbediener
25 aug 2022
14
1
Sta je wel weer achteraan. Vind het trouwens gek dat mensen die een aantal jaar geleden zijn geweest voorrang krijgen. Je zou toch denken dat mensen die coldplay nog niet hebben gezien ook zoveel recht hebben op een kaartje.
Karel,

Waar heb je gelezen dat mensen die eerder zijn geweest voorrang krijgen? Is onzin.
Mensen die Ziggo of Vodafone hadden, kregen voorrang.
Vind dit ook onzin, maar niets te maken of je vaker bent geweest of niet ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
en toch vind ik dat jammer, deze conclusie
Ja ik ook ergens wel hoor, want die namen kunnen (heel) toffe shows geven op festivals. Maar merk echt dat er echt nog meer vraag is naar dit soort namen. Herinner me nog dat de dag van Springsteen op TWC 2016 heel lang nodig had om uit te verkopen toen (of was die zelfs uitverkocht?). Nu binnen de halve dag vol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken