Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
De Dijk en Heather Nova vind ik live erg goed. Sloper is ook niet slecht. Lionel Richie loop ik niet echt warm voor. Hits genoeg dat dan weer wel dus ik laat me maar verrassen. Joe Bonamassa is sowieso uitstekend natuurlijk. Die zaterdag kom ik wel door....
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nee, Beth Hart staat juist perfect op de zondag. Dat is de blues zondag met verder Walter Trout, Seasick Steve en Larkin Poe. Juist jammer dat Joe Bonamassa daar niet ook staat, want dan was het blues feestje op een dag compleet geweest. Maar aangezien ik het hele weekend ga, maakt me dat wat minder uit. Heb op elke dag toch wel een naam of 4-5 die ik wel wil zien

Hier ben ik het helemaal mee eens, gooi Joe Bonamassa en Black Pumas op zondag en Passenger & Juanes op zaterdag en die zondag was echt schitterend geweest.
Dan was ik zeker gegaan, ook al heb ik al een kaart voor Grolloo !
Alle andere namen vind ik toch wat matig, helaas.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
568
Hoeveel namen nog voor het programma compleet is, iemand een idee??

Als ik het vergelijk met afgelopen jaar:
Vrijdag: nu 9 / 8
Zaterdag: 11 / 13
Zondag: 13 / 13
Lijkt erop dat ze vrijdag eerder beginnen (1 act meer), dat er zaterdag nog 2 bijkomen en dat de zondag compleet is...
Maar dit is dus in vergelijking met 2019.

Ben dit jaar ws op zondag en maandag als vrijwilliger in de 24-uurstent aan het werk en hoop vrijdag en zaterdag het festival zelf mee te pakken.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck

Maar eens even dikgedrukt gemaakt waar ik dat weekend wel even langs wil. Zijn er nog wel een aantal waar ik uiteindelijk waarschijnlijk ook wel bij ga staan, maar dit is wel redelijk het minimale waar ik langs wil
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Mwaaaah... niet erg onder de indruk van deze toevoegingen... sloper en The Struts zijn welkom, de Garry Moore tribute moet ik maar eens gaan bekijken... is al eens eerder geweest op de vrijdagavond... heb ik gemist toen.... al met al had ik wel een grotere naam verwacht eigenlijk....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Hoe kan het programma het ene jaar zo ontzettend goed zijn en het jaar daarop dan weer redelijk matig (qua grote namen dan)? In de breedte is het weer te doen.

Precies mijn gevoel. Vorig jaar een mooie line-up, zelfs nog met de afzeggingen. Nu maar een paar namen waar ik echt blij van wordt en een iets te groot CAS gehalte. Jammer. Misschien in 2021 weer.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
De artiest die ik het liefst zou zien, Sting, staat op een zeer matige dag, dus dat wordt 'm sowieso niet.

Misschien dat ik een kaartje ga kopen voor de zaterdag. Met Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Natasha Bedingfield en Sloper zou ik me iig erg goed vermaken. De rest van die line-up die dag, o.a. Black Pumas ken ik niet heel goed, dus daar ga ik me eens in verdiepen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Zojuist even Goodbye June beluisterd, klinkt echt niet verkeerd... gaan we dus ook even meepikken die dag !
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.994
Zal ik ook maar even mijn programma aangeven (als ik was gegaan, dat dan weer wel).
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck

Niet dusdanig veel dus om een kaartje voor te kopen.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Zondag is maar een aparte dag. Geen idee wat Kensington, Blof en Passenger daar te zoeken hebben, die bands kun je op ieder festival zien en passen wat mij betreft totaal niet bij Bospop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Zal ik ook maar even mijn programma aangeven (als ik was gegaan, dat dan weer wel).
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck

Niet dusdanig veel dus om een kaartje voor te kopen.

Je hebt bijna de helft van alle namen zwart gemaakt. Da's een aardig lijstje dan toch? :)

Vind zelf vooral de zaterdag en zondag tof. Op vrijdag eigenlijk niks wat ik zou willen bezoeken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.994
wenteldave wrote:
Zal ik ook maar even mijn programma aangeven (als ik was gegaan, dat dan weer wel).
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck

Niet dusdanig veel dus om een kaartje voor te kopen.

Je hebt bijna de helft van alle namen zwart gemaakt. Da’s een aardig lijstje dan toch?
1f642.svg


Vind zelf vooral de zaterdag en zondag tof. Op vrijdag eigenlijk niks wat ik zou willen bezoeken.
Er zit niet echt een balans in, hè? Ik voel er heel weinig voor om maar twee of vier acts op een dag te bekijken. Hetzelfde geldt enigszins voor zondag. Dan zit ik de hele avond te wachten op Beth Hart. Tja, daar vind ik dan weer van de zotte.
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Vrijdag:
Sting, Melissa Etheridge, The Revolution, White Lies, Jett Rebel, Allen Stone, The Struts, The Record Company, The Gary Moore Tribute Band

Zaterdag:
Lionel Richie, Joe Bonamassa, De Dijk, Black Pumas, Heather Nova, Natasha Bedingfield, Stahlzeit, Tim Montana, Sloper, Inge van Calkar, Gin Lady

Zondag:
Kensington, Beth Hart, Passenger, BLØF, Juanes, Seasick Steve, Walter Trout Band, Allman Betts Band, Yola, Larkin Poe, The Steel Woods, Goodbye June, Robert Jon & The Wreck

Ik ben dan weer zo'n mafkees die overal even gaat kijken. Starten met een biertje in de hand, alles een kans geven. Na 15 minuutjes heb je wel door of je het nog 45 minuten volhoud. Donker, dan richting bar, biertje scoren, beetje rondlopen en naar de volgende.

Zo ben ik vanaf 2016 al een paar keer verrast. En dat is wat het zo leuk maakt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.994
Ik ben dan weer zo’n mafkees die overal even gaat kijken. Starten met een biertje in de hand, alles een kans geven. Na 15 minuutjes heb je wel door of je het nog 45 minuten volhoud. Donker, dan richting bar, biertje scoren, beetje rondlopen en naar de volgende.

Zo ben ik vanaf 2016 al een paar keer verrast. En dat is wat het zo leuk maakt
Dat heb ik vorjg jaar ook gedaan, ja. Vooraf wel ingeluisterd, maar werd in sommige gevallen alsnog verrast. En het is prima vol te houden.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik heb die Alan Stone eens even beluisterd, nu weet ik in ieder geval wanneer ik iets anders ga doen... dit schuurt wel erg tegen R&B/hiphop aan.... dat is niets voor Bospop hé jongens.. hopelijk gaat het in de komende jaren niet die kant op want dan is deze jongen niet meer van de partij... compleet niet mijn ding, maar er zullen ongetwijfeld bezoekers zijn die dit wel pruimen.. ieder zijn smaak maar mijn inzien zijn daar andere festivals voor... Bospop heeft altijd verkondigd dat het niet die kant op wil/gaat, maar ze hebben nu toch wel voorzichtig een stap in die richting gezet... Niet doen Bospop... daar zijn al genoeg andere festivals voor!!!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ben met je eens dat Alan Stone een rare boeking is voor Bospop. Die had je eerder op Pinkpop verwacht qua muziekstijl. Ik mis in het huidige programma hoe dan ook nog wat zaken die traditioneel bij Bospop horen, zoals de classic rock. Er staat nu een heleboel nieuw spul, veel meer dan in voorgaande jaren, en ze moeten langzaam gaan uitkijken dat ze hun gezicht niet verliezen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ben met je eens dat Alan Stone een rare boeking is voor Bospop. Die had je eerder op Pinkpop verwacht qua muziekstijl. Ik mis in het huidige programma hoe dan ook nog wat zaken die traditioneel bij Bospop horen, zoals de classic rock. Er staat nu een heleboel nieuw spul, veel meer dan in voorgaande jaren, en ze moeten langzaam gaan uitkijken dat ze hun gezicht niet verliezen.

Juist, gewoon laten zien dat je de classic Rock een warm hart toe draagt... er zijn nog genoeg acts die de moeite waard zijn.. misschien niet altijd beschikbaar maar nu is de spoeling wel erg dun... ook in de stijl van classic rock kun je nog voldoende scoren.. greta van Fleet, DeWolff, ik wed zelfs dat de Earring nog wel een gaatje heeft, ook al staat sloper er nu ook.... Mothers Finest ??? ze moeten natuurlijk wél beschikbaar zijn, maar dan nog... dat maak je niet goed met een coverband van Garry Moore... hoe goed die dan ook mogen zijn.. Deze mijnheer Stone had beter gepast op Pinkpop inderdaad, of lowlands... niet op Bospop! Hopelijk loopt tijdens zijn act Heavy Hoempa ergens rond.. gaan we daar maar van genieten!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Met de huidige situatie rondom het Coronaprobleem ben ik benieuwd welke acts er gaan afbellen, of gaat Bospop zelf alles cancelen ? Glastonbury is al van de kaart eind juni...
Paaspop zal het zeker niet halen en Pinkpop hangt ook aan een zijden draadje... erg jammer allemaal.. maar wel begrijpelijk natuurlijk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Met de huidige situatie rondom het Coronaprobleem ben ik benieuwd welke acts er gaan afbellen, of gaat Bospop zelf alles cancelen ? Glastonbury is al van de kaart eind juni…
Paaspop zal het zeker niet halen en Pinkpop hangt ook aan een zijden draadje… erg jammer allemaal.. maar wel begrijpelijk natuurlijk…

Bospop gaat de boel pas cancelen wanneer eea duidelijk is met de verzekering. Heeft ook te maken met de maatregelen die de overheid heeft genomen waardoor de organisatie zich kan beroepen op bepaald wetsartikelen om de kosten vergoed te krijgen. Ik denk dat het nog wel even duurt voor we definitief iets weten. Bospop is ook pas in juli
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Ik denk ook dat er gewacht gaat worden op maatregelen van de overheid. Anderzijds zullen er ook artiesten hun tours gaan cancelen of verschuiven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken