Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Erg benieuwd naar de volgende namen. Hoop heel erg op King Krule, Earl Sweatshirt vlen Iggy Pop alhoewel die laatste niet zo waarschijnlijk lijkt. 10 juni gaat Iggy pop gedichten voorlezen in Utrecht met een beetje geluk blijft hij een paar dagen plakken voor BKS zou zeker voor de zondag nog een mooie toevoeging zijn
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.677
1.212
Wat betreft de hoge middenkaart: Yo La Tengo (Primavera) en Dinosaur Jr (Primavera) hoop ik echt nog wel. Iggy Pop(Primavera) op het strand kan ook wel even tof zijn, maar geen must. Bright Eyes, Beach Fossils, Twin Peaks en Modest Mouse zou heel tof zijn maar niets lijkt er op dat zij zouden komen.

Kleine bands laat ik me nog verrassen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
995
120
Ik hoor geen Talking Heads in Black Country, New Road. En ook niet in Squid. (Hoe dan ?)
Ik hoor ook geen Arcade Fire in Black Country, New Road. Volgens mij hebben ze zelf gezegd dat ze de nieuwe Arcade Fire willen worden, maar dan zal er speeltechnisch toch nog een hoop moeten veranderen....maar goed, ze zijn pas jong, dus het kan nog alle kanten op.
Tropical Fuck Storm, Giant Rooks, Jarv is.... en black midi klinken dan interessanter voor mij.
Surfbort en Pottery zijn mijn must sees uit de onderste namen.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik ben heel benieuwd naar Black Country New Road, heeft iemand op dit forum ze al live gezien? Ik vraag me vooral af waar ze hun set mee gaan vullen aangezien ze volgens mij nog maar twee nummers hebben uitgebracht.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.677
1.212
Ik hoor ook geen Arcade Fire in Black Country, New Road. Volgens mij hebben ze zelf gezegd dat ze de nieuwe Arcade Fire willen worden, maar dan zal er speeltechnisch toch nog een hoop moeten veranderen….

Moet je niet te serieus nemen, was een grap in een interview. Dat ze zichzelf de nieuwe Arcade Fire noemde maar kon eender welke grote band zijn.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik hoor geen Talking Heads in Black Country, New Road. En ook niet in Squid. (Hoe dan ?)
Ik hoor ook geen Arcade Fire in Black Country, New Road. Volgens mij hebben ze zelf gezegd dat ze de nieuwe Arcade Fire willen worden, maar dan zal er speeltechnisch toch nog een hoop moeten veranderen….maar goed, ze zijn pas jong, dus het kan nog alle kanten op.
Tropical Fuck Storm, Giant Rooks, Jarv is…. en black midi klinken dan interessanter voor mij.
Surfbort en Pottery zijn mijn must sees uit de onderste namen.

Dat van Giant Rooks is toch wel een grapje? De Kaleo van deze editie ...brrrrrr.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.573
6.247
Dirk wrote:
Ik hoor ook geen Arcade Fire in Black Country, New Road. Volgens mij hebben ze zelf gezegd dat ze de nieuwe Arcade Fire willen worden, maar dan zal er speeltechnisch toch nog een hoop moeten veranderen….

Moet je niet te serieus nemen, was een grap in een interview. Dat ze zichzelf de nieuwe Arcade Fire noemde maar kon eender welke grote band zijn.

Is de quote die BKS gebruikt in de gesponsorde FB ads....
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.287
2.219
neracroft wrote:

Dirk wrote:
Ik hoor ook geen Arcade Fire in Black Country, New Road. Volgens mij hebben ze zelf gezegd dat ze de nieuwe Arcade Fire willen worden, maar dan zal er speeltechnisch toch nog een hoop moeten veranderen….


Moet je niet te serieus nemen, was een grap in een interview. Dat ze zichzelf de nieuwe Arcade Fire noemde maar kon eender welke grote band zijn.

Is de quote die BKS gebruikt in de gesponsorde FB ads….

En die hebben het weer van 3voor12: https://3voor12.vpro.nl/update~a9918df4-9dd1-45e5-b6ef-951bf84d7c0e~video--black-country--new-road-wil-de-volgende-arcade-fire-zijn~.html
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.677
1.212
I know dat BKS dit zo heeft gepost hoor maar ik bedoelde dat je het interview maar eens moet bekijken. Is niet dat ze zeggen dat ze vinden dat ze klinken als Arcade Fire. Ik denk dat het (met een sarcastische ondertoon) bedoeld is wij willen zo groot worden als [insert grote band] -> in dit geval Arcade Fire
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.573
6.247
I know dat BKS dit zo heeft gepost hoor maar ik bedoelde dat je het interview maar eens moet bekijken. Is niet dat ze zeggen dat ze vinden dat ze klinken als Arcade Fire. Ik denk dat het (met een sarcastische ondertoon) bedoeld is wij willen zo groot worden als [insert grote band] -> in dit geval Arcade Fire

Snap ik, maar als BKS die uitspraak in een gesponsorde Facebookreclame in een gif voorbij laat komen zonder context komt het wel als een serieuze quote over.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
neracroft wrote:
I know dat BKS dit zo heeft gepost hoor maar ik bedoelde dat je het interview maar eens moet bekijken. Is niet dat ze zeggen dat ze vinden dat ze klinken als Arcade Fire. Ik denk dat het (met een sarcastische ondertoon) bedoeld is wij willen zo groot worden als [insert grote band] -> in dit geval Arcade Fire

Snap ik, maar als BKS die uitspraak in een gesponsorde Facebookreclame in een gif voorbij laat komen zonder context komt het wel als een serieuze quote over.

Ik snap BKS wel dat ze dat doen, gewoon een opzichtige poging om weer wat kaartjes te verkopen. Past in deze tijd, de waarde van context is helaas dalende...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
670
349
Als ik er maar genoeg naar blijf vragen dan lukt het me vast wel om dit in mijn eentje te manifesteren: Titus Andronicus 10 jaar The Monitor festivaltour in Europa?

Laatste keer dat ze in Nederland waren was Le Guess Who 2015 volgens mij.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
995
120
Na Grauzone zijn mijn conclusies:
1. Laat Thursten Moore maar thuis en een uur naar Shortparis kijken en luisteren is pure waanzin.
2. Wat jammer dat The Murder Capital en Shame (ik ga ervan uitdat ze niet komen) niet komen.
3. Ik ga Los Bitchos nog n keer zien, maar dan hopelijk in een wat minder drukke setting.
4. Misschien komt de papa van de drumster van Automatic ook mee naar BKS, met band (Bauhaus). Automatic is in ieder geval aanstekelijk genoege 80s wave om ook even uit te checken.
5. En gaan we de eerste luit-bespeler (Jozef van Wissem) op BKS zien op de zondagochtend (waar ooit het sympfonieorkest van Johnny Greenwood ook stond) ?
Ik ben weer veilig thuis in ieder geval.....het was leuk.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Na Grauzone zijn mijn conclusies:
1. Laat Thursten Moore maar thuis en een uur naar Shortparis kijken en luisteren is pure waanzin.
2. Wat jammer dat The Murder Capital en Shame (ik ga ervan uitdat ze niet komen) niet komen.
3. Ik ga Los Bitchos nog n keer zien, maar dan hopelijk in een wat minder drukke setting.
4. Misschien komt de papa van de drumster van Automatic ook mee naar BKS, met band (Bauhaus). Automatic is in ieder geval aanstekelijk genoege 80s wave om ook even uit te checken.
5. En gaan we de eerste luit-bespeler (Jozef van Wissem) op BKS zien op de zondagochtend (waar ooit het sympfonieorkest van Johnny Greenwood ook stond) ?
Ik ben weer veilig thuis in ieder geval…..het was leuk.

Ben wel benieuwd of dat goed was, dat Los Bitchos? Automatic beviel me op de plaat al prima, dus goed om te weten dat het live ook de moeite van het checken waard is.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Black Country, New Road (die groepsnaam....) lijkt voor mij nog het meeste op een toegankelijke Zappa. Maar ik ken maar twee nummers van BC,NR.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken