Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ervan uitgaande dat de programmering op een vergelijkbare manier als vorig jaar over de podia uitgestrooid wordt zou ik zeggen dat op vrijdag DJ Fett Burger voor de headliner en Roi Perez en 박혜진 erna op THREE staan, DJ Python, 100 Gecs en Fauzia verwacht ik na hoofdact in die volgorde in SEVEN. Yin Yin lijkt me niet in de SEVEN staan, die kunnen best de ONE openen of vroeg in TWO staan. Soccer Mommy verwacht ik in FIVE. Object/Ezra Miller zal na de hoofdact in TWO staan. Voor zaterdag verwacht ik Josey Rebelle en Simo Cell na de headliner op THREE, Barker als afsluiter in TWO. Assault, Coucou Chloe en Minimal Violence in SEVEN na de Strokes.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Maggie Rogers is gewoon de naam voor de sub van de One of voor de afsluiter van de Two, staat te groot op de affiche om midden op de dag in de Five te worden weggezet.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Catfish and the Bottlemen lijkt me toch echt sub (helaas).
Maggie Rogers is gewoon de voorlaatste naam op de One of de Two, staat te groot op de affiche om midden op de dag in de Five te worden weggezet.

Dit lijkt me ook.

Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood - DIIV en Fontaines DC - Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.

Overigens: DIIV!! Dat album Deceiver is me vorig jaar volledig ontgaan, ook al had ik wel een nummer van ze in Shazam staan. Volledig in mijn straatje, kijk daar enorm naar uit :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood – DIIV en Fontaines DC – Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.

Zie daar eerder misschien nog een elektronische nacht act komen à la DJ koze, Sophie, Stuff, Soulwax, Nicolas Jaar, Jon Hopkins, Floating Points,... iets in dat straatje.

En Maggie Rogers kan ik helemaal inschatten nog nooit van gehoord en doet me persoonlijk ook weinig, dus schat deze misschien helemaal verkeerd in
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
gesp wrote:
Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood – DIIV en Fontaines DC – Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.

Zie daar eerder misschien nog een elektronische nacht act komen à la DJ koze, Sophie, Stuff, Soulwax, Nicolas Jaar, Jon Hopkins, Floating Points,… iets in dat straatje.

Ahja, zie nu ook dat die ??? cursief gedrukt staat. Leek even of je grotere namen erachter verwachtte. Maar dit lijkt me inderdaad ook te verwachten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Verwachten we deze week nieuwe namen?

Misschien. Zou ook over twee weken kunnen worden. Veel mensen in de regio Tilburg zitten toch een week lang met hun hoofd bij carnaval, zo'n beetje vanaf deze vrijdag tot aan volgende week woensdag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
justin wrote:
Verwachten we deze week nieuwe namen?

Misschien. Zou ook over twee weken kunnen worden. Veel mensen in de regio Tilburg zitten toch een week lang met hun hoofd bij carnaval, zo’n beetje vanaf deze vrijdag tot aan volgende week woensdag.
Ik begin woensdag al hoor :p (en ik stop dinsdag).
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik hoop in ieder geval dat Jarvis Cocker en The Strokes niet vlak na elkaar staan, net als DIIV en The National overigens. Ben hier namelijk wel bang voor...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Zit Jerry Dammers nog steeds bij The Specials ? Ja toch. Dat is ook wel n indie icon natuurlijk. Want de oprichter van 2 tone en n hoop ska bands groot gemaakt. Die wil ik graag nog ns zien....
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Zit Jerry Dammers nog steeds bij The Specials ? Ja toch. Dat is ook wel n indie icon natuurlijk. Want de oprichter van 2 tone en n hoop ska bands groot gemaakt. Die wil ik graag nog ns zien….

The Specials hebben vorig jaar vijf keer in Nederland gespeeld, steeds zonder Dammers die er al een hele tijd niet meer bij zit. Denk dat het momentum en de tour van The Specials vorig jaar was, ook al staan er nog een paar optredens in de UK gepland. Nog steeds wel goed en de moeite waard trouwens.

