Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Peter Frampton 12 Juni in Grolloo zou hij een gaatje hebben in zijn schema voor Bospop zou geweldig zijn.
Twijfel om naar de Royal Albert Hall te gaan…is toch een hele onderneming.
Dus Bospop laat ons niet te lang wachten omtrent wat er allemaal nog voor moois komt op deze 40e editie.
Wel een prachtige locatie om hem mee te maken!

bluescape10 wrote:
Peter Frampton 12 Juni in Grolloo zou hij een gaatje hebben in zijn schema voor Bospop zou geweldig zijn.
Dus Bospop laat ons niet te lang wachten omtrent wat er allemaal nog voor moois komt op deze 40e editie.

Mogelijk half januari weer een nieuwe lading namen. Was vorig jaar ook het geval. Mogelijk zit Frampton daarbij. In het verleden hebben beide festivals al vaker namen gedeeld.

wenteldave wrote:

bluescape10 wrote:

Mogelijk half januari weer een nieuwe lading namen. Was vorig jaar ook het geval. Mogelijk zit Frampton daarbij. In het verleden hebben beide festivals al vaker namen gedeeld.
Doen ze nu natuurlijk ook al, maar ik zou er niet rouwig om zijn als er meer namen bijkomen. Laat The War and Treaty maar overkomen!

Peter Frampton hoeft van mij niet naar Bospop. Ze delen al Beth Hart en Wouter Trout. Heb net kaarten voor beide festifals gekocht en wil dus niet teveel dubbelingen.
Pak ook nog even Iron Maiden mee, dus wordt een mooi festival jaar.

Ik heb geen risico genomen en je kon makkelijk 2 prima plekken reserveren voor the Albert Hall bij start vande verkoop.. Het is toch de laatste keer dat hij komt ivm zijn ziekte. Een hele onderneming om te komen? Nee hoor, heen vliegen Londen City en terug met Eurostar. Die kosten zijn net zo duur als een kaartje in de zaal. Hotel vlak bij vliegveld voor £ 65,00 een nacht. Goed, kost wel wat maar wel een belevenis!

allereerst een rocking good year gewenst aan jullie allen! Frampton mag van mij komen hoor!

wenteldave wrote:

bluescape10 wrote:

Delen nu natuurlijk al meer namen. Maar wie weet, er moet in ieder geval nog wel wat bij en dat mag van mij best deze maand al ja

Edit: Oh, gossie. De reacties komen toch door. Herhaling van wat ik al gezegd heb.

Volgens de site van Grolloo is het optreden van Frampton aldaar zijn laatste in Nederland, die kunnen we dus ook wegstrepen. jammer...

Ook John Fogerty naar Grolloo. Benieuwd waar hij nog meer gaat optreden. Was vorig jaar erg goed op Bospop.

Heeft er hier iemand interesse om mee te doen met een groepsticket? (11e ticket gratis)
Wij komen één iemand tekort in onze groep. Scheelt toch een paar biertjes :wink:

Heeft er hier iemand interesse om mee te doen met een groepsticket? (11e ticket gratis)
Wij komen één iemand tekort in onze groep. Scheelt toch een paar biertjes ?

Ik heb mijn tickets al binnen helaas.. ik hoop dat je nog iemand kunt vinden.. zijn inderdaad een aantal lekkere biertjes.. SUCCES!

Placebo mag van mij ook wel komen, maar ik denk dat ze er alleen als headliner zouden staan en die spots zijn al, helaas, vergeven...

Weet ook iemand of er donderdag als Iron Maiden er staat ook pendelbussen rijden vanaf de Weerterbergen?

Weet ook iemand of er donderdag als Iron Maiden er staat ook pendelbussen rijden vanaf de Weerterbergen?
De laatste keer dat ze in Nederland waren, in het Gelredome, reden er wel pendelbussen. Ik zou het nu niet weten, maar het is wellicht handig om die vraag of neer te leggen bij Bospop of Mojo.

Placebo mag van mij ook wel komen, maar ik denk dat ze er alleen als headliner zouden staan en die spots zijn al, helaas, vergeven…
Al eerder aangegeven maar als Kensington afsluit op de zondag zullen ze daar nog wat voor zetten. Een paar jaar geleden hadden ze ook de constructie Santana Kensington op de zondagavond. Mogelijk nu weer zoiets met dan bv Placebo voor Kensington? Er kom in ieder geval nog wel een naam van formaat bij op de zondag denk ik.....

Ik ga er ook nog steeds van uit dat er, zeker op de zondag, nog wel een naam van betekenis bij gaat komen. Of dat dan Placebo is of een andere act, zien we wel weer. Ik hoop in ieder geval dat we binnen nu en een paar weken weer een paar namen erbij krijgen

Users who are viewing this thread