Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.025
6.063
DennisvdBr wrote:
topic gemaakt btw

https://forum.festileaks.com/forums/topic/bospop-2021-nieuws-en-geruchten/

Gaan we naar overschakelen als 2020 officieel wordt geannuleerd ? anders gaat het een beetje verwarrend worden vrees ik…, Hopelijk komt het niet zo ver maar we weten natuurlijk wel beter… gaat saaie zomer worden …
Alles rondom 2020 kan gewoon hier blijven.

Als er nieuws is over 2021 of speciefiek een post over de editie in 2021 zoals datum of act discussie, zou ik dat ook in dat topic plaatsen.
In dit 2020 topic zal het toch enkel over de cancel gaan ben ik bang.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.025
6.063
Klopt tenzij Bospop een weekend gaat verschuiven naar voor of achter. Dat zou ook kunnen natuurlijk alleen lijkt me dat niet echt logisch….
toevallig is/was Gent Jazz 14 juli 2020.
Gent Jazz heeft de data exact verschoven naar 2021, dat zou 14 juli kunnen worden voor Sting.
Toevallig is die dag ook nog vrij.
Dat zegt natuurlijk niets over Bospop.

Overigens als Bospop een week later gaat zitten heeft Sting 16 juli 2020 ook eventueel een gaatje.
Al is dat weekend, 9-11 juli 2021 best logisch, denk ik ook ja...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
PJ wrote:
Klopt tenzij Bospop een weekend gaat verschuiven naar voor of achter. Dat zou ook kunnen natuurlijk alleen lijkt me dat niet echt logisch….

toevallig is/was Gent Jazz 14 juli 2020.
Gent Jazz heeft de data exact verschoven naar 2021, dat zou 14 juli kunnen worden voor Sting.
Toevallig is die dag ook nog vrij.
Dat zegt natuurlijk niets over Bospop.

Overigens als Bospop een week later gaat zitten heeft Sting 16 juli 2020 ook eventueel een gaatje.
Al is dat weekend, 9-11 juli 2021 best logisch, denk ik ook ja…

Ik verwacht dat veel festivals al vlug met nieuwe data zullen komen. Je ziet ook wel dat er achter de schermen hard gewerkt is want anders komt oa Sting niet meteen met al die nieuwe data voor 2021. Betekend ook in veel gevallen dat die festivaldata dus al bekend is...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou... op naar 9 - 10 - 11 Juni 2021 dan maar... hopelijk gaan straks na de zomer de indoor concerten wel door...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
bas2204 wrote:
Ik heb me er inmiddels ook wel op ingesteld dat het een concert- en festivalloze zomer gaat worden. Heel jammer, maar dan vieren we het Bospop jubileum volgend jaar maar. Wat er dan verder gedaan wordt met het concert van Iron Maiden ben ik wel benieuwd naar. Laten we ons maar zo goed aan de regels houden dat we binnen afzienbare tijd weer een biertje kunnen drinken met een groep vrienden en daarbij dan maar van liveopnames op YouTube kunnen genieten

Die tour van Iron Maiden zal wel verplaatst worden. Of ze dan weer op het terrein van Bospop staan of dat het iets anders wordt blijft vooralsnog gissen natuurlijk.
Je merkt wel dat veel artiesten hun arenaconcerten gewoon verzetten. Dus de intentie is er wel om in dezelfde zaal het concert in te halen. Alleen is dit natuurlijk net even wat anders.

Ja, verzetten binnen een concertzaal/arena is natuurlijk mogelijk voor allerlei data. Dit specifieke concert verzetten betekent dat er maar één datum is: 8 juli 2021. En dan is het natuurlijk maar net de vraag of dat met alle planningen te doen is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken