Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
6
Ik heb menig festival meegemaakt... Maar het gaat om de muziek. En ja wellicht passen ze het aan. we gaan het meemaken... En voor de voetbal liefhebbers hoop ik dat ze finale halen... Maar dat weet je dan pas en niet nu wanneer ze moeten plannen wat de Bospop agenda aangaat...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
Zet nou geen voetbal op een festival. Blijf dan thuis (of ga eerder naar huis) en zet die wedstrijd op, maar stel je programma niet uit.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Zet nou geen voetbal op een festival. Blijf dan thuis (of ga eerder naar huis) en zet die wedstrijd op, maar stel je programma niet uit.

Mee eens, dat wel.. in 2010 lag het ook stil, vervolgens verloren we de pot en was iedereen sacherijnig... Toto moest toen nog af sluiten.. ik ben n voetbal liefhebber maar op Bospop wil ik muziek horen en beleven!
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
wenteldave wrote:
Zet nou geen voetbal op een festival. Blijf dan thuis (of ga eerder naar huis) en zet die wedstrijd op, maar stel je programma niet uit.

Mee eens, dat wel.. in 2010 lag het ook stil, vervolgens verloren we de pot en was iedereen sacherijnig… Toto moest toen nog af sluiten.. ik ben n voetbal liefhebber maar op Bospop wil ik muziek horen en beleven!

De 24-uurs tent is toch prima geschikt om voetbal te kijken? Zou wat zijn als ze al die muziekliefhebbers voetbal door de strot gaan douwen. Al geef ik ook de voorkeur aan Oranje kijken boven Kensington, maar dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. (Kensington in de 24 uurs tent en voetbal kijken op de mainstage ;-) ? )
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:

wenteldave wrote:
Zet nou geen voetbal op een festival. Blijf dan thuis (of ga eerder naar huis) en zet die wedstrijd op, maar stel je programma niet uit.


Mee eens, dat wel.. in 2010 lag het ook stil, vervolgens verloren we de pot en was iedereen sacherijnig… Toto moest toen nog af sluiten.. ik ben n voetbal liefhebber maar op Bospop wil ik muziek horen en beleven!

De 24-uurs tent is toch prima geschikt om voetbal te kijken? Zou wat zijn als ze al die muziekliefhebbers voetbal door de strot gaan douwen. Al geef ik ook de voorkeur aan Oranje kijken boven Kensington, maar dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. (Kensington in de 24 uurs tent en voetbal kijken op de mainstage ? ? )

Hahaha.. dat zou wat zijn ja.... in 2010 zonden ze het voetbal gewoon uit op de grote schermen naast de main stage... dat hoeft voor mij ook weer niet.. maar in de 24 uurs tent zou het wel kunnen ja... iedereen tevreden lijkt mij!
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
DennisvdBr wrote:

Bokirules wrote:

Fireball wrote:
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?


Zou zeker een goede aanvulling zijn…maar nog niet de verwachte laatste headliner.


Zou Kensington niet gewoon de laatste headliner zijn, of speelt Kensington tijdens de EK finale?

Tuurlijk zou Kensington de headliner kunnen zijn dat hebben ze eerder gestaan. Maar het zou op je 40 jarig jubileum feest wel een teken van armoede zijn… Sting is ok, Lionel Richie is ok…(Even daar gelaten dat smaken verschillen) maar daar moet op de laatste dag toch een act van wereld formaat tegenover staan… Kensington is ok…maar geen tegenhanger van wereld formaat.
Ik gok erop dat ze nog met iets heel verrassend op de proppen komen… ??
Je laat het nou klinken alsof Sting en Lionel Richie magere headliners zijn en Bospop normaliter acts van "wereldformaat" programmeert. Maar volgens mij zijn Sting en Lionel Richie voor Bospop-begrippen gewoon grote, dure hoofdacts hoor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Bokirules wrote:

DennisvdBr wrote:

Bokirules wrote:

Fireball wrote:
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?


Zou zeker een goede aanvulling zijn…maar nog niet de verwachte laatste headliner.


Zou Kensington niet gewoon de laatste headliner zijn, of speelt Kensington tijdens de EK finale?


Tuurlijk zou Kensington de headliner kunnen zijn dat hebben ze eerder gestaan. Maar het zou op je 40 jarig jubileum feest wel een teken van armoede zijn… Sting is ok, Lionel Richie is ok…(Even daar gelaten dat smaken verschillen) maar daar moet op de laatste dag toch een act van wereld formaat tegenover staan… Kensington is ok…maar geen tegenhanger van wereld formaat.
Ik gok erop dat ze nog met iets heel verrassend op de proppen komen…
1f62c.svg
1f914.svg


Je laat het nou klinken alsof Sting en Lionel Richie magere headliners zijn en Bospop normaliter acts van “wereldformaat” programmeert. Maar volgens mij zijn Sting en Lionel Richie voor Bospop-begrippen gewoon grote, dure hoofdacts hoor.

Ik denk dat bedoeld word dat als je Kensington afzet tegen LR en Sting dat dan Kensington toch van een anderr orde is. Die zullen zeker veel minder kosten dan die andere 2. Het feit dat dit jaar een jubileumeditie is zegt helemaal niks. Het verkoopt toch wel. Zeker de laatste jaren. Het terrein is zelfs uitgebreid.
Ook ik verwacht eigenlijk nog wel een grote naam op de zondag. Kensington zal afsluiten maar daarvoor zullen ze nog wel een naam van formaat programmeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik denk gewoon, dat was wat ik eigenlijk bedoelde, dat het lastig is een internationale headliner een spot te geven tijdens de ek finale. Waar Kenington op dat moment voor de niet voetbalfans dat moment de "hoofdact" is.

Die finale begint 21:00, kan me wel voorstellen dat er na 23:00 tot 00:30 uur nog een act speelt. Maar of dat specifiek een grote verrassing gaat zijn????
Maar ik schat zo in dat Beth Hart om 21:00 hoofdpodium staat, 22:00 Walter Trout de tent afsluit en vervolgens Kensington na 23:00.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
ik denk gewoon, dat was wat ik eigenlijk bedoelde, dat het lastig is een internationale headliner een spot te geven tijdens de ek finale. Waar Kenington op dat moment voor de niet voetbalfans dat moment de “hoofdact” is.

Die finale begint 21:00, kan me wel voorstellen dat er na 23:00 tot 00:30 uur nog een act speelt. Maar of dat specifiek een grote verrassing gaat zijn????
Maar ik schat zo in dat Beth Hart om 21:00 hoofdpodium staat, 22:00 Walter Trout de tent afsluit en vervolgens Kensington na 23:00.

Oké klinkt logisch. Zou goed kunnen. Al stond Beth Hart tijdens jaar laatste passage wat eerder geprogrammeerd.
Maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben al weet ik niet of acts tijdens het boeken rekening gaan houden met de finale van een groot sportevenement.....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
312
Houden wij ook niet te veel rekening daarmee. De grote problemen met de finale heb je alleen als Nederland daarin speelt. Als dat niet zo is, zullen alleen de voetbalfanaten een artiest die ze normaal zouden willen zien laten schieten voor de finale.

Heb trouwens gehoord dat het programma min of meer compleet is, maar dat we hoe dan ook pas na de carnaval nieuws krijgen. Namen weet ik niet
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.191
Houden wij ook niet te veel rekening daarmee. De grote problemen met de finale heb je alleen als Nederland daarin speelt. Als dat niet zo is, zullen alleen de voetbalfanaten een artiest die ze normaal zouden willen zien laten schieten voor de finale.

Heb trouwens gehoord dat het programma min of meer compleet is, maar dat we hoe dan ook pas na de carnaval nieuws krijgen. Namen weet ik niet
Da's toch wel een kleine tegenvaller. Hebben toch wel wat (grotere) namen nog om me in ieder geval een dag te laten komen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
312
bas2204 wrote:
Houden wij ook niet te veel rekening daarmee. De grote problemen met de finale heb je alleen als Nederland daarin speelt. Als dat niet zo is, zullen alleen de voetbalfanaten een artiest die ze normaal zouden willen zien laten schieten voor de finale.

Heb trouwens gehoord dat het programma min of meer compleet is, maar dat we hoe dan ook pas na de carnaval nieuws krijgen. Namen weet ik niet

Da’s toch wel een kleine tegenvaller. Hebben toch wel wat (grotere) namen nog om me in ieder geval een dag te laten komen.

Nee, niet dat het programma dat nu bekend is, het complete programma is. Bedoel dat ik heb gehoord dat ze op de achtergrond alles rond hebben en dat we dus zomaar bij de volgende bekendmaking het hele programma compleet zouden kunnen hebben
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
6
Ik neem volwaardig als rocker mijn petje af voor grootheden van de muziek en de artiesten zoals Sting en als Lionel Ritchie... En ja ik bedoel dat Kensington zich als headliner nog niet aan kan meten of hoe je dit ook noemt met deze heren.
Ik ga na graspop (om aan mijn metal shot te komen) voor de sfeer en de bluesrock en de nodige toppers uit het verleden naar bospop en hoop daarin toch nog iets meer namen met faam tegen te komen.
En ongetwijfeld zal de voetbal daarin voor de Bospop organisatie daarin een rol spelen... Maar dan nog mis ik inderdaad nog wat sprekende namen.
Ik lees hierboven dat er wellicht namen na de carnaval komen... Ik zeg tot dan en proost alvast ?
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Ik ben een voetballiefhebber. 40 jaar op de velden gestaan. Maar als ik naar Bospop ga, dan ga ik naar Bospop. Voetbal is dan voor mij helemaal niet aan de orde, ook niet als Nederland een finale haalt.

Maar goed, Santana stond in 2016 ook op de main om 20:45 uur.
En die heeft een gat in de agenda van 24 mei tot 16 september. Ik ga er dus van uit dat hij niet beschikbaar is. De oude meester is dan waarschijnlijk 4 maanden aan het opladen.

Ik denk dat ze de nodige namen hebben die dit jaar ook in hun tour in Nederland of Belgie staan. En dat ze die kaartverkoop af moeten wachten. Want eerlijk is eerlijk, ik ga ook geen 50 euro aftikken als ze ook op een festival staan.
We wachten maar af, ik heb geen flauw idee wie nog kanshebber zijn.

Bospop heeft 1 tijdvak al ingevuld op hun facebookpagina. Zondag 12 juli staan Passenger op de main!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
bas2204 wrote:
Houden wij ook niet te veel rekening daarmee. De grote problemen met de finale heb je alleen als Nederland daarin speelt. Als dat niet zo is, zullen alleen de voetbalfanaten een artiest die ze normaal zouden willen zien laten schieten voor de finale.

Heb trouwens gehoord dat het programma min of meer compleet is, maar dat we hoe dan ook pas na de carnaval nieuws krijgen. Namen weet ik niet

Da’s toch wel een kleine tegenvaller. Hebben toch wel wat (grotere) namen nog om me in ieder geval een dag te laten komen.

Nou vooruit dan, nog 2 weken geduld voor we de rest van het programma weten. Hopelijk zit daar voor een ieder van ons nog wat moois tussen en maken ze dan ook meteen het tijdschema bekend....
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
6
De carnaval dampen en bier lucht zijn door de wind verjaagd...dan is het nu tijd voor een bospop update ?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
312
De gemiddelde Limburger heeft wel deze week nodig om weer op snelheid te komen na de vastelaovend. Ik denk (hoop) dat we volgende week pas wat gaan horen. Maar het kan mij ook niet snel genoeg komen
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
36
6
Haha ja sorry, ik kom uit hoge noordwesten...maar ik kan me inderdaad voorstellen dat het mooie zuiden eerst ff moet opdrogen na de carnaval ??. Maar ik kijk nog wel uit naar een paar vette namen in het bospop gebeuren. ???
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
De vakantie is voorbij dus wat mij betreft mogen ze morgen wel al met de rest van het programma komen. :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken