Bospop 2019

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Prima vervanger voor Snow Patrol, vond Toto in 2010 al erg sterk spelen toen, kijk er naar uit!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toto gezien op Pinkpop Classic 2012, dat was genieten hoor...
Hoh, wat een fijne editie was dat zeg...

Ik begin toch langzaam te twijfelen, misschien toch nog naar Bospop.
Al zal het misschien enkel de zaterdag gaan zijn, die zaterdag staat wel bol met wat dingen die ik wel wil zien.
De Creedence Clearwater Revival meneer John Fogerty, Hall & Oates, Flogging Molly, Living Colour, Cat Empire en ook nog Danny Vera.
Vind dat de 70 euro wel waard hoor.

Als ik iets ga doen is het sowieso niet de zondag van Bospop, Bon Jovi ipv Sting in dat geval.
Twijfel namelijk ook nog aan Bon Jovi op TW, daar kan ik ook John Fogerty mee pakken. Skunk Anansie, John Butler en Jimmy Barnes staan daar ook.
Daar zit nog een twijfel, plus ik moet nog wat dingen regelen om uberhaupt dat weekend iets te kunnen doen...
Ligt er ook aan welke dag ik echt kan zaterdag of zondag... maar als het lukt neem ik mijn vrouw ook mee.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Keuzes maken Dennis.... Altijd lastig :wink:
Al snap ik je wel. Bon Jovi komt ook niet iedere dag naar Europa last staan naar Nederland. Die dag van Werchter is ook zeker niet verkeerd!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Keuzes maken Dennis…. Altijd lastig
1f609.svg

Al snap ik je wel. Bon Jovi komt ook niet iedere dag naar Europa last staan naar Nederland. Die dag van Werchter is ook zeker niet verkeerd!
grootste horde is inmiddels geregeld... oppas voor de kids

we krijgen echter de zondag nacht / maandag ochtend NIET geregeld. TW / Bon Jovi valt dus af.
na paar weken steggelen hebben we besloten de zaterdag naar Bospop te gaan.

maar dit weekend ff 2 zaterdag tickets aanschaffen dan maar...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nou, tickets zijn binnen!!

Zaterdag Bospop zijn wij er bij.
Skunk Anansie, Flogging Molly, Living Colour al eens gezien, zeker geen slecht idee. Cat Empire nog niet. De doorslag voor deze dag was Danny Vera, al keer of 3 gezien en ticket voor theater show in november ligt ook al klaar. Maar deze dag pikken we gewoon mee.
Hall & Oates is wel een guilty pleasure, sta versteld hoeveel nummers ik van ze ken btw...
Maar John Fogerty... Hoe vaak krijg je 50 jaar na dato nog de kans om iemand te zien die op het orginele Woodstock heeft gespeeld?
Playlist Creedence Clearwater Revival staat hier in de achtertuin lekker aan met een koud pilsner er bij...

Even een gezellig dagje met mijn vrouwtje 13 juli, ook fijn!

Misschien zien we elkaar wel? Tot dan...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Nou, tickets zijn binnen!!

Zaterdag Bospop zijn wij er bij.
Skunk Anansie, Flogging Molly, Living Colour al eens gezien, zeker geen slecht idee. Cat Empire nog niet. De doorslag voor deze dag was Danny Vera, al keer of 3 gezien en ticket voor theater show in november ligt ook al klaar. Maar deze dag pikken we gewoon mee.
Hall & Oates is wel een guilty pleasure, sta versteld hoeveel nummers ik van ze ken btw…
Maar John Fogerty… Hoe vaak krijg je 50 jaar na dato nog de kans om iemand te zien die op het orginele Woodstock heeft gespeeld?
Playlist Creedence Clearwater Revival staat hier in de achtertuin lekker aan met een koud pilsner er bij…

Even een gezellig dagje met mijn vrouwtje 13 juli, ook fijn!

Misschien zien we elkaar wel? Tot dan…

Hier precies dezelfde playlist op! Misschien tot op Bospop. Wijs besluit om lekker te gaan.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Ik ga het hele weekend naar Bospop en ga dan ook met mijn tent.
Nu twijfel ik of ik donderdagavond heen zal gaan of vrijdagochtend.
Iemand ervaring of het erg druk zal zijn?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Geen idee, want het is de eerste keer dat de camping al op donderdag open gaat. Normaal is het op vrijdag best druk en moet je er voor 3/4 uur in de middag wel bij zijn om een mooi plaatsje te krijgen. Wij gaan zelf waarschijnlijk ook op donderdag zodat we vrijdag gewoon relaxt kunnen starten aan het festival.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ook wij vertrekken al op donderdag, de vrijdag is nu festivaldag dus zal het er al vroeg druk zijn bij de campings.. dus Mirjam: ik zou donderdags gaan als ik jou was. Verder kun je dan relaxt aan de vrijdag beginnen...Ik zal tenminste lekker uitslapen na een gezellige donderdagavond op de (camper) camping.. !
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Het nadeel is dat ik werk tot 21uuur en dan nog van af kop noord Holland naar Limburg mag tuffen.
Het lIjkt me gewoon fijn om vrijdag idd al te staan en rustig te starten.
Ik wacht het weer nog maar af en maak dan mijn beslissing wel.
Zag dat vrijdag wel vrij laat start....





Ook wij vertrekken al op donderdag, de vrijdag is nu festivaldag dus zal het er al vroeg druk zijn bij de campings.. dus Mirjam: ik zou donderdags gaan als ik jou was. Verder kun je dan relaxt aan de vrijdag beginnen…Ik zal tenminste lekker uitslapen na een gezellige donderdagavond op de (camper) camping.. !
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Tja, als je donderdags tot 21.00 moet werken is het geen doen meer om dan nog te vertrekken vanuit noord Holland, is een flinke trip ja, is het misschien een optie om vrijdags vroeg te vertrekken zodat je net ná de ochtendspits Eindhoven voorbij bent ? kun je alles op je gemak doen op de camping... ik wens je in ieder geval alvast een goede reis !
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het voordeel is wel dat er al een boel volk op de donderdag gaat arriveren dus dat heeft ook invloed op de vrijdag.
Als je tot 21 uur moet werken zou ik lekker de volgende ochtend vertrekken. Als je er rond de middag bent ben je toch lekker op tijd......
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ben zelf ook nog aan t twijfelen wanneer te gaan. Miss vrijdagmorgen eerst de tent opzetten voordat ik ga werken...
Voorgaande keren pas vrijdagavond/zaterdagmorgen gearriveerd en er was nog voldoende plek! Vorig jaar hebben ze een en ander gewijzigd aan de indeling en hadden van 'onze' campingplek de fietsenstalling gemaakt ?
Ik weet niet wat ze dit jaar gaan doen, zie nl nog nergens de plattegrond.
Was trouwens een ideaal campingplekje: in het verlengde van de mainstage, dus we konden vanuit onze luie campingstoel alles ontzettend goed meekrijgen. Dus hopelijk wordt dat stukje wei dit jaar ook weer camping ?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Wie weet..? Ik las wel ergens dat het terrein dit jaar iets groter gaat worden, ten opzichte van andere jaren, wellicht dat de camping(s) dan ook anders ingericht gaat worden ?...
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Weet iemand of pendelbussen vanuit Weert naar festivalterrein goed is geregeld? Ik lees dat maar 1 bus per uur vertrekt? Iemand ervaring mee?
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nee, Helaas.. geen ervaring mee, vrienden van mij wel, ik zal eens navragen,.. Stonden die tijden op de BP site ? dan kun je daar wel van uit gaan denk ik..
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Het station ligt op ruim 45 minuten lopen van het festival terrein. Er zullen echter regelmatig bussen rijden van het station in Weert naar de ingang van het festivalterrein. Ook van en naar vakantiepark de Weerterbergen rijden bussen. De pendelbussen rijden minimaal 1 keer per uur.
Bussen rijden minimaal 1x per uur, dus bij drukte meerdere keren p/u lijkt mij..

Pendelbus station:
•Donderdag 11 Juli 16:00 – 00:00 (laatste vertrek van festival terrein)
•Vrijdag 12 Juli 10:00 – 00:00 (laatste vertrek van festival terrein)
•Zaterdag 13 Juli 10:00 – 00:00 (laatste vertrek van festival terrein)
•Zondag 14 Juli 10:00 – 00:00 (laatste vertrek van festival terrein)
•Maandag 15 Juli 08:00 – 12:00 (laatste vertrek van festival terrein)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Dat doen ze bij Bospop wel héél erg netjes zeg:
Krijg een mailtje dat ik voordelig (50€) een vrijdagkaartje kan kopen omdat de headliner veranderd is en ik maar een 2-dagenkaart heb 8-O !
Dus dan ben ik de vrijdag ws óók op het festivalterrein te vinden!!! :)
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
@fireball dat had ik inderdaad gelezen. Maar wist dus niet zeker of meerdere keren per uur zou zijn. Als je eens zou willen vragen aan je vrienden, zou fijn zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken