Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Wie weet deze week misschien wel nieuws? Vorig jaar kwamen ze ook half januari met enkele namen...

Rodger Hodgson kan zeer waarschijnlijk een streep door, staat op 10 en 12 juli in Frankrijk en zal niet voor een zaterdag op en neer komen naar het festivalterrein in Weert.

Hoop zelf op nog wat gitaren op het affiche. Namen zoals Lynyrd Skynyrd of zoals afgelopen editie Foreigner of Rival Sons mogen van mij doorkomen.

Rodger Hodgson kan zeer waarschijnlijk een streep door, staat op 10 en 12 juli in Frankrijk en zal niet voor een zaterdag op en neer komen naar het festivalterrein in Weert.

Hoop zelf op nog wat gitaren op het affiche. Namen zoals Lynyrd Skynyrd of zoals afgelopen editie Foreigner of Rival Sons mogen van mij doorkomen.

Greta van Fleet ??!!!

BatMutsje wrote:

Greta van Fleet ??!!!
Altijd welkom. Zo, Rival Sons was vorig jaar ook gewoon uitmuntend. Enorm genoten.

Fireball wrote:

BatMutsje wrote:

Greta van Fleet ??!!!

Altijd welkom. Zo, Rival Sons was vorig jaar ook gewoon uitmuntend. Enorm genoten.

Zeker wel, waren lekker bezig daar... goeie band hoor!

Rival Sons waren zeker geweldig en laat ze maar terugkomen.
Heb even gekeken voor andere mogelijkheden, maar Uraih Heep zou kunnen op zondag. Staan de dag ervoor in Duitsland.
Kim Wilde zou ik ook graag willen zien, maar staat in Finland en denk niet dat die komt op de zondag.
Keek op de site van Nightwish en daar viel me op dat alleen het Bospopweekend er geen boeking staat. Misschien!!!!
Verder zou Sheila E samen met Candy Dulfer ook wel een leuke toevoeging zijn. ABC is ook nog een mogelijkheid.
Voor een nederlandse band mag Navarone wel worden toegevoegd.
We gaan het zien, maar wordt vast een mooi weekend.

Nightwish, Uriah Heep, prima... mag van mij gebeuren. ABC wellicht uit nostalgisch oogpunt.. Sheila E doet me eigenlijk niet veel... misschien een stukje met the Revolution ?

Aparte combi maar Bryan Adams gaat samen met Bon Jovi op tour door Amerika komende zomer.
Zijn dus allebei definitief afgeschreven voor het festivalseizoen.
Wie weet iets voor Europa volgend jaar?
https://www.nu.nl/muziek/6024123/bon-jovi-introduceert-nieuw-album-tijdens-tour-met-bryan-adams.html

Aparte combi maar Bryan Adams gaat samen met Bon Jovi op tour door Amerika komende zomer.
Zijn dus allebei definitief afgeschreven voor het festivalseizoen.
Wie weet iets voor Europa volgend jaar?
https://www.nu.nl/muziek/6024123/bon-jovi-introduceert-nieuw-album-tijdens-tour-met-bryan-adams.html
Bryan Adams mag wel overkomen, aangezien die, als het goed is, nog gewoon kan zingen. Bon Jovi daarentegen kan dat niet meer en mag daarom wel achterblijven in de Verenigde Staten.

Ik had vandaag wel wat nieuwe namen verwacht, maar helaas, we zullen nog even geduld moeten hebben!

Ugly Kid Joe heb ik onlangs nog gezien, en lijkt me een mooie toevoeging.

Verder hoop ik dat er nog iets moois op zondagavond staat op de main voor Kensington.
Verder ben ik er van overtuigd dat het vast weer een prachtig weekend word

Uitgesloten voor Bospop, 10 - 11 -12 juli staan er nu concerten waaronder dus de 11e op Royal Park Live.

Uitgesloten voor Bospop, 10 – 11 -12 juli staan er nu concerten waaronder dus de 11e op Royal Park Live.
Oh. Da's jammer dan. Keihard door de neus geboord, aangezien ik niet denk dat Bospop hem zou laten schieten.

Verdorie, dat is wel jammer ja.. had hem graag gezien op BP, helaas.... dan maar hopen op een andere grote naam!

Uitgesloten voor Bospop, 10 – 11 -12 juli staan er nu concerten waaronder dus de 11e op Royal Park Live.

Wat had ik hem graag gezien op Bospop. Kaarten zijn binnen voor de zaterdag en zondag. Ik mag hopen dat ze snel weer wat namen bekend gaan maken.

3 doors down op Hello festival. Dat was een goeie geweest voor Kensington op de zondag vind ik persoonlijk.

Users who are viewing this thread