Grappig dat je Dammers noemt, vind juist Fun Boy Three interessanter. En dan met name het album Waiting met prijsnummer Our Lips Are Sealed (geproduceerd door David Byrne ten tijde van Speaking In Tongues (en dat hoor je)).
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Maggie Rogers is gewoon de naam voor de sub van de One of voor de afsluiter van de Two, staat te groot op de affiche om midden op de dag in de Five te worden weggezet.

Zou me niet verbazen als dit de Carly Rae Jepsen show van dit jaar wordt: meer dan 5 miljoen streams per maand en optreden voor een zowat lege zandbak. Want haar reputatie lijkt toch niet verder te reiken dan de VS.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Dirk wrote:
Zit Jerry Dammers nog steeds bij The Specials ? Ja toch. Dat is ook wel n indie icon natuurlijk. Want de oprichter van 2 tone en n hoop ska bands groot gemaakt. Die wil ik graag nog ns zien….

The Specials hebben vorig jaar vijf keer in Nederland gespeeld, steeds zonder Dammers die er al een hele tijd niet meer bij zit. Denk dat het momentum en de tour van The Specials vorig jaar was, ook al staan er nog een paar optredens in de UK gepland. Nog steeds wel goed en de moeite waard trouwens.

Grappig dat je Dammers noemt, vind juist Fun Boy Three interessanter. En dan met name het album Waiting met prijsnummer Our Lips Are Sealed (geproduceerd door David Byrne ten tijde van Speaking In Tongues (en dat hoor je)).
Ja, alleen was er zonder Dammers geen Fun Boy Three. Dammers is de godfather van alles wat er uit Coventry kwam eind jaren 70, begin jaren 80. Maar goed, ik lees nu ook dat er zo vaak reünies zijn geprobeerd met hem, en toen ze eindelijk bij elkaar wren was t ook weer zo voorbij. een hopeloos geval....
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Had in het kader van Britse helden nog hoop op Tim Burgess. Heeft vorige week een nieuwe single uitgebracht en staat ook op Primavera Sound. Stond bovenaan mijn verlanglijstje voor resterende namen.

Maar dat lijkt er dit jaar niet in te zitten gezien BKS middenin zijn UK tour valt. Jammer, had perfect gewerkt denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Kink heeft het opvallend veel over BKS, ook zijn er kaarten te winnen. Misschien dat ze dat ook kunnen gebruiken voor wat namen bekend te maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.451
7.444
Kink heeft festivalmaand. Elke week een ander festiv inc winacties.

Verwacht wel nieuwe namen deze week.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik hoop in ieder geval dat Jarvis Cocker en The Strokes niet vlak na elkaar staan, net als DIIV en The National overigens. Ben hier namelijk wel bang voor…

Die kans lijkt me tamelijk groot. Beiden lijken me kandidaat voor de spot in TWO net voor de headliner. Jarvis zou ik in dat geval overslaan want bij the Strokes wil ik toch wel wat vooraan staan. The National heb ik al zo vaak gezien dat ik DIIV wel uitkijk.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
gesp wrote:
Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood – DIIV en Fontaines DC – Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.

En Maggie Rogers kan ik helemaal inschatten nog nooit van gehoord en doet me persoonlijk ook weinig, dus schat deze misschien helemaal verkeerd in

Ik had ook nog nooit van Maggie Rogers gehoord. Maar gezien de plek op poster zal ze een mooi tijdstip op ONE of TWO toebedeeld krijgen. Heb ik onder een steen gelegen of maakt BKS haar groter dan ze is?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Zijn LL, PP en BKS overigens met elkaar in competitie om een zo lellek en onoverzichtelijk mogelijk site te maken? Die award is wat mij betreft voor LL (hoe veel mensen hebben bij het kijken naar die site een epileptische aanval gekregen?!), maar de andere twee zorgden nog voor serieuze competitie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken