Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wij hebben meestal een ander idee over snel dan BKS.

Ja, precies. In 2015 was het antwoord op de vraag om namen standaard: Soon. In de praktijk duurde het tergend lang toen.

Beaches Brew (8-11 juni) maakt ook haar eerste namen bekend. Verwachten of hopen we nog op hier iets van?

Jehnny Beth - Les Amazones d'Afrique - Mark Ernestus' Ndagga Rhythm Force - TFS Band - Angel Bat Dawid - 75 Dollar Bill - Endless Boogie - Jessica Pratt - おとぼけビ~バ~ - Otoboke Beaver - Automatic - Klein - Golden Dawn Arkestra - Horse Lords - Delish Da Goddess - Live Skull - The Sweet Release of Death - DJ FITZ..
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Verwacht The Sweet Release Of Death sowieso als een van de Nederlandse namen.

Otoboke Beaver doet deze week een tour langs de Nederlandse poppodia en is daarmee minder waarschijnlijk voor BKS. Op de vorige pagina werd Protomartyr genoemd, die zijn vandaag aangekondigd voor shows in Ekko Utrecht en Vera Groningen. Kan een streepje doorheen lijkt me.

Golden Dawn Arkestra lijkt mij uit die lijst van Beaches Brew tof. Hele goede naam voor een festival trouwens.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Verwacht The Sweet Release Of Death sowieso als een van de Nederlandse namen.

Otoboke Beaver doet deze week een tour langs de Nederlandse poppodia en is daarmee minder waarschijnlijk voor BKS. Op de vorige pagina werd Protomartyr genoemd, die zijn vandaag aangekondigd voor shows in Ekko Utrecht en Vera Groningen. Kan een streepje doorheen lijkt me.

Golden Dawn Arkestra lijkt mij uit die lijst van Beaches Brew tof. Hele goede naam voor een festival trouwens.

The Sweet Release of Death zou een plek op BKS zeker verdienen met die geweldige laatste plaat. Otoboke Beaver zou natuurlijk een gedroomde naam zijn voor in de Casbah. Ik denk dat het bij zo'n act niet zoveel uit maakt dat ze er eerder dit jaar al waren op wat kleine podia. Lijkt me eerder een pré.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Otoboke Beaver is in juni ook weer in Europa (12 juni Zwitserland, 27 juni Frankrijk), van mij mogen ze. Ook omdat ik deze week niet kan. :)

Wat betreft stages THREE en FOUR zou ik zeggen dat je programmatechnisch het nachtprogramma van THREE kan neerzetten op FOUR als St. Paul naar bed gaat, maar dan zou waarschijnlijk de locatie moeten veranderen, aangezien dat gedeelte van het terrein 's nachts wordt afgezet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Op de vorige pagina werd Protomartyr genoemd, die zijn vandaag aangekondigd voor shows in Ekko Utrecht en Vera Groningen. Kan een streepje doorheen lijkt me.

Spelen een paar weken voor BKS samen met Black Midi én Black Country, New Road in Botanique in Brussel. Dacht misschien dat ze samen op tour waren alle drie en aangezien die 2 andere al op BKS staan...

Wil nog altijd niet veel zeggen Cloud Nothings speelde ook de dag na of voor hun BKS show nog in Vera. Rodriguez speelde ook nog een andere show in Nederland in een zaal... Kan dus nog altijd zeker bij de minder grote bands.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Eens hoor, komt wel eens voor dat acts in hetzelfde jaar in poppodia en op festivals staan. Vandaar de voorzichtige uitdrukking om Otoboke Beaver en Protomartyr niet geheel af te schrijven voor BKS20. Maar dat is bij internationale bands vaak wel in de dagen voor of na het festival.

Al zie je ook geregeld dat acts wel in poppodia staan en de festivals overslaan.

Maar zie tot mijn verbazing dat Protomartyr niet eerder op BKS heeft gestaan. Daar mag wel eens verandering in komen.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik weet niet of ze touren deze zomer maar zou heel graag Agar Agar op best kept secret zien
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
roluf wrote:
Volgens Maurits zeer binnenkort nieuwe namen, hoorde ik net op KINK.

De namen zullen het affiche nog meer kleur geven aldus Maurits.

Ben benieuwd of ‘zeer binnenkort’ bij Maurits het zelfde betekent als bij mij: deze week nog.

Dan eerder deze maand als ik dit citaat zie:
"Komen nog wat namen bij en het wordt daardoor nog kleurrijker en gevarieerder." De namen worden zeer binnenkort bekend gemaakt. "Misschien nog wel tijdens jullie festivalmaand", aldus Maurtis.
Zie ook: https://kink.nl/nieuws/maurits-westerik-festival-directeur-best-kept-secret
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
“meer kleur geven” betekent dat iets als meer hiphop en pop? ; Earl sweatshirt en Robyn??

Dat zou je zeggen ja. En de namen die je noemt zouden daar perfect bijpassen en zou ik ook erg blij mee zijn. Ik vraag me daarnaast ook wel af hoeveel namen er nog gaan komen. Hij heeft het over 'wat namen erbij' waaruit je zou kunnen afleiden dat het zeker niet gaat over, net als vorig jaar, nog een worp van pakweg 40 namen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Hoe gaat het eigenlijk met de kaartverkoop... zelfs de groepstickets zijn nog niet uitverkocht...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Geen idee. Ik denk goed genoeg, want er zijn niet heel veel extra marketing initiatieven volgens mij.
Komt t wel eens voor dat DTRH en BKS artiesten delen ? Volgens mij was de laatste keer Soulwax ? Ik zou The Murder CCapital nog wel n keer willen zien, maar nu op BKS.....
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Lekker bandje hoor, dat Beach Bunny. Krijg altijd een goed humeur van dit soort power-pop.

https://www.rollingstone.com/music/music-album-reviews/beach-bunny-honeymoon-review-951741/
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Khruangbin kunnen we gerust noteren ja. Verder sowieso wel namen die wel zouden passen op BKS. Pijnlijk foutje wel op die poster: Johan as Policewoman. Of zou Joan inmiddels Johan heten?




 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Hoe gaat het eigenlijk met de kaartverkoop… zelfs de groepstickets zijn nog niet uitverkocht…

Volgens mij zijn de groepstickets dit jaar ook niet gelimiteerd en blijven deze te koop totdat de weekendtickets uitverkocht zijn. De tickets voor campers en de meeste accomodaties van Beekse Bergen zijn uitverkocht. Lijkt erop dat de verkoop wel goed gaat.

Hockey Dad tourt eind mei in Europa

Duet met Soccer Mommy?

In hetzelfde weekend als Best Kept Secret in Noorwegen en dus misschien wel kanshebbers: Cat Power, The Specials, King Gizzard & The Lizard Wizard, Khruangbin,, …
Ik zie The Specials wel net voor Massive Attack en Cat Power net voor The National geprogrammeerd worden.
Khruangbin speelt donderdag 11 juni in Noorwegen, zaterdag 13 juni in Portugal, vrijdag 12 juni?
King Gizzard & The Lizard Wizard staat donderdag 11 juni in Noorwegen en zaterdag 13 juni op Bonnaroo in Tennessee, dus dat lijkt me moeilijk.

Khruangbin lijkt inderdaad wel een zekerheidje. Van PiPfest zou James Vincent McMorrow ook een mooie toevoeging zijn.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
168
43
In hetzelfde weekend als Best Kept Secret in Noorwegen en dus misschien wel kanshebbers: Cat Power, The Specials, King Gizzard & The Lizard Wizard, Khruangbin,, …
Ik zie The Specials wel net voor Massive Attack en Cat Power net voor The National geprogrammeerd worden.
Khruangbin speelt donderdag 11 juni in Noorwegen, zaterdag 13 juni in Portugal, vrijdag 12 juni?
King Gizzard & The Lizard Wizard staat donderdag 11 juni in Noorwegen en zaterdag 13 juni op Bonnaroo in Tennessee, dus dat lijkt me moeilijk.

Heel mooi dit. Supergrass zou een perfecte boeking zijn op BKS. Een iets oudere act/reünie die het iets oudere publiek van het festival aanspreekt en ook bij de nieuwe generatie nog steeds in de smaak zal vallen. Ik heb hen deze maand een zaalshow zien doen en was nog steeds ontzettend strak.

Cat Power en King Gizzard zouden ook fantastisch zijn! Khruangbin ook, maar ik heb de indruk dat het nu net iets teveel aan het worden is met deze band. Ze zijn de Con Todo El Mundo hype nu wel lang aan het rekken. Ze waren op korte tijd toch wel heel veel te zien op gelijkaardige festivals (zelfs BKS 2018) en in de zalen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Supergrass speelt op 19 juni op Pinkpop dus die kun je gerust afschrijven. Joan as Policewoman 13 juni in Paradiso, dus ook een streep er door.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zou het zoiets worden dan? (nachtprogramma = schuingedrukt)

VRIJDAG:
1: Soccer Mommy - Dope Lemon - ??? - The National
2: Faouzia - Black Lips - Tinariwen - Diiv - BadBadNotGood - ???
3: DJ Fett Burger - DJ Python - …
4: Roi Perez - Park Hye Jin - …
5: ??? - Giant Rooks - OM - Tropical Fuck Storm - 100 Gecs - Objekt X Ezra Miller(live)
C: Surfbort - ???
7: Violet - FAKA - ??? - Squid - Yin Yin - Mina & Bryte


ZATERDAG:
1: Easy Life - ??? - Catfish & The Bottlemen- ??? - The Strokes
2: Marika Hackman - Rolling Blackouts CF - Fontaines DC - Sampa The Great - Jarvis Cocker - ???
3: DJ Assault - …
4: Simo Cell - …
5: Beach Bunny - Girl Ray - Sorry - Pottery - Sheer Mag - Black Midi - Barker (live) - Minimal Violence
C: ??? - ??? - ???
7: Meetsysteem - Coucou Chloe - Black Country, New Road - Josey Rebelle - ???


ZONDAG:
1: The Milk Carton Kids - ??? - Metronomy - ??? - Massive Attack
2: Jessica Pratt - Yellow Days - Weyes Blood - The Avalanches - Belle And Sebastian
3: ???
4: ???
5: Los Bitchos - ??? - ??? - Maggie Rogers - Amyl & The Sniffers - ???
C: ???
7: ??? - Donna Missal - GHUM - Automatic - ???
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken