Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Al verschillende zelfde namen als op NSJ, zou wel mooi zijn als de Black Pumas ook nog doorkomen!

Al verschillende zelfde namen als op NSJ, zou wel mooi zijn als de Black Pumas ook nog doorkomen!
Ik acht die kans best klein. Staan op DTRH (3-5 juli), 8 juli op NOS Alive (Portugal) 10 juli op Mad Cool (Spanje) en dan 12 juli op North Sea Jazz. Zou betekenen dat ze er de elfde zouden staan en met al twee shows in Nederland wordt die kans aanzienlijk kleiner.

Ben toch wel benieuwd waar Bospop nog mee gaat komen.
Van mij bv Duran Duran nog wel op de zondag. Voor Kensington past nog prima.

Hoop toch op wat stevigers dan Duran Duran. Een goede classic rock band hoort er toch nog steeds wel bij als het aan mij ligt.

Verder als ik kijk naar de eerste aankondigingen van North Sea Jazz, dan zie ik daar nog wel een paar eventuele dubbelingen. Artiesten als Eric Gales, Christone "Kingfish" Ingram, Brittany Howard en misschien Michael Kiwanuka zie ik nog wel op Bospop staan.

Hoop toch op wat stevigers dan Duran Duran. Een goede classic rock band hoort er toch nog steeds wel bij als het aan mij ligt.

Verder als ik kijk naar de eerste aankondigingen van North Sea Jazz, dan zie ik daar nog wel een paar eventuele dubbelingen. Artiesten als Eric Gales, Christone “Kingfish” Ingram, Brittany Howard en misschien Michael Kiwanuka zie ik nog wel op Bospop staan.

Ook ik hoop op n classic Rock act, Mothers Finest tourdata gaat tot en met Mei, wellicht een kanshebber ?

Mothers Finest tourdata gaat tot en met Mei, wellicht een kanshebber ?
dat zou mooi zijn...

overigens nog altijd geen ticket gekocht
mijn vrouw is nog aan het twijfelen of ze mee wil de zaterdag naar Bospop wilt of de zondag naar Pinkpop.

daar moet ik nog wat druk achter zetten denk ik LOL :lol: :-P

Fireball wrote:
Mothers Finest tourdata gaat tot en met Mei, wellicht een kanshebber ?

dat zou mooi zijn…

overigens nog altijd geen ticket gekocht
mijn vrouw is nog aan het twijfelen of ze mee wil de zaterdag naar Bospop wilt of de zondag naar Pinkpop.

daar moet ik nog wat druk achter zetten denk ik LOL ? ?

Hahahaha Poot stijf houden Dennis!

We gaan ondertussen al bijna richting februari en het blijft angstvallig stil vanuit de organisatie in Weert. Is het misschien mogelijk dat het programma al compleet is? Ik kan het me niet voorstellen, maar toch.

We gaan ondertussen al bijna richting februari en het blijft angstvallig stil vanuit de organisatie in Weert. Is het misschien mogelijk dat het programma al compleet is? Ik kan het me niet voorstellen, maar toch.
Nee, da's geen mogelijkheid. Gewoon te weinig nu en anders hadden ze dat ook wel gezegd.

Maak je inderdaad maar geen zorgen, er komt heus nog wel het een en ander bij. Ik verwacht/hoop zelfs dat er deze of volgende week nog wel wat van nieuws komt als vervolg op de deel en win actie die vorige week op facebook liep.

Wat je zegt. Waarschijnlijk deze of volgende week de laatste week namen en hopelijk ook meteen het tijdschema...

als het allemaal klopt moeten er nog een 14 tal namen bijkomen... ruimte genoeg dus voor een paar grote acts....ik verwacht nog wel een knaller net voor Kensington.

als het allemaal klopt moeten er nog een 14 tal namen bijkomen… ruimte genoeg dus voor een paar grote acts….ik verwacht nog wel een knaller net voor Kensington.
Alles is beter dan Kensington.

Fireball wrote:
als het allemaal klopt moeten er nog een 14 tal namen bijkomen… ruimte genoeg dus voor een paar grote acts….ik verwacht nog wel een knaller net voor Kensington.

tja,.. we worden er eigenlijk mee gestraft... zoals ik al eerder memoreerde: iets eerder back to camping en BBQ aan!

wenteldave wrote:

Fireball wrote:

tja,.. we worden er eigenlijk mee gestraft… zoals ik al eerder memoreerde: iets eerder back to camping en BBQ aan!

Wij dachten om dan nog maar op zondagavond naar huis te gaan, na de 1 na laatste act, ipv terug in ons tentje.

Fireball wrote:

wenteldave wrote:

Fireball wrote:

tja,.. we worden er eigenlijk mee gestraft… zoals ik al eerder memoreerde: iets eerder back to camping en BBQ aan!

Wij dachten om dan nog maar op zondagavond naar huis te gaan, na de 1 na laatste act, ipv terug in ons tentje.

Ja... dat is ook nog een mogelijkheid ja... wij blijven tot maandagochtend, het is moeilijk om je caravan er savonds nog tussenuit te krijgen... en de hele zondag zonder een biertje zie ik ook niet zitten...

Dat van dat biertje, daar heb je wel een punt. En ik snap je met de caravan. wij gaan altijd met een klein tentje. Da's lekker flexibel, die ruimen we in de loop van de dag wel op (als de auto niet te ver weg staat, je weet het nooit ) en drie dagen in een tentje in combinatie met een festival is eigenlijk best zwaar... ;-)

Dat van dat biertje, daar heb je wel een punt. En ik snap je met de caravan. wij gaan altijd met een klein tentje. Da’s lekker flexibel, die ruimen we in de loop van de dag wel op (als de auto niet te ver weg staat, je weet het nooit ) en drie dagen in een tentje in combinatie met een festival is eigenlijk best zwaar… ?

Daar weet ik alles van. Heb Jaren in een tentje gebivakkeerd op Arrow en Bospop, nu sinds 6 jaar met Caravan is wel lekker relaxt hoor,... alles bij de hand, van toilet, koelkast tot goed ruim bed!! heerlijk!!!!!

remkobak wrote:
Dat van dat biertje, daar heb je wel een punt. En ik snap je met de caravan. wij gaan altijd met een klein tentje. Da’s lekker flexibel, die ruimen we in de loop van de dag wel op (als de auto niet te ver weg staat, je weet het nooit ) en drie dagen in een tentje in combinatie met een festival is eigenlijk best zwaar…
1f609.svg

Daar weet ik alles van. Heb Jaren in een tentje gebivakkeerd op Arrow en Bospop, nu sinds 6 jaar met Caravan is wel lekker relaxt hoor,… alles bij de hand, van toilet, koelkast tot goed ruim bed!! heerlijk!!!!!

Wat ik ook kan aanbevelen is het Bospop arrangement bij roompot de Weerterbergen. Goed huisje en maar 4 km van het festival. Met de fiets makkelijk te doen en anders rijden er voldoende pendelbussen naar het festival en terug.....

Users who are viewing this thread