Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89 wrote:

mmax wrote:
Wat verwachten jullie van de show van The National? hebben ze eerder zo’n soort jubileum show gedaan? Ik ben ook benieuwd of ze alleen nummers van High Violet spelen, wat me erg sterk lijkt aangezien het album maar een speelduur van 48 minuten heeft, ik hoop iniedergeval dat ze ook andere nummers spelen. Een show van The national is toch niet helemaal af zonder I need my girl, Rylan, the system only sleeps in total darkness of een nobody else will be there imo.

Eerst het album van voor naar achter spelen, daarna nog een stukje Hits er achter.

Dat denk ik ook. Lijkt mij wel bijzonder als ze ook de albumvolgorde aanhouden; zo breken ze de tandem Mr. November-Terrible Love op (die vaak aan het eind van de set zit), omdat Terrible Love de albumopener is.

Verder zouden ze van mij I Need My Girl wel eens mogen skippen (vind het onnodig dat ze die altijd spelen), hetzelfde met Rylan eigenlijk; prachtig nummer, maar was interessanter als fan-favoriet toen hij nog niet altijd gespeeld werd…

Geef mij maar wat deep cuts.
Eens... maar goed, je gaat gewoon nog Fake Empire, Mr. November en dat soort nummers krijgen op het einde.

Ik moet zeggen... Sufjan Stevens op BKS kan alleen maar tegen vallen toch?

Staat ook nog op mijn bucketlist, maar die wil ik echt niet in een festival setting zijn eigenlijk.

Ik moet zeggen… Sufjan Stevens op BKS kan alleen maar tegen vallen toch?

Staat ook nog op mijn bucketlist, maar die wil ik echt niet in een festival setting zijn eigenlijk.

Dat heb ik ook, behalve BKS, dat zou weleens legendarisch kunnen worden op het strand...

Sufjan...... Het was me na de the Strokes boeking even onduidelijk waar we het volgend jaar zeven maanden over zouden moeten hebben, maar was Sufjan helemaal vergeten. Zullen we het forum voor 2021 vast openen?

neracroft wrote:

Dat heb ik ook, behalve BKS, dat zou weleens legendarisch kunnen worden op het strand…

Voor de eerste 20 rijen misschien. Daarachter ga je te veel praters hebben, gaat het rustige geluid niet doorkomen, gaan andere podia hun lawaai er tussen kruipen.
Je kan wel zeggen dat het bij Radiohead muisstil was en iedereen aandachtig enr espectvol was maar Radiohead lokt een groter publiek dan Sufjan + zijn nummers zijn vaak nog een pak stiller, minimalistischer,...

Baas wrote:

neracroft wrote:

Dat heb ik ook, behalve BKS, dat zou weleens legendarisch kunnen worden op het strand…

Voor de eerste 20 rijen misschien. Daarachter ga je te veel praters hebben, gaat het rustige geluid niet doorkomen, gaan andere podia hun lawaai er tussen kruipen.
Je kan wel zeggen dat het bij Radiohead muisstil was en iedereen aandachtig enr espectvol was maar Radiohead lokt een groter publiek dan Sufjan + zijn nummers zijn vaak nog een pak stiller, minimalistischer,…
Gewoon er voor zorgen dat je bij de eerste 20 rijen kan staan. Maar ga er maar niet van uit.

Sufjan en BKS lijken me een perfect match. Komt ook een pak groter en bombastischer uit de hoek dan dat sommigen denken hier. Vaak gewoon feestelijk.

Zijn show op Coachella was bijvoorbeeld een succes. Footage: https://m.youtube.com/watch?v=aEvM8fYkvX8

The Strokes is zo'n 2020 boeking. Dat onderscheid BKS zich niet meer mee. Sufjan, dat is nou echt zo'n boeking waarmee ze laten zien verder te kijken dan hu n neus lang is. Als ze daar nou eens mee zouden komen.

The Strokes is zo’n 2020 boeking. Dat onderscheid BKS zich niet meer mee. Sufjan, dat is nou echt zo’n boeking waarmee ze laten zien verder te kijken dan hu n neus lang is. Als ze daar nou eens mee zouden komen.

Hoezo is die Strokes-boeking niet onderscheidend? Er zijn nu slechts 5 Europese festivals [Edit: met Way Out West erbij 6] waar ze staan, waarvan het naar verhouding kleine BKS er één is. Ik vind het een hele prestatie dat dit gelukt is. Zeker in vergelijking met een Chemical Brothers of Liam Gallagher, die afgelopen jaren regelmatig te zien waren in NL, is dit wel een boeking waarmee BKS dit jaar het verschil maakt.

Verder natuurlijk helemaal eens dat Sufjan een absolute topboeking zou zijn, die juist op BKS ook goed moet kunnen werken. Die moet nu toch echt bovenaan het wensenlijstje van BKS staan.

selurxela wrote:
The Strokes is zo’n 2020 boeking. Dat onderscheid BKS zich niet meer mee. Sufjan, dat is nou echt zo’n boeking waarmee ze laten zien verder te kijken dan hu n neus lang is. Als ze daar nou eens mee zouden komen.

Hoezo is die Strokes-boeking niet onderscheidend? Er zijn nu slechts 5 Europese festivals [Edit: met Way Out West erbij 6] waar ze staan, waarvan het naar verhouding kleine BKS er één is. Ik vind het een hele prestatie dat dit gelukt is. Zeker in vergelijking met een Chemical Brothers of Liam Gallagher, die afgelopen jaren regelmatig te zien waren in NL, is dit wel een boeking waarmee BKS dit jaar het verschil maakt.

Verder natuurlijk helemaal eens dat Sufjan een absolute topboeking zou zijn, die juist op BKS ook goed moet kunnen werken. Die moet nu toch echt bovenaan het wensenlijstje van BKS staan.

Hij maakt een grapje joh.

Black Country, New Road is ook voor mij één van de absolute must sees. Ik hoor er vooral een soort opgefokt Talking Heads in. Dat laatste gedeelte van Sunglasses; heerlijk.

Hinds kunnen we afschrijven. Met hun vorige 2 releases speelden ze er beide keren (al was de eerste keer nog net voor hun release).
Nu komt hun 3e album binnenkort uit, maar ze zitten in de States tijdens BKS.

Users who are viewing this thread