Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Ik zit klaar voor 3 zaterdag kaarten. Voornamelijk omdat het qua planning niet uit gaat komen om een heel weekend te gaan en dan is zaterdag de makkelijkste dag.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Ik zit klaar voor 3 zaterdag kaarten. Voornamelijk omdat het qua planning niet uit gaat komen om een heel weekend te gaan en dan is zaterdag de makkelijkste dag.

Heuj, kaartjes zijn binnen ?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Dit is wel heel netjes:

Dank je wel voor jullie support! Meer dan 90% van jullie heeft besloten zijn of haar ticket te houden voor Best Kept Secret Festival 2021. Alle nog beschikbare tickets zijn vanaf nu weer in de verkoop via https://bestkeptsecret.nl/tickets
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Dit is wel heel netjes:

Dank je wel voor jullie support! Meer dan 90% van jullie heeft besloten zijn of haar ticket te houden voor Best Kept Secret Festival 2021. Alle nog beschikbare tickets zijn vanaf nu weer in de verkoop via https://bestkeptsecret.nl/tickets

Ik vind het vooral kinderachtig dat ze die 10% restitutie-aanvragers niet gewoon binnen 3 maanden kunnen uitbetalen.
Als het 50% was had ik er nog wel begrip voor gehad, nu gewoon niet.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
We twijfelen om de vrijdag te gaan. Begint de eerste dag altijd om 14:00 uur?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Processierups wrote:
Dit is wel heel netjes:

Dank je wel voor jullie support! Meer dan 90% van jullie heeft besloten zijn of haar ticket te houden voor Best Kept Secret Festival 2021. Alle nog beschikbare tickets zijn vanaf nu weer in de verkoop via https://bestkeptsecret.nl/tickets

Ik vind het vooral kinderachtig dat ze die 10% restitutie-aanvragers niet gewoon binnen 3 maanden kunnen uitbetalen.
Als het 50% was had ik er nog wel begrip voor gehad, nu gewoon niet.

Goh ja, bij BKS plaats ik dat nog wel. Die hebben niet zoveel overschot.

Onze paasvakantie naar LA was ook logischerwijs geannuleerd. Hadden ticketjes voor een NBA match. We spreken hier over mastodonten van winstgevende bedrijven. Was heel veel gedoe om uiteindelijk een refund te kunnen aanvragen en ook dat is nog maanden wachten.
Dat vind ik vervelender dan BKS.

Maar als je het nodig hebt heb je het nodig natuurlijk.
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
7
0
Ik post niet heel veel op dit forum... Maar toch even het mooie nieuws naar buiten! Volgend jaar zal voor mij de 1e keer Best Kept Secret worden! Normaal gesproken laat mijn portemonnee 1 festival per seizoen toe... In het kader van elk nadeel heeft zijn voordeel, er is dus ruimte voor nog een festival aangezien Werchter dit jaar al betaald was. Laat, met net zoals velen hier volgens mij, de voorpret maar weer beginnen...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Toch wat teleurgesteld had wel wat meer nieuwe, verassende namen verwacht en baal enorm van een paar cancels... Zeker Easy Life begon ik echt heel tof te vinden de laatste weken. Beach Bunny, Khruangbin, Sheer Mag en Hamilton Leithauser zijn ook jammer.

De verdeling over de dagen is inderdaad wel wat beter nu.
VR: The National - Black Lips - Squid - 100 Gecs - BadBadNotGood - Dope Lemon - Metronomy - Tinariwen - Tropical Fuck Storm - Pip Blom - Soccer Mommy - Surfbort
ZA: The Strokes - Fontaines DC - Rolling Blackouts Coastal Fever - Pottery - SORRY - The Homesick
ZO: Diiv - Black Midi - Massive Attack - The Avalanches - Belle And Sebastian - Yellow days - Black Country New Road

Toch nog een ticketje Primavera proberen te bemachtigen aangezien die het meeste ook hebben + Tame Impala, Gorillaz, Beck, Yo La Tengo, Dinosaur Jr, Kurt Vile, Idles, Shame, The Murder Capital, King Gizzard, Shellac, Jawbox,... En dan doe ik lekker beide, aangezien Primavera wel wat lastige clashes zal hebben dan kan ik die gewoon de week nadien op BKS zien! Helemaal top!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Toch wat teleurgesteld had wel wat meer nieuwe, verassende namen verwacht en baal enorm van een paar cancels… Zeker Easy Life begon ik echt heel tof te vinden de laatste weken. Beach Bunny, Khruangbin, Sheer Mag en Hamilton Leithauser zijn ook jammer.

Volgens de Facebookberichten zouden ze nog bezig zijn met een paar bevestigingen, die nog niet rond waren toen de affiche uit ging. Ik denk dat het gaat om Khruangbin en Beach Bunny, omdat die allebei ook in de laatste drop van afgelopen week van Primavera zaten.

Hamilton Leithauser vind ik ook erg jammer.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik heb mijn best gedaan om Hamilton Leithauser te doorgronden en waarderen, maar vind het de eerlijk gezegd de Guus Mmeuwis van de indie.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik heb mijn best gedaan om Hamilton Leithauser te doorgronden en waarderen, maar vind het de eerlijk gezegd de Guus Mmeuwis van de indie.

Haha, das misschien wat overdreven maar heel rouwig kan ik er ook niet om zijn want ik vind zijn solowerk echt beduidend minder dan zijn vorige band, The Walkmen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
selurxela wrote:
Ik heb mijn best gedaan om Hamilton Leithauser te doorgronden en waarderen, maar vind het de eerlijk gezegd de Guus Mmeuwis van de indie.

Haha, das misschien wat overdreven maar heel rouwig kan ik er ook niet om zijn want ik vind zijn solowerk echt beduidend minder dan zijn vorige band, The Walkmen.
Ja, baal nog steeds van dat ik ze toen op Lowlands niet heb gezien (2012?). Mijn mede Lowlands gangers wilde iets anders zien (geen idee meer wat), en toen was ik niet zo eigenwijs om alleen op pad te gaan. Later heb ik Hamilton wel solo nog gezien in de Charlie op LL, maar dat vond ik ook tegenvallen. Terwijl ik het op plaat wel redelijke kan pruimen,.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Processierups wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


Dat is dan een gemakkelijke keuze!

Die zijn beide toch al betaald. Zal wel BKS worden, maar toch enorm balen.
Alleen al om het feit dat dit waarschijnlijk de allerlaatste kans is dat je Clapton kan zien, zou ik juist daarvoor gaan, los van mijn muzieksmaak.
The National staat elk jaar in Nederland, en er zijn nog twee dagen BKS toch?
Wel shitty als je gedwongen bent te kiezen omdat concerten verschuiven..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


Dat is dan een gemakkelijke keuze!


Die zijn beide toch al betaald. Zal wel BKS worden, maar toch enorm balen.

Alleen al om het feit dat dit waarschijnlijk de allerlaatste kans is dat je Clapton kan zien, zou ik juist daarvoor gaan, los van mijn muzieksmaak.
The National staat elk jaar in Nederland, en er zijn nog twee dagen BKS toch?
Wel shitty als je gedwongen bent te kiezen omdat concerten verschuiven..
En niet los van mijn muzieksmaak, maar je moet gewoon naar Clapton gaan!
Kan ook nog proberen om voor Antwerpen te gaan via TicketSwap of een andere site.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:

dirkb wrote:

Indiaantje89 wrote:
Shit kom ik er nu pas achter dat Eric Clapton gelijk met Best Kept Secret vrijdag valt…


Wat een belachelijk hoge ticketprijzen.


Dat is dan een gemakkelijke keuze!


Die zijn beide toch al betaald. Zal wel BKS worden, maar toch enorm balen.

Alleen al om het feit dat dit waarschijnlijk de allerlaatste kans is dat je Clapton kan zien, zou ik juist daarvoor gaan, los van mijn muzieksmaak.
The National staat elk jaar in Nederland, en er zijn nog twee dagen BKS toch?
Wel shitty als je gedwongen bent te kiezen omdat concerten verschuiven..
Ja erg vervelend inderdaad... jammer dat die vrijdag best laat begint.. Anders had ik nog kunnen overwegen om stukje BKS > Clapton te doen. Ik ga kijken of ik iets voor Sportpaleis kan fixen. Dus mocht iemand wat weten, let me know.

Vorig jaar had ik precies een mooie planning gemaakt.. BKS > Clapton > Zondag Graspop. En had eigenlijk gehoopt dat ze Clapton dan maar in de Pinkpop week zouden gooien weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken