Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Ik ben ook tevreden met wat er ligt. Naast de degradatie van een voormalig headliner geen grote verrassing. De playlist van dit jaar kan gewoon mee, want een groot deel van de interessante boekingen gaat gewoon door naar 2021. Vind het wel jammer dat Hamilton Leithauser afgevallen lijkt te zijn. Khruangbin zal waarschijnlijk nog wel worden toegevoegd, anders was de reactie op instagram wel anders geweest.

Verder helemaal eens met de reacties dat er nu een betere spreiding over de dagen is. Programma is zo een stuk evenwichtiger.

Laten we hopen dat het over jaar echt gaat gebeuren.
Overigens trok er volgens buienradar zojuist een behoorlijke bui over Hilvarenbeek!!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hoe is het tot nu toe eigenlijk met de verspreiding van de processierups in Brabant? (dit is geen enkele poging tot humor oid, ben er oprecht benieuwd naar)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Hoe is het tot nu toe eigenlijk met de verspreiding van de processierups in Brabant? (dit is geen enkele poging tot humor oid, ben er oprecht benieuwd naar)

Ik kan niet spreken over Brabant, maar heb er centraal in het land al best veel gezien...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Hoe is het tot nu toe eigenlijk met de verspreiding van de processierups in Brabant? (dit is geen enkele poging tot humor oid, ben er oprecht benieuwd naar)

Onbedoelde humor is vaak de beste humor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Volgens mij is het hier en in Limburg nog steeds processierups gekte, alleen klein beetje ondergesneeuwd door ander wereld nieuws.

Ik sping een nest vol met processie rupsen als ik daarna gewoon BKS zou mogen vieren.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De vraag is alleen of je dan nog in staat zou om BKS te kunnen vieren.

Heb ze hier (Leiden e.o.) nog vrijwel niet gezien. Had even, valse, hoop dat het dit jaar minder erg was dan vorige jaren.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Hoe is het tot nu toe eigenlijk met de verspreiding van de processierups in Brabant? (dit is geen enkele poging tot humor oid, ben er oprecht benieuwd naar)

Onbedoelde humor is vaak de beste humor.

Het klinkt vrij lollig, dus toch maar even die bijzin er bij gezet)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vrijdag: The National, BADBADNOTGOOD, Jamie xx, Octavian, Soccer Mommy
Zaterdag: The Strokes, Catfish & The Bottlemen, Fontaines D.C., Jarvis Cocker, Girl Band, Meetsysteem
Zondag: Massive Attack, Belle & Sebastian, DIIV, black midi, Black Country, New Road

Dit zijn de dingen die ik per se wil zien. Al die andere mooie namen daargelaten. Nu al zin in volgend jaar :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Reactie van BKS op Facebook, op vraag of dit het hele programma is:
Nee, komen nog een paar dingen bij! (helaas niet gelukt alles voor vandaag helemaal te bevestigen)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
En:
Is er een kans dat afgevallen namen alsnog komen? Zoals een Weyes Blood, Beach Bunny, Khruangbin, park hye jin, Hunee..

Yes, we zijn nog met verschillende artiesten bezig. Later meer nieuws!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Vreemde communicatie! Dat blijft toch moeilijk. Wel goed nieuws want dit was kwantitatief aan de magere kant. Daarnaast is er dan nog wat om naar uit te kijken.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
591
548
Kan m'n zaterdagticket ook inruilen voor 'n weekendticket ?
Mis het wel zeg... nu maar thuis op de tuinbank onder de parasol schuilen voor 'n buitje ?
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
122
68
Had een vraag gesteld of ze Sufjan Stevens weleens hadden geprobeerd. Ze gaven aan dat het zeker een wens zou zijn om hem te boeken als headliner in de toekomst...
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.094
316
Overigens trok er volgens buienradar zojuist een behoorlijke bui over Hilvarenbeek!!

Straks weer!

In een andere wereld zouden we serieus nat zijn geregend bij The National..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
Werd net op de bingo stream gezegd dat er sowieso nog geen Casbah namen bekend gemaakt zijn.

En dat Fontaines op de TWO gepland stond/staat.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Poe zeg. Dat was een vroegtijdig einde geweest van de eerste BKS dag. Wat een noodweer. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Als Brabant het onweer had dat nu in Zuid Holland is aangekomen was de boel zeker stil gelegd. Wat een noodweer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken