Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:

PJ wrote:
Zou goed kunnen maar ik zie ook ineens Sinead o Conner opduiken in TW classic. Zou ook nog zomaar een optie kunnen zijn.


Oh nee… alsjeblieft niet….

das geen headliner, maar tijd voor een biertje in de middag…

In de middag is het zowiso tijd voor n biertje, maar deze dame straalt zoveel negatieve vibes uit dat is niet normaal.. heeft die wel zin in t leven ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Voor mij hoeft het ook zeker niet. Wás al verrast dat ze geboekt was voor Werchter Classic.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Ik heb er wel vertrouwen in dat nog wat leuks erbij gaat komen en het is hoe dan ook een traditie geworden, dus net definitief mijn 3-dagen ticket plus camping maar aangeschaft.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Adje heeft Vandenberg heropgericht met Ronnie Romero op zang !!!!!! dat zou een welkome act zijn voor Bospop..!!!! Burning Heart 2020 is opnieuw uitgebracht.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Nog twee artiesten met een Bospop groot gat in hun tourschema: Uriah Heep en Ben Harper & The Innocent Criminals. Lijken me ook beiden opties.

En ik lees dat Razorlight de support is voor Kaiser Chiefs in de UK het weekend voor Bospop. Lijkt me dan ook een mooie combo om over te komen
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Heep mag altijd, Ben Harper ben ik niet zo van... dat Singer-Songwriter gedoe... bmwaaah...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Deze week hopenlijk weer wat nieuws. Is dan ook weer al weer 2 maanden geleden.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Heep mag altijd, Ben Harper ben ik niet zo van… dat Singer-Songwriter gedoe… bmwaaah…

Moet zeggen dat Ben Harper de laatste jaren wel wat meer de blues in is geschoven, onder andere door zijn samenwerkingen met Charlie Musselwhite. Dus dan past het misschien al wat meer in het Bospop straatje. En aangezien hij op de donderdag voor Bospop in Frankrijk staat en op de maandag na Bospop in Luxemburg, met nog niets in het weekend, lijkt het maar zo te kunnen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Volgens de site van Vandenberg doen ze de komende zomer ook enkele Festivals,.... de nieuwe uitvoering van Burning Heart klink wel wat rauwer dan de oude.... verder niets mis mee hoor... al met al een prima band voor een festival als Bospop... boeken die handel!!!!
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
47
19
de nodige nieuwe namen maar van een ander festival...wellicht aan bospop gerelateerd...ze leven dus nog wel ?

https://www.bospop.nl/nieuws
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Zag het ook voorbij komen. Was al aangekondigd dat Bospop zich zou bemoeien met een dag van de programmering van Raadpop. Maar ik had gehoopt dat we eerst nog nieuws van Bospop zelf zou komen
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
47
19
Haha het is ijselijk stil op het festileaks bospop gebeuren... Net zo stil als de Bospop site ?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
De nieuwe namen duren lang ja. Iemand enig idee welke acts nog reële kanshebbers zijn voor Bospop? Moet toch nog wel wat bij voordat ik kaarten ga kopen.

Zou zelf bijvoorbeeld Stereophonics een erg mooie toevoeging vinden. Staan op zaterdag 11 juli in de UK, dus op vrijdag of zondag zou het moeten kunnen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.748
1.910
Blijft nu lastig te voorspellen waar ze nog mee gaan komen. Ik hoop in ieder geval dat ze deze week nog wat bekend gaan maken.....
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple... Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
47
19
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?

Zou zeker een goede aanvulling zijn...maar nog niet de verwachte laatste headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Fireball wrote:
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?

Zou zeker een goede aanvulling zijn…maar nog niet de verwachte laatste headliner.
Zou Kensington niet gewoon de laatste headliner zijn, of speelt Kensington tijdens de EK finale?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Als je het voorlopige affiche moet geloven zijn Sting, Richie en Kensington de afsluiters.... of er moet nog een echte grote naam toegevoegd worden... kan altijd nog hè...
 

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
47
19
Bokirules wrote:

Fireball wrote:
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?


Zou zeker een goede aanvulling zijn…maar nog niet de verwachte laatste headliner.

Zou Kensington niet gewoon de laatste headliner zijn, of speelt Kensington tijdens de EK finale?

Tuurlijk zou Kensington de headliner kunnen zijn dat hebben ze eerder gestaan. Maar het zou op je 40 jarig jubileum feest wel een teken van armoede zijn... Sting is ok, Lionel Richie is ok...(Even daar gelaten dat smaken verschillen) maar daar moet op de laatste dag toch een act van wereld formaat tegenover staan... Kensington is ok...maar geen tegenhanger van wereld formaat.
Ik gok erop dat ze nog met iets heel verrassend op de proppen komen... ??
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
DennisvdBr wrote:

Bokirules wrote:

Fireball wrote:
Uriah Heep staat op 8 juli in Sion, Zwitserland, samen met Deep Purple… Heep heeft verder niks staan in t BP weekend. kanshebber ?


Zou zeker een goede aanvulling zijn…maar nog niet de verwachte laatste headliner.


Zou Kensington niet gewoon de laatste headliner zijn, of speelt Kensington tijdens de EK finale?

Tuurlijk zou Kensington de headliner kunnen zijn dat hebben ze eerder gestaan. Maar het zou op je 40 jarig jubileum feest wel een teken van armoede zijn… Sting is ok, Lionel Richie is ok…(Even daar gelaten dat smaken verschillen) maar daar moet op de laatste dag toch een act van wereld formaat tegenover staan… Kensington is ok…maar geen tegenhanger van wereld formaat.
Ik gok erop dat ze nog met iets heel verrassend op de proppen komen… ??

Dat zou inderdaad goed mogelijk kunnen zijn ja... maar stel dat t Ned. elftal de finale haalt, dan gooien ze het gewoon anderhalf uur stil om de wedstrijd te kunnen kijken, zoals in 2010 met de WK finale tegen Spanje... dan zou Kensington dus ook doorschuiven....?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken