Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Fireball wrote:

remkobak wrote:
Dat van dat biertje, daar heb je wel een punt. En ik snap je met de caravan. wij gaan altijd met een klein tentje. Da’s lekker flexibel, die ruimen we in de loop van de dag wel op (als de auto niet te ver weg staat, je weet het nooit ) en drie dagen in een tentje in combinatie met een festival is eigenlijk best zwaar…
1f609.svg

Daar weet ik alles van. Heb Jaren in een tentje gebivakkeerd op Arrow en Bospop, nu sinds 6 jaar met Caravan is wel lekker relaxt hoor,… alles bij de hand, van toilet, koelkast tot goed ruim bed!! heerlijk!!!!!

Wat ik ook kan aanbevelen is het Bospop arrangement bij roompot de Weerterbergen. Goed huisje en maar 4 km van het festival. Met de fiets makkelijk te doen en anders rijden er voldoende pendelbussen naar het festival en terug…..

Klopt ja, vrienden van ons verblijven daar ook meestal... is goed vertoeven daar!

Lynyrd Skynyrd voor de laatste keer naar Nederland naar 013 Tilburg op 16 Juli. Helaas dus niet op Bospop.

Verdorie, dat is jammer... dan zal ik toch ook naar 013 moeten... gelukkig lekker dichtbij, 20 km slechts... had ze graag op BP gezien....maar helaas dus...

Bospop heeft geen haast met namen prijs geven....kaartverkoop gaat meer dan goed.... Dus we wachten nog ff af... Of worden we morgenochtend verrast met een update ?

Bospop heeft geen haast met namen prijs geven….kaartverkoop gaat meer dan goed…. Dus we wachten nog ff af… Of worden we morgenochtend verrast met een update
1f914.svg
Neuh, geloof ik niet in. Blijft weekend, hè.

nou, het heeft even geduurd?!?

maar... twee tickets Bospop zaterdag in the pocket!!!

Bospop heeft geen haast met namen prijs geven….kaartverkoop gaat meer dan goed…. Dus we wachten nog ff af… Of worden we morgenochtend verrast met een update
1f914.svg

Hoezo gaat het meer als goed ? Waar baseer je dat op ?

Fireball wrote:

remkobak wrote:
Dat van dat biertje, daar heb je wel een punt. En ik snap je met de caravan. wij gaan altijd met een klein tentje. Da’s lekker flexibel, die ruimen we in de loop van de dag wel op (als de auto niet te ver weg staat, je weet het nooit ) en drie dagen in een tentje in combinatie met een festival is eigenlijk best zwaar…
1f609.svg

Daar weet ik alles van. Heb Jaren in een tentje gebivakkeerd op Arrow en Bospop, nu sinds 6 jaar met Caravan is wel lekker relaxt hoor,… alles bij de hand, van toilet, koelkast tot goed ruim bed!! heerlijk!!!!!

Wat ik ook kan aanbevelen is het Bospop arrangement bij roompot de Weerterbergen. Goed huisje en maar 4 km van het festival. Met de fiets makkelijk te doen en anders rijden er voldoende pendelbussen naar het festival en terug…..

Misschien zijn we daar zo langzamerhand wel aan toe ;-) of nog eens goed investeren in een paar matjes.
Anderzijds is de camping ook altijd heel gezellig vinden wij, het kostenaspect weegt ook wel enigszins mee...

afgelopen editie kwam de volgende worp 14 februari en de laatste 4 april.
Dus kan zomaar dat het nog wel even duurt...

afgelopen editie kwam de volgende worp 14 februari en de laatste 4 april.
Dus kan zomaar dat het nog wel even duurt…
Hier moet ik je toch even corrigeren Dennis. Vorig jaar kwam de tweede worp met namen al half januari. Daarna inderdaad weer enkele op half februari. Ze lopen dus wat achter ten op zichte van vorig jaar. Maar deze maand zal er wel wat komen toch.......

Het gaat meer dan goed met de verkoop van de kaarten. Er is voor bospop (MOJO) geen directe nood om de verkoop een extra pulse te geven. Zodra de verkoop inzakt komen ze met extra namen om de verkoop weer een impuls te geven.
Het is dus heel simpel voor MOJO om nog even te wachten...als je alles nu bekent had gemaakt heb je geen mogelijkheid voor een extra push...???

Het gaat meer dan goed met de verkoop van de kaarten. Er is voor bospop (MOJO) geen directe nood om de verkoop een extra pulse te geven. Zodra de verkoop inzakt komen ze met extra namen om de verkoop weer een impuls te geven.
Het is dus heel simpel voor MOJO om nog even te wachten…als je alles nu bekent had gemaakt heb je geen mogelijkheid voor een extra push…
1f603.svg
1f44d-1f3fc.svg

Ja dat zei je eerder ook, maar zoals ik al eerder vroeg, waar baseer je het op ? De beste namen zitten voor mij allemaal in de bluescategorie en dan zou de zondag een interessante optie zijn, maar mis je weer Joe die in zijn eentje op de zaterdag staat. Daarbij heb ik al kaarten voor Grolloo, net als vele andere blues liefhebbers, ik heb me twijfels over de kaartverkoop.

Bokirules wrote:
Het is dus heel simpel voor MOJO om nog even te wachten…als je alles nu bekent had gemaakt heb je geen mogelijkheid voor een extra push…
1f603.svg
1f44d-1f3fc.svg

Ja dat zei je eerder ook, maar zoals ik al eerder vroeg, waar baseer je het op ? De beste namen zitten voor mij allemaal in de bluescategorie en dan zou de zondag een interessante optie zijn, maar mis je weer Joe die in zijn eentje op de zaterdag staat. Daarbij heb ik al kaarten voor Grolloo, net als vele andere blues liefhebbers, ik heb me twijfels over de kaartverkoop.
Volledig mee eens. Zijn veel onbekende namen ook voor menig bezoeker, denk ik. Zullen we dit scharen onder het kopje 'inside information maar dan toch niet'?

1f603.svg
1f44d-1f3fc.svg

Dus vorig jaar ging de verkoop zo slecht dat ze na 4 weken weer met de nieuwe lading namen kwamen?
Daar zit niet echt een lijn in volgens mij. Hangt ook veel af van wanneer de artiest wil dat iets naar buiten komt. Zeker met de headliners. Ik verwacht eigenlijk binnen 2 weken wel weer wat nieuws...

Volgens mij ging de kaartverkoop vorig jaar gewoon erg goed voor de traditionele festivaldagen (zaterdag en zondag), dus dan zou het niet logisch zijn om 4 weken na de eerste aankondigingen alweer nieuwe namen te droppen. Denk dat ze vooral proberen te timen dat ze de nieuwe aankondiging doen op een dag dat geen ander groot Nederlands festival een aankondiging doet, zodat de aankondiging ook de aandacht krijgt die ze willen. Plus zal het inderdaad ook afhankelijk kunnen zijn van de wensen van een of meer artiesten met betrekking tot een datum van het aankondigen van een tour. Ik ga er in ieder geval wel van uit dat we voor de carnaval nog iets horen van nieuwe namen, maar hoop natuurlijk dat het zo snel mogelijk komt.

Zouden ze misschien de Kaiser Chiefs hebben geboekt? Die spelen het weekend voor Bospop in de UK en het weekend erna in Spanje, maar hebben deze maand nog wat clubshows in Nederland. Dat ze vanwege kaartverkopen voor die shows (Paradiso en Muziekgieterij zijn uitverkocht, Tivoli nog niet) de namen nog even ophouden?

Zou goed kunnen maar ik zie ook ineens Sinead o Conner opduiken in TW classic. Zou ook nog zomaar een optie kunnen zijn.

Users who are viewing this thread