Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Mijn eerste keer BKS en ik ben aan het inpakken! Nog tips voor op de camping? Wel/niet direct regenlaarzen aandoen? Hebben ze ergens een kookeiland? Mag ik teruglopen naar de auto voor een extra deken of tas? Hoe zit het met de douches, wat zijn de ervaringen met de toiletrijen in de ochtend? Hebben we ergens spiegels? Iets wat ik absoluut niet moet vergeten? Goede plekjes/tips waar te staan? Ik hoor het graag want de FAQ maakt me weinig wijzer.
Nee. Ja. Nee. Ja. Ok. Ja. Nee. Aan het water.

Mijn eerste keer BKS en ik ben aan het inpakken! Nog tips voor op de camping? Wel/niet direct regenlaarzen aandoen? Hebben ze ergens een kookeiland? Mag ik teruglopen naar de auto voor een extra deken of tas? Hoe zit het met de douches, wat zijn de ervaringen met de toiletrijen in de ochtend? Hebben we ergens spiegels? Iets wat ik absoluut niet moet vergeten? Goede plekjes/tips waar te staan? Ik hoor het graag want de FAQ maakt me weinig wijzer.
  • Geen idee hoe de camping er bij zal liggen. Dit wordt mijn 6e BKS en heb eigenlijk altijd enorm veel geluk gehad met het weer. Ik denk zelfs dat het met deze vooruitzichten mijn 'slechtste' BKS op weergebied zal worden. Ik las hierboven dat het wel goed zal meevallen.
  • Kookeiland: heb ik nog niet gezien op de camping. Veel mensen nemen gewoon zelf een klein gasvuurtje mee.
  • Je mag zoveel teruglopen naar je auto als je wil. Al raad ik dat met de afstand niet echt aan ;)
  • Er is dichtbij de ingang van de camping 1 groot douche- en wc-complex (o.a. met spiegels; die zijn er aan de wc's op het terrein trouwens ook). Netjes, échte wc's en op de ochtendspits na eigenlijk nooit echt aanschuiven.
  • Je kan eigenlijk bijna geen slecht plekje uitkiezen op de camping. De plekken dichtbij het terrein en de plekken langs de waterkant zijn natuurlijk wel felbegeerd, maar algemeen kan je sowieso wel een goed plekje scoren als je op tijd komt.
  • Andere tips: breng je zwembroek mee (al zal het dit jaar enkel voor de durvers zijn). Verder kan je op het strand aan de camping ook heerlijk chillen, meedoen aan activiteiten en een onbijtje, koffie of iets sterkers scoren. Dit jaar lijkt het beheer bij een ander bedrijfje te zitten, maar ik vertrouw erop dat het wel weer in orde zal zijn.
Je zit natuurlijk wel gezellig in het bos en aan het water. En de sfeer is ook wat rustiger, gemoedelijker en 'volwassener' dan op de gemiddelde festivalcamping (verwacht geen luide feestjes na de festivaldag of overdreven veel dronken mensen). Maar voor de rest blijft het ook maar een gewone festivalcamping.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: spongebobsong en tosti
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen enkele editie met slecht weer meegemaakt, dus of het modderig wordt, geen idee, maar ik snap niet hoe je zo'n heel weekend op sneakers volhoudt. Als ik niet m'n wandelschoenen aanheb dan lig ik er vrijdagmiddag al bijna af.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen enkele editie met slecht weer meegemaakt, dus of het modderig wordt, geen idee, maar ik snap niet hoe je zo'n heel weekend op sneakers volhoudt. Als ik niet m'n wandelschoenen aanheb dan lig ik er vrijdagmiddag al bijna af.
Bergschoenen gaan bij mij alleen aan als er risico is op natte voeten, anders lekker op de sneakers.

Op welke song zitten jullie dit te wachten dit weekend voor de ultieme BKS vibe?
Bij mij zal het beginnen bij Ao - Talvez en Newdad - Angel

Verder kijk ik het meest uit naar volgende:
  • Gorillaz - Empire Ants (al vrees ik dat die de setlist weer niet haalt, dus doe maar Melancholy Hill)
  • Ethel Cain - Nettles, Crush, Ptolemaea ( of eigenlijk gewoon elk nummer)
  • Jack White - Steady As She Goes
  • Aldous Harding - Imagining My Man
  • Tropical Fuck Storm - Stepping on a Rake, Chamelion Paint en You Let My Tyres Down
  • GHOSTWOMAN - That Jesus
  • Nick Cave - I Need You
  • supermodel* - I Used To Live In England
  • Mac DeMarco - Chamber of Reflection

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread